Ga naar inhoud

Peetjuh1980 : 21 mei 2015 : Dr. Tan : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!!

Na een tip van een vriendin heb ik me hier aangemeld! Ik ben in 2009 ben ik geopereerddoor dr Dr. Tan in het bronovo ziekenhuis in Den Haag.. Alles goed gegaan 300cc op de spier..

Nu heb ik zon 3 kwart jaar steken en pijn in mijn linker borst..en je voelt de siliconen duidelijk zitten kan ze zo indrukken, dus in januari naar de huisarts geweest.. doorgestuurd voor een mamografie en echo.. gelukkig geen kwaadaardige dingen.. maar verder ook niks te zien ja wat plooien maar geen lekkage..

Dus terug naar de pc dr Tan, hij wou toch uitsluiten dat er geen lek was dus moest ik voor een MRI...ook daar was niks op te zien..

Hij rade me aan om me opnieuw te laten opereren omdat mijn borstweefsel dunner is geworden (terwijl ik niet ben afgevallen ;) ) en de siliconen tussen de spier te plaatsen hij kan niet garanderen dat de pijn er 100% mee weg gaat maar omdat er een spier over de silicoon heen ligt schijnt het minder gevoelig te zijn...

Dus opnieuw een operatie.. maar ik had dus zoiets van als ik dan toch opnieuw geopereerd moet worden dan wil ik wel gelijk nieuwe siliconen!!.. Nou dat werd een moeilijk verhaal .. de operatie zelf wordt vergoed omdat het medisch is maar de siliconen wissel moet betaald worden en in het bronovo ziekenhuis rekenen ze daar de volle pond voor! Dus heeft mij me verwezen naar Park Medisch Centrum in Rotterdam

Daar ben ik dus ook op consult geweest.. en schrok daar ook wel van de prijs... maar goed na lang wikken en wegen heb ik vandaag toch besloten om me opnieuw te laten opereren met een protese wissel.. ga van 300 cc op de spier naar 400 cc tussen de spier 21 mei wordt ik geholpen :)

Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met een protese wissel.. en komt iemand deze klachten bekend voor!!

Gr. Peetjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!

Na een tip van een vriendin heb ik me hier aangemeld! Ik ben in 2009 ben ik geopereerddoor dr Dr. Tan in het bronovo ziekenhuis in Den Haag.. Alles goed gegaan 300cc op de spier..

Nu heb ik zon 3 kwart jaar steken en pijn in mijn linker borst..en je voelt de siliconen duidelijk zitten kan ze zo indrukken, dus in januari naar de huisarts geweest.. doorgestuurd voor een mamografie en echo.. gelukkig geen kwaadaardige dingen.. maar verder ook niks te zien ja wat plooien maar geen lekkage..

Dus terug naar de pc dr Tan, hij wou toch uitsluiten dat er geen lek was dus moest ik voor een MRI...ook daar was niks op te zien..

Hij rade me aan om me opnieuw te laten opereren omdat mijn borstweefsel dunner is geworden (terwijl ik niet ben afgevallen ;) ) en de siliconen tussen de spier te plaatsen hij kan niet garanderen dat de pijn er 100% mee weg gaat maar omdat er een spier over de silicoon heen ligt schijnt het minder gevoelig te zijn...

Dus opnieuw een operatie.. maar ik had dus zoiets van als ik dan toch opnieuw geopereerd moet worden dan wil ik wel gelijk nieuwe siliconen!!.. Nou dat werd een moeilijk verhaal .. de operatie zelf wordt vergoed omdat het medisch is maar de siliconen wissel moet betaald worden en in het bronovo ziekenhuis rekenen ze daar de volle pond voor! Dus heeft mij me verwezen naar Park Medisch Centrum in Rotterdam

Daar ben ik dus ook op consult geweest.. en schrok daar ook wel van de prijs... maar goed na lang wikken en wegen heb ik vandaag toch besloten om me opnieuw te laten opereren met een protese wissel.. ga van 300 cc op de spier naar 400 cc tussen de spier 21 mei wordt ik geholpen :)

Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met een protese wissel.. en komt iemand deze klachten bekend voor!!

Gr. Peetjuh

Welkom

Ik heb ervaring met een prothese wissel maar ik ben van achter de spier,naar voor de spier gegaan.Je hebt het over tussen de spier bedoel de dual plane methode.

