Ga naar inhoud

LenteZomer : 7 april 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb net een account aangemaakt en vond het wel zo leuk om me even voor te stellen. Al hou ik het toch wel een beetje anoniem ;-).

Ik heb de afgelopen maanden nagedacht over een borstvergroting. Ik heb nu 75A, neigt soms zelfs naar AA. Ik heb namelijk best een beetje vulling nodig in een A-BH om hem goed te kunnen passen :106: . Een aantal weken geleden ben ik op consult geweest bij dr. Schiettecatte via Aesthetic Beauty in Veldhoven. Inmiddels is vastgesteld dat ik op 7 april geopereerd ga worden. Ik zal in het juiste subforum even een berichtje plaatsen.

Fijn om al wat ervaringen van jullie hier te lezen. Je kunt hier veel tips krijgen zeg, super!

:63: Tot ziens op het forum!

LenteZomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!! :48:

Ik word op 7 april geopereerd in Amstelveen door dr. Schiettecatte. Ik heb gelukkig op dit forum al veel goede verhalen over hem gelezen! In het consult vond ik hem nogal gehaast, maar dat heb ik maar als zelfverzekerdheid uitgelegd. Hij had namelijk heel weinig tijd nodig om te adviseren over mijn maat. Dat vond ik eigenlijk wel prima want ik ga uit van zijn expertise. Ik krijg 375 cc (dat was volgens mij het maximum dat kon) high profile dual plane. Spannend!! Ronde protheses, type Mentor.

Ik ben nu eigenlijk nog niet echt zenuwachtig en de operatieverslagen die ik hier van jullie lees helpen daar goed bij! Ik zie dat het veel meiden mee is gevallen. Ik moest vooral lachen om hoe snel het gaat joh! Dat je vaak al binnen een half uur tot drie kwartier nadat je in slaap valt alweer wakker wordt!

Ik twijfelde nog wel over de maat BH (carefix Anna) die ik moest bestellen. Ze hebben me verteld dat ik maat L moest bestellen. Nu heb ik ze thuisgekregen en zie ik op de matentabel staan dat L wordt aangeraden vanaf ongeveer 85C. En dat terwijl ik nu 75A(A) heb. Wat denken jullie of zijn jullie ervaringen?

Hoe groot denken jullie dat 75A/ 75AA wordt met een prothese van 375CC dual plane? In eerste instantie dacht ik altijd: als het maar niet te groot en nep wordt! Maar door heel veel berichtjes hier heb ik juist de indruk dat meiden het sneller te klein dan te groot vinden!

Ik ga op of na 7 april zeker een verslagje schrijven! :) :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej.

Hoe groot het gaat worden kun je nooit helemaal exaxt zeggen maar denk zowiezo wel een 75D met die cc's . En de carefix anna valt klein uit vandaar de maar L ik moest zelfs een XL hebben ☺ dr schiettecatte is een hele fijne arts met magische handjes dus je bent in goede handen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej.

Hoe groot het gaat worden kun je nooit helemaal exaxt zeggen maar denk zowiezo wel een 75D met die cc's . En de carefix anna valt klein uit vandaar de maar L ik moest zelfs een XL hebben ☺ dr schiettecatte is een hele fijne arts met magische handjes dus je bent in goede handen

Hoi Nina,

Thanks voor je reactie! Ik ben al veel berichtjes van jou tegengekomen hier en jij bent één van de redenen waarom ik (vooralsnog ;) ) helemaal niet zenuwachtig ben.

75D, wow...dat klinkt echt grooooot als je A/AA gewend bent! Ik zou willen dat de operatie morgen al was :5: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik voeg even je beide topics samen, dan heb je alles bij elkaar staan en hoef je maar 1 topic bij te houden :)

Weet je ook welk profile je krijgt? Dan is er meer te zeggen over welke bh maat je ongeveer gaat krijgen :)

Lekker aftellen, zo lang duurt het niet meer! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik voeg even je beide topics samen, dan heb je alles bij elkaar staan en hoef je maar 1 topic bij te houden :)

Weet je ook welk profile je krijgt? Dan is er meer te zeggen over welke bh maat je ongeveer gaat krijgen :)

Lekker aftellen, zo lang duurt het niet meer! :35:

xx BB

Dank je!

Ik krijg high profile, of is dat niet wat je bedoelt? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Ik krijg high profile, of is dat niet wat je bedoelt? :)

Dat bedoel ik idd :)

Zie nu ook dat ik er in je andere bericht finaal overheen gelezen heb, sorry :P

Dat is een prothese met 5 cm projectie.. Vanaf een 75AA/A ga je daarmee wel uitkomen op een 75D qua bh-maat.. Schrik daar niet van, want het gaat er dan uitzien als een volle C, en het wordt zeker niet nep!!

Niet meer twijfelen hihi! (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) en lekker aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik idd :)

Zie nu ook dat ik er in je andere bericht finaal overheen gelezen heb, sorry :P

Dat is een prothese met 5 cm projectie.. Vanaf een 75AA/A ga je daarmee wel uitkomen op een 75D qua bh-maat.. Schrik daar niet van, want het gaat er dan uitzien als een volle C, en het wordt zeker niet nep!!

Niet meer twijfelen hihi! (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) en lekker aftellen!!

xx BB

Super! Volle C is precies wat ik wil :) . Heb er echt al veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Thanks voor je reactie! Ik ben al veel berichtjes van jou tegengekomen hier en jij bent één van de redenen waarom ik (vooralsnog ;) ) helemaal niet zenuwachtig ben.

75D, wow...dat klinkt echt grooooot als je A/AA gewend bent! Ik zou willen dat de operatie morgen al was :5: !

