Ga naar inhoud

Nieuw hier, wil een borstvergroting


Dees90

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik ben nieuw hier, ik ben 25 jaar en een moeder van een hele leuke meid van 5.
Ik heb het geluk dat ik eigenlijk nooit heb mogen klagen over hoe mijn lichaam was na de bevalling.
Buik weer helemaal plat gelijk en na een aantal weken weer net zo strak als voorheen.
Alleen, die borsten..... die werden wel wat slap... Ik had altijd een stevige fiere D. En dat is niet meer.
Graag wil ik gewoon weer hoogstaande, stevige grote borsten.. Passend bij mijn figuur en lengte..
Ik ben 1.80m en weeg 68 kg..

Ik heb me hier aangemeld zodat ik informatie en ervaring kan uitwisselen en opzoeken.
Ik vind het moeilijk om te kiezen wat ik nou echt wil, en welke kliniek goed is....
En qua geld ga ik er wel van uit dat het me een goeie 5500 euro zal kosten!
Als het maar mooi gedaan wordt en naar m'n zin.

Nou meiden, ik hoop dat ik wat aan jullie heb, maar dat zal vast wel hihi.
En met de tijd hoop ik ook mooie borsten foto's te kunnen laten zien aan dan weer nieuwe meiden.

Groetjes,

mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee, welkom!

Ik heb het zelf laten doen bij ACCZ klinieken en heb de operatie in Bocholt gehad bij dokter Kruppa.

Hiervoor 3900 betaalt, wat volgens mij wel een redelijke prijs is als ik het vergelijk met anderen.

Hier heb ik silimed implantaten gekregen die als voordeel hebben dat ze snel kapselen en daarom dat ja na 3 weken al weer mag werken/sporten.

Ik zou me gewoon even goed inlezen en een consult ergens plannen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga foto's zetten in mijn galerij.

ik krijg ze hier onder niet er bij.

maar dan krijgen jullie een beter beeld van hoe het nu is met mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dees,

Ik (en vele anderen hier) heb zelf een hele goed ervaring bij Dr. Nio.

Dit kan in de parkkliniek in Rotterdam (privékliniek, iets duurder) of in het SLAZ in Amsterdam (ziekenhuis, goedkoper. Verschil van 800 euro en bij 500 cc+ zelfs 1500 goedkoper).

Wij hebben ongeveer dezelfde lengte, al ben ik ietsjes lichter. (1.78 en 60kg). Zelf heb ik 600cc genomen en heb nu een 75F.

Heb je enig idee wat je nu wilt? Gewoon een grote D zoals eerst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's geplaatst van de huidige situatie.

Nav verschillende verhalen hier ben ik ook heel erg geïnteresseerd in dr Nio eigenlijk.

Ik wil wel een flinke E.

F klinkt zo groot, heb je foto's?

Misschien valt het wel mee... hihi

@serenity wat had je en heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

F klinkt inderdaad groot, maar let wel op dat 'neppe' borsten er altijd kleiner uit zien dan dat je qua cupmaat nodig hebt, omdat ze qua volume anders verdeeld zijn dan echte. Ik zou een consult aanvragen bij Nio en vooral veel foto's meenemen van wat je wilt (is vaak representatiever dan een maat noemen). Hij kan je ook opmeten en precies zeggen wat je daarvoor nodig gaat hebben qua aantal cc's. Over het algemeen is het zo dat 150cc 1 cupmaat groter is, dus dan kan je het zelf al ongeveer uitrekenen (al verschilt het wel iets per persoon hoor). Weet je je maat nu ongeveer?

Nio laat je passen en zegt hierbij nog niet hoeveel cc het is, zodat je echt kiest wat je mooi vind i.p.v. misleidt wordt doordat je een aantal cc's een keer mooi vond bij iemand zeg maar :-)

Heb je toegevoegd, kijk mijn foto's maar even!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ze zijn niet echt heeel groot. precies goed voor jou idd..
Mooi! En zo snel al... Ze veranderen nog natuurlijk... toch?

Ik heb foto's van mijn borsten in mijn gallerij staan.
Heb bh maat d of e, 70 vaak... Maar het vult aan de bovenkant niet mooi en ze vallen er vaak uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai welkom, ik heb je foto's gezien en begrijp wel wat je bedoelt. Wat ik vooral even wilde zeggen, wat hiervoor ook al gezegd is, let niet teveel op cupmaten maar ga gewoon passen wat je mooi vindt.

Ik heb nu na mijn eerste vergroting (zie profielfoto) een D cup. Als je 't zou vergelijken met een normale maat is 't nét aan een C.

Ik heb nu een consult gehad bij Dr. Nio en ook ik kan hem eigenlijk alleen maar aanraden gezien mijn eerste ervaring daar. De operatie kan ik natuurlijk nog niets over zeggen, maar ik hoor en zie alleen maar positieve dingen.

