Ga naar inhoud

groentje : 29 april 2015 : Dr. Lapid : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ja.. ik begin nu wat nerveus te worden.. zal het de juiste maat zijn, worden ze wel mooi?? Plaatst hij ze wel echt voor de spier.. pff.. zit mezelf gek te maken. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes!!!! Nog even en je hebt ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag Borstvergroting 29-4-2015, dr. O. Lapid Medisch Centrum Amstelveen.

Om 9 uur s ochtends mocht ik mij melden bij de receptie. Om 8:00 uur beide kids bij de opvang gebracht en op naar Amstelveen. Lekker fris gedoucht en lekker makkelijke trainingsbroek met hemdje en vest aan, birkenstock slippers en boxershort aan.. lekker op standje on-charmant dus!

Om 9 uur melden wij ons bij de receptie, mijn man en ik namen plaats in de wachtruimte en na een paar minuten werd ik al opgehaald.

Boven aangekomen werd ik door een lieve verpleegster opgevangen en deze wees mij mijn bed. Ik mocht gelijk boven bovenkleding af doen en ze deed de plakkers op mijn rug en mat mijn bloeddruk en saturatie. De standaard vragen beantwoord en ik mocht nog even plassen. heel fijn als je zenuwachtig bent.

Ik was ondertussen flink aan het trillen van de kou en de spanning dus de warmte blazer werd lekker onder mijn deken aangezet, heerlijk!!

De zuster ging mijn infuus prikken en toen die erin zat werd ik licht in mijn hoofd dus moest even plat liggen om weer bij te komen. Ik was zo gespannen! Via het infuus werd vocht en antibiotica toegedient.

De chirurg kwam me aftekenen en was binnen no-time weer weg. Hij verzekerde me wel dat ik me echt niet nerveus hoefde te maken, hij zag me trillen denk ik ;)

Daarna kwam de anesthesiste, een hele aardige vrouw, zich voorstellen en even later reden ze me naar de OK.

Ik mocht overklimmen op het hele koude OK bed en daar werd ik heerlijk in warme dekens ingepakt en in een soort jezushouding neergelegd. (armen opzij) De anesthesiste liet vast wat pijnstillers in mijn infuus lopen ondertussen was de PC mijn armsteunen aan het bijstellen, hij vond dat hij meer ruimte naast mijn lichaam nodig had, heel grappig.. hij verdween ineens onder het bed. Ik heb hem daarna niet meer gezien want toen sliep ik al. Super gek!

De operatieassistente aaide mijn hoofd en vroeg of ik vakantieplannen had en hoe oud mijn kindjes zijn.. daarna zij de anesthesiste dat ze het slaapmiddel ging toedienen. Ik keek op de klok en zag dat het 10 uur was.

De OKassistente keek me toen weer aan en zij doe je ogen maar lekker dicht en ga maar lekker over je kindjes dromen en aan ze denken.. toen deed ik even mijn ogen dicht, keek haar nog een keer aan.. en deed ze toen weer dicht..

Ik werd wakker met de verpleegkundige van de zaal, de anesthesiste en de plastisch chirurg aan mijn warme bedje in de normale zaal. Ik was dus weer uit de OK en in mijn eigen bed.

Ik had mijn bh al aan en de PC zat er aan te frummelen en gaf aan iemand door dat er ook een band omheen moest.. die werd gehaald en omgedaan. Ik wilde gelijk rechtop gaan zitten maar iedereen zei dat ik nog even moest gaan slapen.. ik was veel te opgewonden en klaarwakker. Het was op dat moment 11.15 uur. Ik vroeg of mijn man mocht komen want ik was bang dat hij zich zorgen zou maken, dat mocht dus ik smste hem dat hij naar boven mocht komen. Die stond binnen 2 tellen aan mijn bed. Maar de verpleegster zei dat ik echt nog even moest rusten dus hij was snel weer weg.

