ecco Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Hoi, Ik twijfel momenteel tussen 100 en 125 cc, derde op deze vrijdag, alle goeie raad welkom. Blij dat ik mijn verhaal eens kwijt kan. Ik ben dus al 2 keer geopereerd omdat dit 2 x dual plane werd gedaan zat de prothese ook 2 x te hoog. (ik dacht dat dit dè methode was voor natuurlijk, daarom daarvoor gekozen...) Nu, na de tweede keer is het 'leefbaar' maar toch. Als ik over mijn borst strijk, onder mijn nek, voelt het toch alsof mijn borsten te hoog beginnen. Mijn mening: Ik vind mijn borsten er nu te groot uit zien met kledij, maar zonder kleding wel tamelijk klein. En niet andersom dus, zoals ik hier wel vaak lees. Ik kom van A-cup, maar met de 125 cc heb ik toch een zeer stevige B-cup. Ik vind dit bijna een (te) grote verandering. Vooral heb ik het gevoel dat mensen het 'zien' en eigenlijk voel ik me daar ellendig bij. Bijvoorbeeld andere platte vriendinnen: ik weet niet hoe ik me daarbij moet voelen. Zij zien er toch mooit uit bijna plat? Dus ik zeg niks en wil er gewoon natuurlijk uitzien. Resultaat is dat ik al een jaar probeer om er platter uit te zien middels kledij etc. Eigenlijk vind ik 'plat' in het algemeen best mooi: alleen bij mij was mijn mooie A-cup leeggedronken door de kindjes en maakte mij dit ook ongelukkig, en ik heb dan ook nog wel een buikje. Ik vond mezelf niet meer in proportie. Achteraf gezien was ik misschien beter geweest met een vergroting met vettransplantatie, maar bon, ik ben nu hier en moet het oplossen. Chirurg wilt mij dus een derde keer opereren. Na 2 x dual plane, nu voor de spier. En deze keer 100cc ipv 125 cc. Dus ja, de kleinste prothese. Ik wil me eindelijk weer vrij en goed voelen in mijn vel en hopelijk hopelijk deze keer wel, want ik heb het echt gehad, slopend jaar geweest hiervoor is het leven eigenlijk te kort. Zou ik de prothese van 125 cc houden? Het enige wat ik lees hier is hoe groter hoe beter, maar dit is niet mijn ervaring van het afgelopen jaar. Ik wou "perky boobs" niet plat, maar wel klein: om t-shirtjes zonder bh te dragen etc, er toch nog wat jongensachtig uit te zien in een trui, maar met een push-up heb ik een C-cup! Ik kom van plat! voor mij is dat dus te veel, ik heb het gevoel dat iedereen naar mij staart, zou noooooit meer een push-up aandurven. Alsof ik ook gewoon mezelf niet ben. Ik ben tweede helft van de dertig trouwens, als je benieuwd bent naar mijn leeftijd. Misschien als mijn borsten natuurlijk zijn dat ik er weer wel van kan gaan genieten. Ik hoop zo dat het deze keer goed zit. Nu zitten mijn protheses dus toch een beetje hoog (na de eerste op was het belachelijk, ze zaten in mijn nek, nu is het leefbaar); ik hoop nu gewoon dat het bovenste deel van mijn borst nu na de derde op vlak zal zijn zoals bij een normale borst. Eerst een put en dan de borst. Nu zit er eigenlijk een bult onder mijn nek, boven mijn tepels, ik vind dit gewoonweg raar in tshirts en doet mij voelen alsof ik het moet verstoppen. Ook zitten mijn tepels nog steeds te laag. De hamvraag voor mij: gaat voor de spier er kleiner uit zien want minder hoog, of is het waar dat achter de spier juist cc's wegneemt. Momenteel heb ik het gevoel dat voor de spier er toch kleiner zal uitzien, maar dit lijkt enerzijds logisch. Hoe hoger, hoe meer push-up toch? Hoe groter het lijkt? Maw wat zal ik deze vrijdag kiezen? Anderzijds: vanaf 100cc heb je eigenlijk al een vergroting van 8,8cm en 2,5cm projectie. Borstjes zullen er dus sowieso wel zijn. Soms denk ik wat is zelfs het grote verschil met 200cc enzo? want dat is dan 11cm