Ga naar inhoud

tessytcr : 26 mei 2015 : Dr. Schiettecatte : Klinik Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Allereerst zou ik mij even voorstellen. Ik ben Tessy en ben bijna 24 jaar. Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar.

Buiten om het zorgen van mijn zoon, werk ik en sport ik zeker 4 x per week.

Ik doe aan fitness en krachtsport. Mede dankzij deze sport en de zwangerschap ben ik van een C/D cup naar een A/ kleine B gegaan..Dinsdag 26 mei heb ik mijn operatie gepland bij Dr. Schietemacce voor 375 cc Dual plain..

Heel spannend!!

Nou weet ik dat je moet herstellen de eerste 6 weken na je operatie en niet mag sporten.. Maar ik begreep dat je best dingen zoals crosstrainer(zonder de armen te gebruiken) kan doen.. Wat soort dingen nog meer? En waarom geen buikspieren?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen!

Liefs,

Tessy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou ook graag sporten en heb alle mogelijke dingen wat ik dacht te kunnen doen, met mn pc overlegd maar ik mocht niets haha. Omdat je met alles toch je spieren gaat gebruiken en die hebben echt rust nodig.

Ik sport zelf ook normaal 3/4 x per week, maar ik ben nu 4 weken po en moet er echt niet aan denken wat te doen. Alles is nog zo gevoelig en gespannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.