Jump to content

mariel142 : 25 maart 2015 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben mariel en 35 jaar oud. Heb 4 kinderen 17, 13, 9, 3 jaar oud.

nu is het tijd voor mezelf en wil ik heel graag nieuwe borsten.

heb hier natuurlijk al wel veel gelezen maar

toch is het nog allemaal nieuw voor mij.

heb nu op het moment geen lelijke borsten maar ze hangen wel een 70 c of 75 b

wil heel graag weer mooie volle borsten die er zonder push up bh ook goed uit zien.

Wat ik nog wel het meest vervelende vind is de platte borsten die naar de zijkant vallen als je op je rug ligt.

Wil een afspraak maken bij diana gabriels en zit te twijfelen om dit ook te doen bij dr nio omdat ik hier zoveel goede ervaringen lees over hem.

werkt hij ook op zaterdagen?

mochten jullie nog tips of adviezen hebben dan hoor ik die graag.

groetjes mariel

Aah thnx dan weet ik dat, weet jij ook of er kosten aan verbonden zitten?

Gr.

Hoi meiden,

weet iemand ook wat een eerste advies afspraak kost bij dr. Nio in het slaz?

En heeft diana gabriels ook door verwijzing naar hem?

Alvast bedankt

Hoi, allereerst welkom!

Nio werkt niet via Diana.

Als je besluit je door nio te laten opereren, krijg je geen rekening van het consult, de all-in prijs is dan 3100 euro.

Ik weet niet wat je voor het consult betaalt als je niet geopereerd wordt.

Ik las van de week dat iemand in een ander ziekenhuis een rekening van rond de 90 euro kreeg voor een consult.

Dank je wel voor je antwoord spekkie, ben inderdaad nieuw hier al enige jaren dat ik graag een bv wil maar nu eindelijk het geld bij elkaar :) nu is natuurlijk de vraag waar..... doormiddel van heel veel berichten lezen hier kwam ik tot de conclusie of diana of nio...

ik heb volgende week zaterdag eerst een afspraak staan bij diana kijken hoe dit verloopt.

Mocht iemand anders nog wel de onkosten weten dan hoor ik t heel graag.

bel je dan gewoon naar de poli v.h. ziekenhuis voor t maken van een afspraak?

Yep, gewoon de poli bellen. Op maandag doet hij poli, je kunt meestal de eerstvolgendde of maandag daarna al terecht. Je kunt ze ook vast vragen wat de kosten zijn als je het bij een consult besluit te laten.

Wat betreft Diana, zij doet de intake en zal je een van de pc's adviseren waarvan zij denkt dat die bij jou en je wensen passen.

Weet je zelf al een beetje wat je wil en of het voor of tussen de spier zou moeten?

Ik dacht dat bij tussen moest, maar Nio zei dat het voor kon, daar ben ik geel blij mee, scheelt in het herstel!

Ook via Diana werken pc's die voorkeuren hebben voor bepaalde plaatsing, het is dus zeker goed om er over na te denken en vast research naar verschillende pc's te doen.

Thnx dan ga ik dat doen!

Ik weet wel wat ik mooi vind en niet maar hoe dat dan gebeurt is geen idee.

het liefst wil ik ook voor de spier om de reden wat jij al zegt het herstel.

maar dan moet je over voldoende eigen weefselbeschikken geen idee of ik dat heb dus dat zal zij toch moeten bekijken of de pc.

heb altijd cup c/d gehad en na mijn 4 kinderen een kleine c zit nog wel mooi met push up maar zonder hangen ze en een bikini is ook een ramp

rond vind ik mooi en heb hier al gelezen dat er veel voordelen aan zitten weinig last van kapsel vorming en de kans op draaien.

moet ik verder nog ergens aan denken?

Consult bij nio kost 90e vanwege ziekenhuis

idd verrekend bij operatie

Schrijf vragen op en laat je niet over rompelen en bezoek 2a3 pc

Kun je de adviezen naast elkaar leggen.

want het net zoiets alsof je een puppy ziet als je een passesie hebt haha

Die wil je ook meteen :3:

• 1 month later...

Hoi meiden,

Voor wie het leuk vinden kunnen mijn operatie verslag lezen.

moest mij om 7 uur melden in het slaz ziekenhuis werd heel vriendelijk ontvangen en al vrij snel was nio er om mij af te tekenen. Zoals jullie allemaal wel zullen herkennen had ik twijfels is het wel groot genoeg word het wel mooi enz.... en nio is gewoon heel nuchter zijn antwoord ' ze worden echt heel mooi en met die 325 voor de spier perfect gevuld' klaar was ik met mijn twijfels.

