Ga naar inhoud

groentje : 29 april 2015 : Dr. Lapid : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Volgens mij mag je eigenlijk niet op je zij slapen maar ik heb mn voedingskussen die ik onder me borst leg zodat ik niet op mijn borst leun.. ligt heel comfortabel.

Ik kan gewoon echt niet op mn rug liggen.. ligt niet lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast enibas81

In mijn papieren sytat ook dat ik 2 weken niet op mijn zij mag slapen.

Als ik het niet vergeet zal ik vanmiddag eens vragen wat de reden daarvan eigenlijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraag aan iedereen die dit leest..

Ik heb erg veel last van mijn linkerborst, rechts is bijna pijnloos.. Maar links kan ik echt mn arm bijna niet gebruiken, mijn arm voelt alsof je er te lang op hebt gelegen. (zo'n dof gevoel) en mijn borst doet erg veel pijn. Deze borst zit ook nog hoger dan rechts. Ik heb hele blauwe/gele zwelling onder de borst en tussen mijn borsten.

Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Oh lekker vlot weer van mij.

Ik heb het vorige week gevraagd ja, maar ik wist niet meer waar op dit forum ik dat zou laten weten, oeps..

Het antwoorde van de pc was, dat je beter niet op je zij kunt slapen.

Je neemt toch een bepaalde houding aan, waarbij er vanaf de zijkanten van je borsten door je matras dan wel je armen, druk wordt uitgeoefend.

Hierdoor kunnen de holtes die gemaakt zijn onder je borstspier, groter worden en kunnen de protheses gaan schuiven.

Risico's kunnen zijn, dat ze niet mooi inkapselen. Zelf dacht ik nog, dat het risico op een een double bouble ook groter zou worden.

Dan maar op de rug liggen, hoe vervelend ook.

Sorry voor de late reactie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. nu heb je het over achter de spier.. maar ik heb voor de spier..

Vanochtend werd ik weer op mijn zij wakker.. oeps.. was begonnen op mn rug..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Ja, van voor de spier weet ik het helaas niet.

Ik weet niet hoe dat met inkapselen gaat. Het is niet zo dat er een holte gemaakt wordt bij een plaatsing voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik merk trouwens dat ik vaker dan ik zou willen mijn arm omhoog doe, dus mijn elleboog boven mijn schouders.. dan denk ik daarna weer 'Shit, dat mag niet..' Het doet geen pijn dus eigenlijk merk ik het niet, je moet er echt bij stil staan.. maar op mijn werk en thuis staan vaak spullen hoog boven mijn hoofd.

Ook kleding in mijn kast op de bovenste plank van de kast, of de douche hangt soms hoog als ik de kinderen wil afspoelen, moet ik ook weer mijn arm omhoog doen.

Hoe erg is dat? Hoeveel kwaad kan het?

Wie lukt het om braaf 6 weken lang je arm omlaag te houden????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Ik herken het.

Wel let ik er heel erg op. een klein beetje met de ellebogen boven de schouders gebeurd al snel. Maar echt met de armen omhoog durf ik niet aan.

Ik weet alleen de reden met Dualplane, niet bij voor de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo boobies waren gister alweer 4 weken! Jeej!

Wat ik me nu afvraag.. wanneer hebben ze ongeveer de definitieve maat aangenomen? Ik hoor dat ze soms nog wat groter kunnen worden? Maar dat zal dan toch geen cupmaat schelen neem ik aan?

Ik heb pas met 8 weken controle bij de PC, maar vanaf wanneer kan je weer gewone beugelbh's aan bij bv voor de spier?

Ik wil mijn eigen lingerie weer eens proberen, van voor mn zwangerschappen.

Groetjes, Groentje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai groentje, ik mocht na 4 weken de band af en de bh uit, dus over op gewone bh's. Na mijn 2e nacontrole mag ik de band nu al af (2 weken) de bh nog wel gewoon tot en met de 4e week.

Hoop dat je hier wat aan hebt, hoeveel ze nog zullen veranderen? Geen idee! Haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag zijn ze 6 weken!!! Voor het eerst een mooie bh aan! een C! Ik ben er heeeeeeel blij mee!!!

Ga nu alleen nog snachts wel de sportbh aan doen, gewoon voor het vetrouwde gevoel en dan overdag mooie lingerie! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.