Mijn saturatie daalde steeds dus er ging af en toe een alarm af.. dan kwam de zuster weer en zei, adem eens goed diep in en uit. Dan ging hij weer beter.

Ik zat te kijken hoe andere mensen in de zaal wakker werden en binnen kwamen om ook geopereerd te worden. Er was een man aan zijn penis en een jongen aan zijn been geopereerd.

Ik had zon dorst, en er werd thee voor me neergezet, maar ik kon er niet bij!! Heel leuk :S

De anesthesiste kwam even kijken hoe het met me ging en toen zei ik dat ik zon dorst had, ze gaf me een paar slokken en zette het nachtkastje dichterbij en mijn bed omhoog, kon ik eindelijk zelf drinken. Lekker tijdschriftje zitten bladeren ..

De zuster vroeg steeds of ik al wat wilde eten maar daar moest ik echt niet aan denken.

De zuster kwam nog even langs met een spiegel en toen mocht mij bh even los om de boobies te bekijken.. helemaal blij was ik! Maar nog blijer toen de bh weer aan mocht, voelde niet fijn zonder bh.

Rond half 1, 1 uur zei ze dat ik toch echt wat moet gaan eten als ik naar huis wilde dus heb ik een plakje ontbijtkoek gegeten.

Daarna kreeg ik mijn recepten voor de pijnstillers, mijn vervolgafspraken en bh voor na de 2e week mee. Ik moest nog even wat paracetamol innemen en diclofenac voor bij thuiskomst, daarna mocht ik me voorzichtig aankleden. De zuster hielp me mijn hemdje in en daarna mocht mijn man ook weer komen. De zuster liep nog even mee naar de toilet toen ik nog even wilde plassen en daarna mocht ik naar huis.

Rond half 3 waren wij weer thuis. Even langs de apotheek gereden en daarna thuis op de bank geploft om daar aan de chocolade te gaan, hahaha.. eetlust was weer terug!!

Om 17 uur is mijn man de kids van de opvang gaan halen en heeeeerlijke ras-patatjes van de snackbar daar was ik wel aan toe!!

Tot nu toe ging het super!

Afgelopen nacht was wel een hel, ik kon wel janken. Geen oog dichtgedaan, pijn in mijn rug en borstkas. Heb de hele nacht Comedy Central liggen kijken want slapen ging niet.

Hoop op een betere nacht vannacht want ik ben super moe!

Ik mag straks voor het eerst douchen, kan mijn man ze voor het eerst zien en ga ik ze eens ff op de foto zetten!!

Fijne avond dames!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag! Hoop dat je snel herstelt. En weer lekker slaapt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden, bedankt voor de reacties. Ik heb vannacht wel goed geslapen, werd maar 1x wakker rond 1 uur en heb toen paracetamol genomen. Wel heb ik op mijn zij geslapen met mijn voedingskussen tussen mijn armen en benen. Hoop dat dat geen kwaad kan maar anders krijg ik zo'n pijn in mijn rug!

Vandaag lekker een dagje alleen thuis, even echt herstellen en tot rust komen.

Ik moet nog steeds aan die harde bollen in die bh wennen, ze voelen nog steeds niet alsof ze van mij zijn.

Ook merk ik dat ik te snel mijn armen omhoog gebruik, om even snel wat uit de koelkast ofzo te pakken. Ook het open en dicht doen van ramen en deuren doet erg veel pijn maar toch merk je dat pas weer als je het al gedaan hebt, heel onhandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja aardig, correct en professioneel! Wel een goed gevoel bij, ooow ik vind het zo spannend pfff niet nomaal vooral nu het dichterbij komt!

Hoe gaat het met je herstel? Vannacht wat beter geslapen hoop ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wel beter maar dan op mn zij anders krijg ik zo'n pijn in mn rug!!

Vandaag hele dag bank gehangen, ben zooooo moe, suf en misselijk afgewisseld met vreetbuien haha.. lekker vaag dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.