bij 3 cm bijvoorbeeld, meer decolte neem ik aan, maar dat wil ik toch absoluut niet. Gewoon omdat ik mezelf dan niet zou herkennen in de spiegel. Maw ga ik gewoon voor 100cc of moet ik niet stom doen, gaat het nu met de nieuwe op goedkomen, en zal 125cc er voor de spier natuurlijk en niet te groot uit zien. ( voor mij dus kleine tot middel B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linapinda Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Hoi Ecco,Wat naar om te lezen dat je er niet blij mee bent. Wat ik lees is dat je het er vooral natuurlijker uit wil laten zien dan dat het echt kleiner moet worden. Mij is uitgelegd dat voor de spier meer meebeweegt en er natuurlijker uit gaat zien. Je geeft zelf aan dat je het verschil soms klein vind in breedte-projectie verhouding tussen de 100 en de 200 cc, dan moet die 25cc toch ook eigenlijk te verwaarlozen zijn? Helemaal niet rot bedoeld, maar mag ik vragen of je denkt dat een deel ook meer in je hoofd zit? Dat je denkt dat mensen het door hebben en staren maar dat het eigenlijk heel erg meevalt? Ik denk dat de meeste meiden hier een push-up of maximizer droegen en al heel erg gewend zijn aan een curvy figuur in kleding. En dat jij dat juist niet hebt?Heel veel succes, en ik hoop dat drie keer scheepsrecht is!Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Hoi meis,Wat vervelend dat na 2 BV's je wens nog niet is uitgekomen.En ik las dat je nu een 3e overweegt bij nogmaals dezelfde pc.Is het niet een idee om eens bij een andere pc op consult te gaan om eens te horen wat die voor je kan betekenen.Er zijn pc's die goed zijn in klein, natuurlijk, opgevuld.Je gaf daarnaast aan niet zoveel bolling aan de bovenkant te willen omdat je dat onnatuurlijk eruit vind zien. 125cc of 100cc zal het verschil niet maken.Maar je zou wel eens kunnen kijken naar anatomische prothese of 85% gevuld, die zijn platter aan de bovenkant.X Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Bedankt voor jullie reacties. Ik droeg vroeger inderdaad altijd al een push-up, maar de huidige 125cc oogt wel groter dan dat, zelfs in een dun kantoenen bhtje.Inderdaad hoor, 25 cc is een klein verschil, en het zit tussen de oren; maar toch. Ik zal niet de eerste zijn die hierover twijfelt! PC's hebben niet veel ervaring met mini borstvergrotingen, ik heb er zo in ieder geval geen gevonden. Wellicht omdat de meeste mensen die dit wel zouden willen toch de stap uiteindelijk niet zetten. Ik ga de derde keer bij dezelfde PC omdat hij een goeie reputatie heeft, maar vooral omdat hij de derde keer nog steeds gratis wil opereren. Ondertussen ben ik wel bij 3 andere PCs op consult geweest, maar ik krijg ook steeds een soortgelijk advies: boven de spier zal mooier zijn. Vreemd, ik had zoveel research gedaan op voorhand en dacht dat dual plane eigenlijk beter was. En ja, veel van de onzekerheid zit inderdaad in mijn hoofd, maar het begon wel met een opmerking van een vriendin, die me zei dat het opviel. Daar was ik wel van geschrokken en dat is dan eigenlijk niet overgegaan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flowergirl Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Hallo, Wat naar dat je niet tevreden bent. Als je voor spier plaatst dan lijkt het wat meer (Er valt niks weg achter de spier). In dat geval zou je kunnen kiezen voor 100cc. Ik heb zelf moderate plus profile ook voor de spier. Dat oogt natuurlijk. Zeker als je al wat ouder bent. Wat minder bolling bovenin. Ik hoop dat je eruit komt. