Ga naar inhoud

Van op de spier naar dual plane?


Aanbevolen berichten

Misschien zoek ik niet goed genoeg, maar ik kan nog geen topic vinden met dit onderwerp.

Heeft er iemand die een prothesewissel onderging, deze dual plane laten plaatsen terwijl ze eerst op de spier geplaatst waren?

Zo ja; hoe is dat bevallen? Blij mee? Wat zijn de voor- en nadelen geweest in jouw ogen?

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb 4 weken geleden prothese wissel gehad.

daarvoor had ik monobloc prothesen voor de spier en nu natrelle prothesen dual plane en ik kan je zeggen ik wou dat ik het veeeeeel eerder had gedaan.

het is zoveel mooier!!!

ik kan alleen maar voordelen noemen eigenlijk over dual plane. ik heb veel minder pijn gehad (wat ik zelf nogsteeds niet snap) maar het ziet er veel natuurlijker en mooier uit. voor de spier vond ik in mijn geval er erg onnatuurlijk uitzien omdat ik erg slank ben en niet veel eigen weefsel heb., het waren echt 2 ballen op mijn ichaam en nu is de overgang veel mooier (nu al!)

als je me toevoegd als vriend kun je mijn foto's zien...

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Geen prothese wissel voor míj

Ik denk dat het gewoon van je voor situatie afhangt.

Genoeg huidweefsel en voorkeur pc

Nio noemde bij mij alle voordelen op van vóór de spier plaatsen

En maar één voordeel van dp.

Als je te weinig huidweefsel hebt.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb een prothesewissel gehad..

Echter had ik ook al dual plane...

Maar ben wel van 380 naar 800 gegaan..

En ook door Nio gedaan.

Echt je gaat er geen spijt van krijgen,

wat kan hij mooie borsten maken!

Ben erg over hem te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 13 april aan de beurt voor een wissel. Nu ook op de spier en straks dual plane. Bij mij is de wissel nodig, vanwege rimpelvorming aan 1 prothese. Dat is ontstaan nadat ik behoorlijk ben afgevallen. Mij is verteld dat bij dual plane de kans op rimpeling kleiner is, voor mij is dat het grootste voordeel.

Ik ga overigens van 320 cc naar hopelijk 485 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 13 april aan de beurt voor een wissel. Nu ook op de spier en straks dual plane. Bij mij is de wissel nodig, vanwege rimpelvorming aan 1 prothese. Dat is ontstaan nadat ik behoorlijk ben afgevallen. Mij is verteld dat bij dual plane de kans op rimpeling kleiner is, voor mij is dat het grootste voordeel.

Ik ga overigens van 320 cc naar hopelijk 485 cc.

Wanneer had je je huidige BV laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik krijg 21 mei me prothese wissel.. dit n.a.v. pijnklachten.. heb nu 300cc op de spier (2005 me eerst bv door dr. Tan) en ga naar 400 cc achter de spier duelplane

Ben ook heel benieuwd en vind het heel spannend...

Laat maar weten hoe jou het is bevallen :)

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

postitive ervaringen dus was hier ook benieuwd naar. ik volg even mee
en net als jou ook spannend ondanks dat we het al eens hebben meegemaakt,

zelfs voor de anesthesie ben ik btje zenuwacht haha.. alleen al omdat het dan steeds dichterbij is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahh ik ben dus niet de enige.

Ik vind t ook spannend Engels. Is toch weer heel anders en t blijft een dingetje zo'n operatie. Volgens mij ben ik nu nerveuzer dan de vorige keer. Toen wist ik niet wat ik kon verwachten en ging ik er fluitend door. Ook vrijwel geen pijn gehad.

Nu weet ik dat t wel even iets heftiger gaat worden. En m'n leven is ook totaal anders. Toen thuiswonend en ik werd gewoon lekker gepamperd door m'n ouders haha.

Nu zelf een gezin incl 2 kindjes (1 & 2 jaar oud) dus dat is toch een heel ander herstel.

Ik zie er best tegenop. Maar niet tegen t resultaat haha.

En cestlavie, hoe ging en gaat het met jou?? Is t verschil echt zo heftig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjiklit : het herstel is heel anders. De eerste week vond ik pittig. Mijn man is dan ook de eerste 2 weken thuis (nu nog tot na het weekend dan) ook ivm de 2 kinderen (net 3 & bijna 5).

Het gaat nu best goed. zaterdag/zondag/gisteren helemaal. En dan toch vanmorgen wakker geworden met veel pijn. Nu overigens weer op zijn retour!

Het resultaat is wel heel anders, naar mijn mening mooier. Je voelt de prothese minder, de randen etc. Ook al moet alles nog zakken :)De borst is meer gevuld etc. Ik zie alleen maar voordelen, op het herstel na!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat klinkt hoopgevend Cestlavie! De pijn is dus inderdaad wel een stuk heftiger, maar als ik jou zo hoor ben je wel snel van 't ergste af.

En het gaat uiteraard allemaal om het resultaat. En wat is dan 2 weken pijn op een mensenleven ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.