Ga naar inhoud

vanaf wnr moogt ge gaan zwemmen ?


Gast countdown

Aanbevolen berichten

Gast countdown

dus mijn vraag vanaf hoeveel weken moogt ge gaan zwemmen na een borstverkleining?

en nog een vraag . vanaf wnr moogt ge stoppen met de wonde af te plakken ? ben nu 2 weken geleden geopereerd .

tot nu toe gaat het goed blijft wel eng om te verzorgen .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Hey dat vroeg ik me nou ook net af (van het zwemmen) maar dan bij een bv!

bedoel je ook echt baantjes zwemmen?

Ik lees even mee haahh

heey nee niet baantjes zwemmen maar zo wildwaterbaan enzo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou met een bvk toch wat langer oppassen dan 6 weken.. De wonden zijn vaak wat gevoeliger om nog open te gaan naderhand, omdat er toch veel hechtdraad in zit, en het drielandenpunt is nogal een gevoelig punt..

Wanneer je mag stoppen met afplakken van de wonden, en dus het verzorgen van de wonden, dat moet je met je pc bespreken. De adviezen daarin lopen nogal uiteen, dus gewoon ff een belletje doen naar je pc :)

Hoeven er geen hechtingen verwijderd te worden bij jou?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Ik zou met een bvk toch wat langer oppassen dan 6 weken.. De wonden zijn vaak wat gevoeliger om nog open te gaan naderhand, omdat er toch veel hechtdraad in zit, en het drielandenpunt is nogal een gevoelig punt..

Wanneer je mag stoppen met afplakken van de wonden, en dus het verzorgen van de wonden, dat moet je met je pc bespreken. De adviezen daarin lopen nogal uiteen, dus gewoon ff een belletje doen naar je pc :)

Hoeven er geen hechtingen verwijderd te worden bij jou?

xx BB

ok dan weet ik dat ook weer :) volgende week moet ik terug op controle denk dat dan de draadjes eruit mogen . zowiezo blijf ik nog afplakken ( komt nog een beetje vocht uit ) tnx alvast

Ik begreep dat het de eerste 6 weken niet verstandig is aangezien het een wond is en moet genezen dus is het beter is dat de wond niet vochtig wordt.

Ik wil graag weer een wellness dagje inplannen maar moet helaas nog weken wachten :(

ja ff geduld dan kunt ge er meer van genieten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Vorige week een bvk gehad en vandaag zijn mijn pleisters eraf gegaan. Op de littekens zitten alleen nog hecht pleisters. Je mag 6 weken niet baden en zwemmen hebben ze mij verteld

jep hebben ze mij ook verteld :) succes met je genezing van de boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.