Ga naar inhoud

Hoesten en binnen 1 week operatie


Aanbevolen berichten

Neen nog niet , zoontje had het vorige maandag en ze zei begin van luchtwegen infectie maarja geen anti biotica gegeven

Omda ze toch ni zeker was . Maar nu hoest hij ook meer en ja ik nu ook

Zien dak toch is naar dokter ga mja wss dan weer thuis zitten :s hopen van ni want dan ga baas weer ni blij zijn hahaha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou, zeker als er slijm vastzit, geen codeine nemen, maar juist zorgen voor een hoestdrank die het slijm losmaakt :)
Maar ga idd liever ff naar de huisarts idd, en geef ook aan dat je binnenkort een operatie hebt. Misschien dat er dan wel nog even een ab gegeven kan worden..

Nou is dat niet ideaal natuurlijk, maar ik denk wel, dat als het zo diep zit, dat je moet proberen te voorkomen dat het een bronchitis of longontsteking wordt.

Morgen maar ff huisarts bellen!!

Succes!! En beterschap!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

codeïne tabletjes zijn idd een aanrader! ik was snot verkouden voor mn operatie en de 1e week erna ook nog wat het zeker niet makkelijker maakte :P iedere keer ook als ik moest niesen ademde ik enorm hard in en dat deed pijn waardoor de nies automatisch al niet meer kwam ahah en dan keek mn vriend me super raar aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik hier ervaring mee en hoe..

Ik kreeg meteen na mijn wissel een dubbele longontsteking.

Heb werkelijk m'n longen uit m'n lijf gehoest.

Nu 9 w po en niks aan het handje met m'n boobs.

Beterschap.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh lees nu pas dat je nog moet,

Ik dacht dat je 1 week po was.

Ow dan zou ik eerst rennend naar de dokter gaan en situatie voorleggen.

Hij zou vast goed kunnen beoordelen wat je hebt en of het langer dan een week gaat duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de dokter geweest Se ,

Indien het virale is en ik niet geopereerd moest worden gingen ze toch nog even afwachten ,

Maar met de operatie in zicht wilde ze toch op safe spelen en krijg nu ab

Het zou tegen de operatie over moeten zijn , tenzij ik koorts krijg dan ja :s

Vandaag en morgen thuis dus .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.