Ga naar inhoud

Nieuw en onzeker...


sohappy2015

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Even voorstellen, ik ben Sara en ben 35 jaar en ben een alleenstaande mama.

Ik heb een dochtertje en die is nu wat ouder en tja zoals de meeste dames hou je na de borstvoeding lege borsten aan over.

Door een dieet en door een stress periode ben ik ook een aantal kilo's afgevallen waardoor ik ook dus echt slappe B cup aan over heb gehouden.

Ik heb een vriend sinds kort en die probeert op mij in te praten dat ik perfect ben zoals ik ben en die borsten niet nodig heb.

Maar dan denk ik het is mijn lijf, ik voel me niet goed bij en voel me onzeker in lingerie en in bikini. Dus eigenwijs als ik ben wil ik hoe dan ook een Bv.

Nu heb ik een datum vast staan en in 10 april is het zover, ik ga van een slappe B hoop ik naar een volle C met 300 cc.

Ik laat de Bv doen door Patrick Dedoncker, hij zit zowel in Vilvoorde als in Lokeren.

De beste man/dokter vond dat ik 330 cc kon hebben, maar ik was bang dat het te groot ging zijn en dat het ging opvallen bij iedereen en ook op mijn werk.

Nu is ook mijn vraag, wie heeft er ook Bv gehad bij Patrick Dedoncker?

Ben je tevreden?

Is 300 cc genoeg om een volle C te krijgen, onder de spier?

Groetjes,

een onzekere mama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sara,

Allereerst natuurlijk welkom op het forum! Je kan hier genoeg info vinden over (ongeveer) alles wat je maar bedenken kunt :) Hoewel ik de naam Patrick Dedoncker nog niet voorbij heb zien komen kun je op zijn (achter)naam zoeken in de zoekbalk rechtsboven. Misschien kun je dan een operatieverslag of iets dergelijks vinden. Succes en heel erg veel plezier straks met de Boobies :D

Liefs, Leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een profiel krijg je?

Ik zelf heb bijvoorbeeld 425 extra high profile,

maar omdat ik hiervoor altijd push up met flinke vulling droeg valt nu ik alleen sportbh nog draag eigenlijk het helemaal niet op!

Er zijn zat mensen die er niet van weten en het gewoon niet opvalt, maar in bikini of naakt, of in nachtkleding dan kun je wel echt het verschil zien..

Ik had zelf een 75B en ben van 90cm omvang naar 99/100 gegaan!

mijn B'tje leek trouwens meer op een AA maargoed..

Nu denk ik dat het best wel een D oogt en ik ben er super happy mee,

maaroke daarom de vraag van wat voor een profiel je krijgt.

Mijn profiel was bijvoorbeeld met een projectie van 5,4 cm

en de breedte was 12.5 cm

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loveut ik heb gekozen voor midden profiel, dus niet laag en niet hoog. Wat projectie en breedte, ik heb het niet eens gevraagd :unsure:

Dus ben eigenlijk wel benieuwd.

Voor mij moesten ze niet overdreven naar boven steken, ik wilde opvulling van boven omdat mijn borsten daar echt leeg zijn.

@Dees90 jij ook veel succes bij het maken van je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loveut ik heb gekozen voor midden profiel, dus niet laag en niet hoog. Wat projectie en breedte, ik heb het niet eens gevraagd :unsure:

Dus ben eigenlijk wel benieuwd.

Voor mij moesten ze niet overdreven naar boven steken, ik wilde opvulling van boven omdat mijn borsten daar echt leeg zijn.

@Dees90 jij ook veel succes bij het maken van je keuze.

Als je weet wat voor een soort implantaat je verder krijgt dan kun je dat heel gemakkelijk opzoeken, heb ik toen ook gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.