Moest nog langs de anesthesie en toen was t wachten zonder eten en drinken dan duurt de tijd wel lang.

werd steeds nerveuzer om half 12 aan de beurt en nog even een gedachten nu kan ik niet meer terug dus geef me over haha.

in de o.k. dr.nio nog eff snel gezien vroeg me wie ik was waar ik voor kwam enz.... ter controlle dus ik zei klaar voor de start moest ie lachen en weg was ik.

werd wakker en keek natuurlijk gelijk naar mijn borsten. Eerst gedachten yes!!!!! Laat die zomer maar komen in bikiniiiiii :)))). Terug naar de zaal me vriend keek zijn ogen uit zag hem glimlachen en toen wist ik zeker heb hier zo goed aangedaan ik blij maar hij ook toch ook belangrijk .

was om 14.00 uur terug op zaal en om 15.00 uur zat ik in de auto. Thuis gekomen gelijk even gaan slapen in de hoop dat de morfine snel uitgewerkt zou zijn. Kan daar toch niet zo goed tegen blijkbaar.

toen ik wakker werd wel pijn gevoel alsof er met iets zwaars over mijn borstkas is gereden.

Vannacht alleen op mijn rug kunnen slapen maar gelukkig wel goed geslapen.

nu aantal vragen aan jullie hoop dat jullie uit ervaring me kunnen helpen en geruststellen.

* is het normaal dat de helft van mijn borst gevoelloos is?

* mijn triumph bh 75 E zit behoorlijk strak moet dit juist of toch een maatje groter aanschaffen?

* kan iemand mij misschien vertellen hoe lang het duurt voordat de boel wat zakt en wat soepeler voelt?

Toch heel fijn dat er een forum is als dit zodat we elkaars ervaringen kunnen uitwisselen. Voor de gene die nog naae dr.nio gaan is bent zeker in goede handen bij hem en voor die gene die al een bv achter de rug hebben hopelijk kunnen jullie mij helpen mijn vragen te beantwoorden.

liefs xxx mariel

Err ja, je bent soort van in elkaar gemept had ik het gevoel tijdens de operatie. In de komende weken komt gevoel telkens langzaam terug. En soms is dat even heel naar.

De bh zit waarschijnlijk superstrak omdat je helemaal bent opgezwollen en vol vocht zit. Blijven drinken dus om dit sneller te laten gaan.

Bij mij is in 6 weken zoveel verandet en het ligt er ook wat aan hoe snel je lichaam en spieren meegeven. Bij mij beginnen ze soepeler aan te voelen maar zijn ze nog steeds heel erg hard. Volgende week bij je controlle zal hij ook even kijken of alles nog goed gaat en of je een borstband nodig hebt als zakken niet snel genoeg gaat. :)

Haha ja linapinda zo voelt het inderdaad :( maar het is voor een goed doel dat maakt het weer helemaal goed.

goed om te horen dat het langzaam weer terug komt want dit vind ik maar niks. Als ik eraan zit lijkt het net alsof ze niet van mij zijn ;)

Oke en maakt het nog verschil dat het voor de spier is geplaatst? Heb je dan ook kans dat het niet voldoende zakt en dat je een borstband nodig hebt?

Bedankt voor je reactie fijn om zo ervaringen uit te wisselen :)

Xxx

Owja nog een vraagje wanneer mogen de pleisters eraf? Mocht zaterdag douchen mogen ze er dan ook vanaf of moet ik wachten tot de controle?

Ik stel mijn vragen ook nog even hier, heb er al een foto van geplaatst zodat jullie kunnen kijken.

je ziet hier natuurlijk ook vanalles voorbij komen positief en negatief en dan ben ik z'on muts die me zorgen gaat maken en hopelijk stellen jullie mij gerust.

ik zie een plooi ontstaan onder mijn borst vandaan naar binnen lopend wat is dit? Ik ben natuurlijk ook nog maar een week po maar toch je weet maar nooit!

Masseren werd al gezegd beter van niet maar zitten jullie er helemaal niet aan? Heb t gevoel of ben bang dat ik dadelijk iets verkeerd doe en dat ik straks met de gevolgen zit.

Ik zit er niet aan draag netjes mijn sport bh dag en nacht. Slaap wel inmiddels op mijn zij met een kussen ernaast voor mijn arm. Soms pak ik toch stiekem wel eff iets uit de kast wat hoog net te hoog staat.

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.