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Ik denk dat ik inderdaad toch maar daarvoor ga. En me dan echt natuurlijk voelen is waar ik op hoop. En mijn borsten (jes) ook durven accentueren af en toe, zonder te voelen alsof mensen denken dat het niet puur natuur is. Alleen zou ik denken dat het zonder de 'bolling' net kleiner gaat lijken. Ik laat het nog weten, hoop dat vrijdag alles goed gaat.Bedankt nogmaals om te reageren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Begrijp ik het nou goed? Je prothesen blijven steeds te hoog onder de spier zitten, waardoor je tepels naar beneden wijzen, toch? Dus tot twee maal toe, is dit gebeurd, en daarom kiest de pc nu voor een plaatsing voor de spier, in plaats van erachter. Dat is op zich een heel logische gedachte, zeker bij een kleinere prothese, wat de 100 en 125 cc toch zijn, zal dit niet zo heel gauw voor rimpels gaan zorgen. (neem ik aan) Je zou graag willen dat je 'bolling' wat lager begint, en dus wat geleidelijker loopt, van bovenaf gezien.. Welke prothese heb je op het moment? Welk merk, en welk profile? En mag ik zo vrij zijn om te vragen welke aardige pc je hebt, dat hij je voor de derde keer gaat opereren, zonder dat het steeds opnieuw geld kost? Sorry dat ik weer op mijn vraagstoel zit Ik denk.. als je prothesen (als ik het dus goed gelezen heb) op de juiste hoogte in je borst zitten, dat de bolling dan automatisch wat minder 'opeens' begint.. Maar misschien is er wel een serieus verschil in breedte tussen die 100 en 125 cc.. Daarom dat ik vraag naar merk en profile, dan zou ik dat graag eens opzoeken.. Het antwoorden kan dan iets gerichter Mag ik vragen bij wie je voor second opinion geweest bent? Dit ivm de adviezen die je kreeg om voor de spier te plaatsen. Sommige pc's zijn groot voorstander van voor de spier plaatsen, maar ik vind het wel interessant om te weten of er ook pc's tussen waren die meestal dual plane adviseren, en bij jou dus toch voor voor de spier kozen Nog anderhalve week als ik het goed begrijp? En dan ben je al aan de beurt? Voor wanneer moet je besloten hebben welke prothese je wilt hebben? xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Bedankt voor je reactie. Inderdaad nu bij een PC die altijd dual plane plaatst normaal, en nu dus een eerste keer niet. Ben nu nog wat voorzichtig hem te benoemen, tot na de operatie toch. Het is overmorgen al dat ik aan de beurt ben.Heb second opinion gehad bij Demeyere, Van Caneydt en in het UZGent .. ben zijn naam even kwijt.In feite zitten de prothesen nu wel goed, maar omdat ze klein zijn worden ze sowieso steeds opgehouden door de spier. Dit is de verklaring, en wellicht wel juist.Ik heb nu mentor cohesive II moderate profile, en dit zou naar Cohesive I gewisseld worde, owv zachter voor de spier. Hij gaat zowel 100 als 125cc bestellen, omdat ik maar niet kan kiezen. Feit is dat ik er lang aan heb moeten wennen. Na de eerste OP was de tepel echt heel laag, en de bolling erg hoog, maar nu valt het beter mee.Het lager zitten na OP 2, deed mijn borsten er ook kleiner uitzien, natuurlijker. Maar nog steeds niet helemaal normaal.Vandaar mijn vraag dus: Is het wel echt zo dat het er groter uitziet voor de spier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Oh je bent overmorgen al! Ik dacht dat je de derde zei, vandaar dat ik dacht volgende week vrijdag Ik snap dat je je pc nu niet wilt noemen, dat komt nog wel een keer, als je weer geopereerd bent of zo. Oke.. Dr. Caneyt ken ik verder niet echt, maar weet wel dat dr. Demeyere een groot voorstander isvan voor de spier.. Maar als hij zegt, dat het kan, heb ik daar verder ook wel vertrouwen in dat het