Ga naar inhoud

groentje : 29 april 2015 : Dr. Lapid : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben nieuw hier.. ik ga volgende maand op consult en voor OK bij Medisch centrum Amstelveen.

Zijn hier dames die daar ook zijn geopereerd en wat zijn de ervaringen?

Alvast bedankt voor de reactie!!!

Groetjes, Groentje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Ibu30, ik word in Medisch Centrum Amstelveen geopereerd door dr. lapid. 15 april consult en 29 april OK. Dus jij hebt je consult na mijn operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben daar door dr.moermans geholpen en ben daar zeer tevreden over. zowel over mw. moermans als over de kliniek. Heel netjes en schoon/overzichtlijk. IFijne omgeving

 

Goed om te horen!! Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin ook maar vast met een verslag.. Nog maar 13 dagen en dan ben ik aan de beurt!

Gisteren consult gehad en de pc wil 250cc voor de spier plaatsen, geen high profile want dat zou niet passen.

Ik wilde graag 300cc maar daar zou ik te smal en mijn huid te dun voor zijn.

Ik ben erg benieuwd hoe dit er ongeveer uit gaat zien, ik had supergave tieten toen ik volledige borstvoeding gaf en die volle borsten zou ik graag terug willen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

Gefeliciteerd met je datum!

maar ik zou toch nog even op een ander consult gaan,

ik ben ook op consult geweest bij medisch centrum amstelveen. weet niet meer hoe de arts heette was met een brilletje.

maar werd ook gezegd dat 250cc het maximale was... ook voor de spier. maar ik vond dit veel te klein. maar zou echt te smal zijn om groter te gaan. ( en ja ik ben echt petite) maar vond het echt net niks. ging teleurgesteld naar huis eigenlijk.

Daarna naar Dr. van straten geweest, en krijg nu rechts 325cc en links 350cc. high profile. dual plane. Zou zelfs iets groter kunnen nog maar zou dan wel ballerig worden. en heel groot voor bij mijn kleine lichaam. maar zou wel passen.

Het kan per chirurg erg verschillen wat ze je aanraden. straten zei zelfs dat voor de spier voor mij geen optie zou zijn ivm het erg dun zijn van mijn boven lichaam, dan zou je randen gaan zien.

Dus mocht je liever wat groter willen zou ik ook al is het voor het gevoel bij een ander op consult gaan. Om te kijken bij wie je gevoel het beste is!

Het is een hoop geld en dan wil je wel meer dan tevreden zijn met het formaat toch?

Veel succes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloom,

Bedankt voor je reactie..

Maar anders dan vele hoef ik geen mega grote borsten. Ik vertrouw erop dat als hij zegt dat groter niet bij mijn lichaam past, dat dat ook echt zo is. Ik heb een BMI van 18,5 dus ik ben ook echt slank en ik heb van nature ook nooit meer dan een goede B cup gehad.

Met ongeveer C ben ik dus tevreden.

Ik wil ook perse geen dual plane omdat ik snel mijn dagelijkse leven weer op wil kunnen pakken.. het huishouden, mijn jongste kindje en het dansen. Als ik bij MCA had gekozen voor dual plane had ik ook voor meer CC's kunnen gaan maar dat hoeft voor mij niet zo nodig. Ik wil gewoon echt niet dat er in mijn spieren gesneden wordt. Vandaar.

300 cc had ook gekund voor de spier maar hoe groter, hoe meer kans dat je ze goed gaat zien.. dat leek de pc niet verstandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wháááá.. bijna zover!! Ik ga morgen alles klaarleggen.. makkelijke (trainingsbroeken), mn charmante birkenstocks voor na de operatie, makkelijke shirtjes enz.. Dinsdag moet ik werken en woensdagochtend om 9 uur moet ik me melden, ben vet benieuwd hoe laat ik dan uiteindelijk op de operatietafel zal liggen!!

Heeft iemand nog tips.. wat moet ik meenemen naar de kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!

Emm wat ik mee had:

  • telefoonoplader
  • schone onderbroek
  • dextro
  • cola/fris
  • kaugom
  • warme sokken
  • makkelijke kleren (joggingbroek vest)
  • evt. boek voor als je lang moet wachten
  • oordoppen
  • kussentje wat je op de terugreis tussen je gordel en je borsten kunt doen

Volgens mij was dat het wel zo'n beetje hihi

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

"kussentje wat je op de terugreis tussen je gordel en je borsten kunt doen" ---> Zo!! Daar had ik nog niet aan gedacht!!!

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel succes met de ooeratie en herstel.

Ik heb 220cc voor de spier gehad maar ben niet superslank (zie foto)

Dank je wel! Ik kan alleen je profielfoto zien maar die zijn supermooi!

Je had van jezelf al wat meer borst denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooow wat spannend groentje!

Ik heb as woensdag mijn consult baal er alleen zo van zo weinig over deze mysterieuze pc te vinden haha Google me suf en kan ook geen foto's vinden van zijn werk etc dat vind ik wel erg jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.