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen wat je nu voor de protheses gaat betalen?

Ik wordt 16 april geopereerd door Dr. Nio in t SLAZ, mijn verhaal is redelijk hetzelfde alleen dan zware inkapseling. Maar dus ook vergoeding op protheses na.

Ik betaal € 1250.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook recent een wissel gehad, echter zat er 20 jaar tussen. De laatste jaren kreeg ik ook last van rare soms stekende lichte pijn, was dan ook bang voor lekkage. Bij de wissel zijn ze er gelukkig heel uitgekomen.

Ik heb ze achter de spier, de vorige ook. Dat bevalt me prima want vooral aan de bovenkant zie en voel je de siliconen niet zitten. Wel is het zo dat ze dan vaster zitten en met het ouder worden je borsten eroverheen glijden, ik had na 15 jaar dus een beetje double bubble, in bh geen probleem maar naakt niet mooi meer.

De wissel is mij verder meegevallen, op dag 5 was ik weer halve dagen gaan werken (kantoorbaan)

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen wat je nu voor de protheses gaat betalen?

Ik wordt 16 april geopereerd door Dr. Nio in t SLAZ, mijn verhaal is redelijk hetzelfde alleen dan zware inkapseling. Maar dus ook vergoeding op protheses na.

Ik betaal € 1250.

mag ik jou pb sturen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mag ik vragen wat je nu voor de protheses gaat betalen?

Ik wordt 16 april geopereerd door Dr. Nio in t SLAZ, mijn verhaal is redelijk hetzelfde alleen dan zware inkapseling. Maar dus ook vergoeding op protheses na.

Ik betaal € 1250.

Hi, ik betaal 1500!

Hi, ik betaal 1500!

Wordt morgen geholpen spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister geholpen!! En ben zo blij :)

In 2009 me eerste bv. gehad en het laatse jaar veel last gehad van steken en een harde linker borst.

Dus gister opnieuw geholpen medisch alleen de kosten van de protese waren voor me zelf maar ja als je dan toch opnieuw moet mag er wel iets meer in :).

Ik had 300cc op de spier en zou gaan naar 400cc duelplane (eurosilcone) dus gister voor de operatie nog even met Dr. Tan gesproken en goed duidelijk gemaakt dat ik graag wou dat ze wat hoger kwamen zeg maar wat meer bolling boven de tepel! Dr. Tan is van het natuurlijke effect maar gaf aan dat hij er dan toch 450 cc in zou gaan doen!

Nou ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben het is natuurlijk nog super opgezwollen maar voel en zie dat ze hoger zitten dat zal denk ik ook met de highprofile te maken hebben!

De na zorg in het park medisch centrum vond ik ook super je bent daar geen nummer wat ik in het ziekenhuis wel altijd zo ervaar!

De pijn is vergeleken 5 jaar terug ook anders heb wel een enorme druk op m'n borst en het overeind komen uit bed is wel een dingetje maar verder moet ik zeggen dat ik me vrij goed voel!!

Zal als de zwelling afgenomen is wat foto's plaatsen ☺️

Gr. Peetjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb eeb vraag aan je.

jij hebt ook een wissel gehad die krijg ik a.s woensda.

ik ga van 395 cc naar 475 cc is het resultaat het zelfde of veranderd er wat.

ik hoe gelukkig zelf niets te betalen omdat het voor mij een

complicatie na een hartoperatie is.

hoe is het met de pijn en zwelling en moet je een speciale bh aan.

het is voor mij echt zolang geleden .

wat oor een advies hb jij gekregen om te doen en te dragen.

groetjes angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angelique,

Nou bij mij is het wel een aardig verschil! Maar ze zijn nog aardig gezwollen maar ik denk als de zwelling weg is ik er wel een cup maat op vooruit ben gegaan!

Ik weet niet waar je geholpen wordt maar normaal gesproken krijg je na de operatie een speciale bh aangemeten ik heb er nu een met voor sluiting en die moet je gedeurende 6 weken dag en nacht dragen!

Ik denk dat de pijn per persoon verschillend is ik heb ze nu gedeeltelijk onder de spier en heb een druk op me borst vooral met het overeind komen en staan! Heb ook wel de nodige pijnstillers meegekregen hoor

Heel veel succes spannend hoor !! Groetjes Peetjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.