echt kan bij jou Ik ben zelf door hem geopereerd, en ben zeer tevreden. Dus wat zijn advies aangaat, zit je wel goed. Voor de spier hoeft niet persé groter uit te vallen dan achter de spier (dual plane) Wat echter wel zal gaan gebeuren, is dat het bij jou wél ietsje groter zal gaan uitvallen, omdat de prothese nu zo ver achter jouw spier zit, wordt deze meer platgedrukt, dan normaal gezien zou gebeuren. Zou dezelfde prothese als dat je nu hebt, nu ook weer dual plane geplaatst worden, maar dan op de juiste hoogte, dan zou deze al meer volume tonen.. Hij zit nu namelijk ongeveer driekwart (om het maar zo te zeggen) onder de spier, en hij hoort maar half onder de spier te zitten. Dus het volume aan de onderkant, mis je daardoor. De prothese komt bij jou pas onder de spier vandaan, waar de bolling al minder wordt van de prothese (is dit te begrijpen? anders gewoon vragen he) Ik denk dat je vooral aan de pc moet vragen, of de breedte veel verschilt, met die die je nu hebt. Stel dat het implantaat nu smaller wordt, dan is het misschien niet zo erg als er 0,2 cm meer projectie zou zijn.. of 0,2 cm minder... maar als het implantaat even breed blijft, dan zou ik denken dat de 100 cc beter voor je zou zijn. Je wil graag een glooiing, geen grotere borsten, toch? een A cup zou je prima vinden, gewoon niet meer plat zijn, toch? Ik kan het helaas niet helemaal precies opzoeken voor je, aangezien ik niet precies weet welke prothese je pc besteld heeft. De MP van mentor, coh 1 heeft een andere maatvoering, dan de MP van mentor coh2 namelijk.. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Bedankt voor je reactie zeg. Het verschil is 2,5 cm tov 2,8 cm. En 8,8cm tov 9,3.Een kleine tot middel B zou al mooi zijn. Van mezelf heb ik een A'tje.Een jaar geleden twijfelde ik nog tussen 125cc en 150cc (dit is 2,7 cm bij 10,2cm) , maar die operaties maken me ook wel steeds onzekerder neem ik aan. Van plat naar borsten valt gewoon nu eenmaal best op, en daar heb ik het dus wel moeilijk mee. Ik kijk dan bijv naar oude foto's van mezelf etc.. Een echte borstvergroting waar er een groot verschil merkbaar zou zijn, zou ik psychologisch niet aankunnen denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Hm... Dan heb ik vast een verkeerde catalogus.. Ik wil geen verwarring zaaien, maar misschien is het wel goed om toch nog even goed na te vragen.. hetvolgende is namelijk het geval: Ik zie namelijk bij de prothese die 2,5 cm projectie heeft, staan dat het een Medium profile is idd (coh1), maar die is 9,6 cm breed en heeft een volume van 130 cc. De projectie van2,8 cm die je noemt, hoort bij de Medium profile (coh2). Die is 9,3 cm breed idd en heeft een volume van 125 cc. Dat is de prothese die je nu hebt. De breedte van 8,8 cm, die staat echter in mijn catalogus bij de moderate plus profile. (coh 1) Die heeft een projectie van 2,9 cm, dat is dus ongeveer gelijk aan wat je nu hebt. Het enige verschil is dan dat je een smallere prothese zou krijgen, een halve cm.. waardoor de bolling later begint.. Kan echt zijn dat ik niet goed kijk (al kloppen de gegevens normaal wel met wat de pc's zeggen) maar ik kan die van 8,8 cm breed met 2,5 cm projectie niet vinden... Daarom dat ik ook niet heel specifiek antwoord gaf, want ik wilde eigenlijk geen verwarring zaaien, maar kon ook niet echt gericht zeggen wat ik ervan dacht hihi Een smallere prothese plaatsen kan nu, omdat er een nieuwe pocket gemaakt moet worden voor de spier, dat zou dus geen probleem zijn.. Maar ik zou hier alleen voor kiezen, als je je borsten nu ook te breed vindt, iin