Ga naar inhoud

joehoee! nieuw hier.


pippa

Aanbevolen berichten

Hii Dames!

ik lees al een hele tijd met jullie mee, en ik ben ondertussen behoorlijk verslaafd geraakt aan dit forum :12:

Nu maar besloten om ook lid te worden.

wat mijn situatie is op het moment: meid van 21 jaar, ooit een mooie volle D cup gehad... maar door ziekte veel gewicht verloren en nu nog maar een 70B. Wel weer op gewicht maar seriously whats up... where are the boobs? :103: Ik ben 1,54 en 45 kilo. klein maar fijn zeggen ze dan he, haha.

Nu na lang sparen ben ik er bijna en heb ik besloten het echt te gaan doen! wat ik nu in mijn hoofd heb is rond midden juli, dan heb ik 4 weken vakantie en dus alle tijd om rustig te herstellen.

ik zou graag gewoon weer volle grotere borsten willen. terug naar wat ik had.

ik zou het liefst in Amstelveen geholpen willen worden omdat dat lekker dicht bij huis is +/- 30 min rijden.

heel lang terug wel eens op consult geweest maar had toen het geld niet en ik durfde toch niet. Maar nu moeten we er maar gewoon eens voor gaan!

Nu is het wel zo ik ben bang dat ik ze misschien niet mooi zou vinden, of te klein, maar waar ik nog het meest bang voor ben is dat ik moet spugen na de narcose... :82: stom he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

First of all; welkom! Ook al draai je al langer mee als stiekeme lezer. ;)

Oooh, we hebben echt dezelfde statistieken behalve dat ik een C had en door (ongewilde) gewichtsverlies naar een A ging! En met aankomen kwam ik alleen op mn ass aan!

Ik kan je zelf dr. Nio in SLAZ aanbevelen omdat hij mij ontzettend goed heeft geholpen maar je hebt waarschijnlijk ook een shortlist voor je consulten na al het lezen hier. :)

Niets is te gek om bang voor te zijn hoor! Misschien kan je aan degene die mee gaat vragen om natte doekjes mee te nemen om je op te frissen dat je minder misselijk wordt? Ik zeg maar wat hoor, maar misschien kan de kliniek ook meedenken hoe ze het je zo comfortabel kunnen maken?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja shorty ik was ook van plan om daar eens opnieuw op consult te gaan, en mij maar eens opnieuw laten vertellen wat allemaal mogelijk is.

LindaPinda, ik heb zeker voorkeuren gekregen als stiekeme lezer haha. Maar toch merk ik dat ik gewoon bij meerdere op consult moet gaan om eens te kijken wie er aan mijn boobies mag gaan sleutelen.

Ja lijkt dan zeker op elkaar! hoeveel cc heb jij? en waar ben je op uit gekomen? ben heel nieuwsgierig, als stiekeme lezer kan je natuurlijk van alles lezen, maar geen fototjes kijken.

Het is wel vreemd ik ben wel eens eerder geopereerd niet hoeven spugen dus weet niet waar die angst vandaan komt...

Op het moment, adem, droom en denk ik alleen maar boobies hahaha het is heel vreselijk. Mijn vriend word er zo onderhand wel een beetje kneiter van geloof ik.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh? Ik vroeg me af waar bang zijn om over te geven na operatie vandaan komt. Of ben je uberhaupt bang om over te geven? Ik moet zeggen dat de misselijkheid bij mij echt ontzettend meeviel! Ik was wel heel loom en werd wat misselijk in de auto omdat het ook warm was en ik helemaal high was van de pijnstillers. Verder viel het reuze mee.

Je kan in mijn handtekening zien wat ik heb, en ik ben op een 70E beland nu. :) Als vaste lezer weet je dus ook al dat nep boobies kleiner uitvallen; dus een grote 70D vind ik het nu meer. Er zijn trouwens nog zoveel dames met Nio boobies, dus dat is iig 1 die ik je kan aanraden. Hihi.

Bij wie ga/wil je op afspraak? Ben je al goed voorbereid met een vragenlijst en foto's enzo? :)

Haha, volgensmij heeft iedereen dat! Ik was de week voor mijn operatie in de spa en heb zo brutaal naar borsten lopen staren! Alleswass boobies en ik wilde aan iedereen met een mooi paar vragen of ze echt of nep waren en of ik er een foto van mocht maken. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154::154:

mag ik een foto maken zie het zo voor me haha.

Ja ben sowieso bang voor over geven. vind het vies, pijnlijk en gewoon heel naar.

Ja precies neppe boobies ogen kleiner dan de cup, maar daar in tegen zijn ze wel mooi stevig en pront naar voren. Met echte boobies that size zijn ze niet zo mooi stevig en pront dus zal zeker mooier worden dan ik had.

nou ja op mn lijstje staan op het moment: Nio, Schietecatte, Straaten.

Daar heb ik veel over gelezen en goede verhalen over gehoord. Maar Nio houd wel van grote borsten en dat is wel wat ik wil haha.

heb een hele vragen lijst en foto's van wat ik mooi vind.

verder nog een tip?

ja nu zie ik het je hebt 450cc klinkt veel! als ik verhalen hoor als je smal en dun bent past dan niet. hoop niet dat ik zo'n verhaal krijg dan ga ik echt huilen. Dus hopen maar op zoiets als jij!

ohg als ik er aan denk dat ik nog tot juli moet wachten dan ben ik tegen die tijd helemaal door gedraaid en kan ik echt alleen nog maar naar boobies kijken :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm welkom!