Ga dan wel in het St Lucas Andreas in Amsterdam, dan ben je voor 'maar' € 3.100 klaar. Kan je met die overige € 2.200 die je begroot had bikini's kopen en op vakantie gaan hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze veranderen zeker nog :-) Ik ben nu 7 weken P.O. en twijfel zelf een beetje of ik niet beter 500cc 85% gevuld had kunnen doen..(wegens de breedte vooral als ik mijn armen omhoog doe en het overloop van de bolling)

Ik heb Nio gemaild hierover vanochtend omdat hij mij beloofd had het kosteloos te vervangen voor kleinere (omdat ik zo twijfelde en omdat hij dacht dat ik stiekem wel wist dat ik 600 wilde). Hij mailde me terug nog 6 weken te wachten tot mijn 3 maanden controle omdat het nog kon gaan zakken en kleiner worden.. dus dat wacht ik nog even af! Het verschil zou niet enorm zijn maar net íetsjes minder breed en ik denk dat 85% gevuld ook wel heel mooi zou zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dees!

tof dat je het forum gevonden hebt !

ik heb er ook veel aan hoor ,

ik word 2 april geopereerd door dr verdonck , nu dr verdonck doet liever kleinere borsten dacht ik :)

maar wie je miss wel kan overwegen is dr plovier

ongeveer jaar geleden ( kan langer zijn ook) is mijn zus daar geweest , zij heeft toen 2900 euro betaald

dr plovier is in beclinic in overijse

weet niet waar jij woont ?

ik mocht ook van geluk prijzen dat na mijn bevalling mijn lichaam weer strak enz was , maar idd de borsten , ik heb nooit grote borsten gehad buiten tijdens mijn zwangerschap , dan had ik ineens grote c kleine d

en nu een A !

ik ga voor een d/ e gaan

maar idd

een f in 'nep' borsten is niet hetzelfde als een f in 'echte' borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tjiklit, haha ja dat zou mooi zijn... Als een lift niet nodig is bespaar ik een hoop geld!
Jij wordt ook nog geholpen door Dr Nio?

@Anony.. ze veranderen idd nog.. nog eventjes geduld!
Ik vind ze heel mooi op de foto's.. zeker zo kort na de operatie al..

@Missstars, dus over het algemeen, lijken neppe borsten dus een cup kleiner?
Voor jou schiet het al op zeg!! Spannend!!


Ik wil dus sowieso naar Dr. Nio
En dan nog 1 of 2..... Die ook goed zijn in mooie flinke nep borsten... Ook met een lichte afwijking qua grootte onderling..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies van Hoffkliniek België naar aanleiding van foto's en mijn verhaal.

Wat een prijs! En 2x onder het mes.

Hier hun email.

Dr. Hoeyberghs heeft uw foto's bekeken en hij adviseert het volgende, voor een levenslang resultaat:

1. een borstverkleining, om de omvang van de borsten terug compacter te krijgen en de tepel te verhogen

2. 3 maanden later, als alles goed genezen is, een borstvergroting met polyurethaan implantaten. Zo zullen de littekens niet breder worden door het gewicht van het implantaat, net omdat deze na 3 maanden al goed genezen zijn.

Deze procedure doen wij heel vaak, omdat je de borsten moet liften en bij grote borsten is de combinatie van de 2 niet aangewezen ivm afstotingsgevaar en lelijke littekens.

Dit in een notedop, zodat u een idee heeft...

De kostprijs is normaal: 4500 voor de borstverkleining en 4500 euro voor de borstvergroting met "levenslange" implantaten (fabrieksgarantie). Maar wij doen dit voor 2x 4000 euro, alle kosten inclusief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar Dr. Straten via Diana Gabriele kost dit maar 2600. Omdat ik zelf Straten boobs erg mooi vind eerste consult direct bij hem gedaan. Dus niet eerst bij Diana, omdat ik hier al had gelezen dat haar oordeel er niet echt toe doet. Ik heb zelf na 2kids een aardige hang (bluhhhhg!!) maar hoef geen lift.

Succes met je oriëntatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even bij mijn foto's ,werd mij ook een lift aangeraden bij de wellnesskliniek

Maar dat wilde ik echt niet ivm littekens e.d

Ben nu afgelopen maandag geopereerd door nio in het slaz en ben er super blij mee

Mijn advies is plan een consult in bij nio

Suc6

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Heee, welkom!

Ik heb het zelf laten doen bij ACCZ klinieken en heb de operatie in Bocholt gehad bij dokter Kruppa.

Hiervoor 3900 betaalt, wat volgens mij wel een redelijke prijs is als ik het vergelijk met anderen.

Hier heb ik silimed implantaten gekregen die als voordeel hebben dat ze snel kapselen en daarom dat ja na 3 weken al weer mag werken/sporten.

Ik zou me gewoon even goed inlezen en een consult ergens plannen.

Succes!

Silimed mag 3 mnd niet gebruikt worden....ik zou die ook krijgen maar heb afgezegd wegens silimed en de slechte communicatie met accz

Oeps zie nu oud bericht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.