Ga naar inhoud

Sarantiss : 29 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hi dames mijn naam is Britt, ik ben me sinds een aantal weken aan het oriënteren op een BV, nu kwam ik uit op Dijkhof Clinic en heb ik een consult afspraak staan op 17 april! Is er iemand met ervaringen bij deze kliniek?

Ik had van mezelf altijd een volle F cup, ben sinds 2013 afgevallen dus mijn borsten zijn ook erg naar beneden gezakt.. ik zit er heel erg mee. Ik draag nu wel weer een cup E beha, maar als ik zit dan zakt het helemaal weg aan de boven kant, kortom ik vind het gewoon heel lelijk:( iemand met een soort gelijk verhaal? en hoeveel CC zou er in moeten om het weer vol, rond, stevig en groot te krijgen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

heb je al eens gezocht in de zoekbalk? Daar kom je vast wel iets tegen :) De zoekbalk zit rechtsboven in het forum, en vind je hem niet, dan moet je eerst ff helemaal linksonderaan het forum op: wijzig thema, klikken. Dan verander je je thema in: unlimited, en dan staat die zoekbalk rechtsboven :)

Sommige artsen vullen niet zomaar weer op, maar adviseren een lift, terwijl dat eigenlijk nog niet echt nodig is.. Mocht je zulk advies krijgen, dan zou ik je zeker aanraden om nog bij een ander pc op gesprek te gaan.

Ik vind zelf dr. Nio voor alle soorten borsten, een echte vakman. Hij werkt in het SLAZ, in Amsterdam, en vraagt 3100 euro.

Zelf ben ik geopereerd door dr. de Meyere in Gent. Hij is ook een echte vakman, en plaatst voornamelijk voor de spier. Bij hem betaal je 3000 euro. Dus allemaal wel mooie prijzen :)

Hoeveel dat er opgevuld moet worden bij jou, is afhankelijk van je borstbreedte, dus kunnen wij niet voor je bedenken :) Helaas..

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, bedankt voor jullie reacties super fijn!! Ik heb zelf ook gelezen over een borstlift maar ik heb het idee dat het qua littekens minder mooi is? En ik wil ook graag weer een beetje groter! Ik kijk ernaar uit om op consult te gaan maar ben ook erg onzeker en vindt het geen fijn idee dat een onbekene me borsten ziet maar denk dat ik me daar gewoon over heen moet zetten.. Hadden jullie daar moeite mee? Is het bij dijkhof clinic alles inbegrepen bij de prijs?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 17 april een consult bij Dijkhof Clinic te Weert, bij dr Verdonck... weet iemand hoe de betaling in zijn werk gaat? kan je bijv. ook een deel aanbetalen en het resterende in termijnen..? of zit dat er niet in? Ik hoor het graag want dat is iets wat ik me al een poosje afvraag!

Alvast bedankt..

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay meiden, ik vroeg me af of iemand weet hoe het zit met garantie bij Dijkhof Clinic? Is garantie normaal? Kan iemand mij daar iets over vertellen:) alvast bedankt

Ik wist niet goed waar ik met dit topic kwijt moest.. Dus vandaar hier hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@dewi32 bedankt voor je reactie, ik had gister me consult en ben wegegaan met een super tevreden gevoel. Ik had inderdaad de zelfde informatie gekregen over de betaling, eerst aanbetalen en vervolgens op de dag zelf het resterende bedrag. Ben jij ook geopereerd door dr Verdonck? Hoe was je ervaring? Ik word 26 juni geopereerd. Kan nu al niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@misssport oh ech, wat fijn voor je! Ben blij dat te horen. Ik had dus gister me consult was best zenuwachtig om me te ontbloden.. Uiteindelijk viel het me zo mee! Hij stelde me erg op me gemak en heb een aantal maten gepast. Ik heb zelf een cup E nu maar hij is alleen goed gevuld als ik rechtop sta dus het valt zeg maar weg als ik zit etc.. Had het hem verteld en alles en uiteindelijk op een 320 CC onder de spier gekomen, hoeveel cc heb jij en wat was jouw situatie? Ik had een beetje op internet gelezen maar er stond van als je zelf al best veel borstweefsel zou hebben het beter is om de prothese voor de spier te plaatsen, omdat er misschien dan als je eigen borstweefsel zakt door veroudering enz er double bouble kan ontstaan... Dus nu ben ik een beetje bangig:(

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi!

Ik heb bij de Dijkhof Clinic mijn behandeling laten doen, ik heb begrepen in het informatief gesprek dat er levenslange garantie op de protheses zit!

Ik heb dit ook nagekeken op de site van Sebbin, het klopt helemaal!!!

En als ik eerlijk mag zijn, ik ben zó blij met mijn nieuwe borsten!!!!!!

liefs Isa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorig jaar bij dr Kristoff Verdonck geweest bij de dijkhof en ben zó blij hoe mijn borsten zijn geworden!!

Dr verdonck is een top arts!!!

@sarantiss, ik heb betaald in twee x; 1 keer aanbetaling en 2 op de dag van de operatie!

Succes, ik hoop dat je net zo bij bent als ik!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @isa-74, bedankt voor je reactie en ben blij om te horen dat je het zo ervaren hebt! Ik word op 26 juni geopereerd door hem, twijfel alleen nog tussen 320 en 350CC! Eind van deZe maand moet ik indd ook een aanbetaling doen en de rest op de dag zelf. Kan je teouwens zo'n borstband bij Dijkhof zelf kopen? En hoeveel CC heb jij gekregen?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.