Ik zelf ben in België geopereerd dus denk dat je daar niet zo heel veel aan hebt hahah! Ik had hiervoor altijd een 75B maar het kon meer door gaan voor een AA omdat ik geen hang had.. Ik wou graag toch wel een D/volle D ogend en ik ben enorm tevreden met hoe het eruit ziet! (ik weet nog niet zeker wat mn cupmaat is maar wss 80E)

Als je bij mn foto's wilt spieken moet je me maar even toevoegen hahah

& heel veel succes met je consulten en het uitvogelen van alles!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loveut, ik zou heel graag even willen spieken bij je foto's!

Ik ga vandaag proberen wat consulten te plannen zodat ik daar in iedergeval alvast naar toe kan leven. En dan hopelijk datum vastprikken voor in juli. Dan staat het maar hè haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loveut, ik zou heel graag even willen spieken bij je foto's!

Ik ga vandaag proberen wat consulten te plannen zodat ik daar in iedergeval alvast naar toe kan leven. En dan hopelijk datum vastprikken voor in juli. Dan staat het maar hè haha.

Ik heb je geaccepteerd! hahah nja spannend dan toch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 22 maart 2015 om 22:18 zei loveut:

Hmm welkom!

Ik zelf ben in België geopereerd dus denk dat je daar niet zo heel veel aan hebt hahah! Ik had hiervoor altijd een 75B maar het kon meer door gaan voor een AA omdat ik geen hang had.. Ik wou graag toch wel een D/volle D ogend en ik ben enorm tevreden met hoe het eruit ziet! (ik weet nog niet zeker wat mn cupmaat is maar wss 80E)

Als je bij mn foto's wilt spieken moet je me maar even toevoegen hahah

& heel veel succes met je consulten en het uitvogelen van alles!

xx

Hoi hoi

 

ik zit ook even stiekem mee te lezen hihi zelf zit ik ook te twijfelen aan de aantal cc zou je misschien ook mij kunnen toevoegen voor foto's 

 

groetjes Ashley 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ashley31:

Hoi hoi

 

ik zit ook even stiekem mee te lezen hihi zelf zit ik ook te twijfelen aan de aantal cc zou je misschien ook mij kunnen toevoegen voor foto's 

 

groetjes Ashley 

Ik had achteraf graag groter gewild, maar dat kon op dat moment gewoon ook niet en ik heb zeker niets te klagen. denk dat het gewoon gewenning is hahah :P 
ik was op een 75G uitgekomen maar ben ondertussen ook veel afgevallen.. zit nu op een 70G ongeveer maar heb nu een 75F bh die veel strakker uitvalt die ik draag hahah :P al passen sommige van mn bh's die ik amper aan gehad heb nu al niet meer :x

als het goed is kun je sowieso mijn foto's wel zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei loveut:

Ik had achteraf graag groter gewild, maar dat kon op dat moment gewoon ook niet en ik heb zeker niets te klagen. denk dat het gewoon gewenning is hahah :P 
ik was op een 75G uitgekomen maar ben ondertussen ook veel afgevallen.. zit nu op een 70G ongeveer maar heb nu een 75F bh die veel strakker uitvalt die ik draag hahah :P al passen sommige van mn bh's die ik amper aan gehad heb nu al niet meer :x

als het goed is kun je sowieso mijn foto's wel zien

Hihi daarom vind ik het ook zo lastig met de cup maten,lief dat ik je foto's mag zien maar zie alleen geen foto's haha Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ashley31:

Hihi daarom vind ik het ook zo lastig met de cup maten,lief dat ik je foto's mag zien maar zie alleen geen foto's haha Liefs

Als je een eigen voorsteltopic aanmaakt en je even voorstelt (mag uiteraard anoniem) dan kun je straks ook foto's zien. Er zit een beveiliging op dat niet jan en alleman foto's kan bekijken :)

Er staat een topic over bij het gedeelte: borstenforum informatie

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi welkom,

hier ook van een volle C/D naar 70B soms 75C maar voornamelijk los vel aan de bovenkant zoals te zien op mijn foto.. Ik ben donderdag de 14e aan de beurt bij Nio.

Kijk er onwijs naar uit, de zenuwen worden met de dag meer en meer. En heb onwijs veel twijfels gehad, ik heb dan ook onwijs veel te danken aan de meiden hier. Ze weten onwijs veel en zijn super lief.. 

Ik heb gekozen voor 400cc High profiel. 

Heel veel plezier hier :viannen_01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei best_boobie:

Als je een eigen voorsteltopic aanmaakt en je even voorstelt (mag uiteraard anoniem) dan kun je straks ook foto's zien. Er zit een beveiliging op dat niet jan en alleman foto's kan bekijken :)

Er staat een topic over bij het gedeelte: borstenforum informatie

Xx BB 

Hoi bb

inderdaad goed idee waar kan ik dan doen :-) 

liefs ashley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.