verhouding... xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Hey het zijn de moderate profile prothesen van Mentor, Cohesive I siltex, en dus niet de moderate plus.En gecoat, niet de gladde prothesen.Eens je al die cijfertjes begint te bekijken gaat het echt duizelen: heel moeilijk om echt het eindresultaat te beoordelen denk ik.Misschien moet ik de 100cc maar gewoon nemen om psychologische redenen.Aan de andere kant, misschien vind ik volume, eens natuurlijker van vorm, minder een probleem.Ik wil ook dat ik dit verhaal, na een jaar hiermee te hebben rondgelopen, met rust kan laten en rust kan vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Begrijpelijk..En ik snap dat je de moderate profile krijgt, maar ik kon die ene projectie dus niet vinden in combinatie met die breedte.. daarom dat ik er vanuit ging dat je de moderate plus misschien zou krijgen.. maar goed.. Overleg het gewoon vrijdag nog ff met je pc, die weet er uiteindelijk het meest vanaf.. en hij moet je kunnen zeggen, met welke prothese je het resultaat kunt halen wat jij graag wilt!! Want daar draait alles om!!Heel veel succes he!!xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Voelt jou cohesive 1 van mentor voor de spier natuurlijk aan? Of kan je de prothese goed voelen zitten? (je hebt ze toch voor de spier?) Was namelijk ook één van mijn redenen om dual plane te kiezen. Ik koos ook dual plane om geen bolling te hebben, en die kreeg ik dus precies wel! zucht Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Mijn cohesive I voor de spier, voelt idd natuurlijk aan. Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik een kleine b-cup had al van te voren, dus bij mij is er ook nog eigen weefsel te voelen op de prothese. De bolling die jij gekregen hebt, is puur omdat de prothese te hoog zit. Zodra die lager zit, is die bolling ook een stuk minder, al zou je dezelfde prothese nemen.. denk ik....xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Ik denk ook als je van je eigen al een b-cup had, een borstvergroting minder opvalt bij de omgeving.Als je van quasi plat komt moet je of open kaart spelen, of het moet heel subtiel zijn.Wat meer mensen dan ik wellicht doen, ook via vettransplantatie denk ik dan.Bedankt om mee te denken in ieder geval, ik laat nog weten hoe het vrijdag ging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Ja dat is zo. En ik vind dat het iedereen vrij staat om daar zijn eigen keuze in te maken, dus prima als jij dat zo wilt Jij moet je er goed bij voelen he Ben benieuwd hoe het gaat vrijdag, laat maar wat weten idd Alvast succes!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecco Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Even laten weten: op is achter de rug en goed verlopen.Wat een verschil. Alles blijft normaal als ik mijn borstspieren aanspan!Het voelt veel minder gespannen in mijn borstkas, veel natuurlijker, nu al.Naar mijn gevoel is voor de spier veel aangenamer voor het lichaam, een groot verschil.De vorm is nu eindelijk gewoon mooi.Ik ben voor 100cc gegaan, en denk dat ik eindelijk wel rust ga vinden. Nu vind ik ze nog te groot, maar dit is natuurlijk nog gezwollen. Eens genezen, zal ik (hopelijk) gewoon mezelf kunnen zijn. En ook mezelf weer wat durven tonen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Oh wat fijn meid!!Dan vanaf nu alleen nog maar genieten!! Een goed herstel gewenst, en gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!Xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Proficiat met je boobs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.