Hej meid

Grappig dat je mijn berichtjes al had gelezen. Ik heb geen pijn gehad verder maar dat heb je dus al gelezen. Mijn herstel verloopt vlekkenloos ben dinsdag alweer 7 weken po en heel tevreden over hoe dr schiettecatte ze gemaakt heeft dus bij jou komt ook alles goed dus geen twijffels meid haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey!

Ik ga overmorgen bij dr Schiettecatte! Van een B naar ong DD (zegt hij) 400cc moderate plus profile... geen High profile want dan zou ik minimaal 500cc moeten vertelde hij en dat word me ietsje te :P Mijn projectie is dus ook 1cm kleiner alleen ben wel weer 1 cm breder.. Ik hoop iig echt dat het een DD word... Ik moest een 80E sportbh bestellen! Heb ik gedaan komt het helemaal uit engeland is het een 80DD... sukkels.... maar goed aangezien ik geen tijd heb het weer terug te sturen neem ik het mee en als het niet goed is koop ik 1 van de kliniek, die is alleen wel erg duur (90 euro) maja dat is dan niet anders!

Hij lijkt wel echt mega, omvang niet maar wel waar de borst in moet haha want als ik hem over mn bh nu aandoe zit het nog helemaal losjes haha

Heeeeeel veel succes en ik zou eerst ook 7 april gaan maar kon niet wachten dus 24e was nog plek! :D

:63: :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey!

Ik ga overmorgen bij dr Schiettecatte! Van een B naar ong DD (zegt hij) 400cc moderate plus profile... geen High profile want dan zou ik minimaal 500cc moeten vertelde hij en dat word me ietsje te :P Mijn projectie is dus ook 1cm kleiner alleen ben wel weer 1 cm breder.. Ik hoop iig echt dat het een DD word... Ik moest een 80E sportbh bestellen! Heb ik gedaan komt het helemaal uit engeland is het een 80DD... sukkels.... maar goed aangezien ik geen tijd heb het weer terug te sturen neem ik het mee en als het niet goed is koop ik 1 van de kliniek, die is alleen wel erg duur (90 euro) maja dat is dan niet anders!

Hij lijkt wel echt mega, omvang niet maar wel waar de borst in moet haha want als ik hem over mn bh nu aandoe zit het nog helemaal losjes haha

Heeeeeel veel succes en ik zou eerst ook 7 april gaan maar kon niet wachten dus 24e was nog plek! :D

:63: :63:

Oh wat balen joh, van die verkeerd bezorgde BH! Gelukkig is daar anders in de kliniek vast een oplossing voor :) .

Heel veel succes morgen, hopelijk vliegt het voorbij en verloopt je herstel voorspoedig! Laat je maar lekker in de watten leggen :) !!

Kan iemand mij uitleggen wat jullie bedoelen met die projectie van (...) centimeter? Ik kan me niet herinneren dat die projectie tijdens mijn consult ter sprake is gekomen...

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hij vertelt het alleen wanneer he er om vraagt wat het inhoudt. Hij meet je borst op zodat die weet welke protheses hij kan gebruiken bijvoorbeeld mijn borsten zijn beide 13 cm breedt dus ik heb een prothese van 12.5 cm breedt en een projectie van 5,2 naar voren dus de projectie is het dikste punt van de prothese zeg maar naar voren dus bij mij is me borst dus 5,2 cm naar voreb gekomen. Dat is dus projectie snap je het een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hij vertelt het alleen wanneer he er om vraagt wat het inhoudt. Hij meet je borst op zodat die weet welke protheses hij kan gebruiken bijvoorbeeld mijn borsten zijn beide 13 cm breedt dus ik heb een prothese van 12.5 cm breedt en een projectie van 5,2 naar voren dus de projectie is het dikste punt van de prothese zeg maar naar voren dus bij mij is me borst dus 5,2 cm naar voreb gekomen. Dat is dus projectie snap je het een beetje?

Ik snap het helemaal, bedankt!

@Debbie Hoe is het gegaan?? Heb aan je gedacht vandaag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat balen joh, van die verkeerd bezorgde BH! Gelukkig is daar anders in de kliniek vast een oplossing voor :) .

Heel veel succes morgen, hopelijk vliegt het voorbij en verloopt je herstel voorspoedig! Laat je maar lekker in de watten leggen :) !!

Kan iemand mij uitleggen wat jullie bedoelen met die projectie van (...) centimeter? Ik kan me niet herinneren dat die projectie tijdens mijn consult ter sprake is gekomen...

Bedankt alvast!

Hahaha ja blijkt dus dat engelse maten anders zijn en dus DD een E is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe, nog 2 dagen! Door de Pasen vliegen die dagen denk ik wel voorbij :) .

Ik ben eigenlijk nog niet zenuwachtig voor de operatie of voor de pijn erna. Wel een beetje of het allemaal wel mooi wordt... maar goed, die garantie heb je natuurlijk nooit.

Denken jullie dat het nog zin heeft om foto's mee te nemen van hoe je ze graag wil en hoe je ze niet wil? Of valt daar weinig in te willen omdat dat afhankelijk is van je eigen lichaam en hoe die implantaten vallen?

Tessy hoe is het met jou gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Dankje!

Alles is goed gegaan gelukkig. Vond het eigenlijk nauwelijks spannend toen ik op de OK lag! Werd met geen pijn wakker maar durfde niet meteen te kijken! Ik was bang dat ik ze niet mooi zou vinden...

De afgelopen dagen vond ik prima gaan, al is alles wel echt heel gevoelig en moet ik echt niks forceren met mijn armen, merk ik wel. Misschien extra omdat het dual plane is?

Mijn borsten zijn nu (dag 5 po) nog steeds heel erg gespannen, al lijkt het wel minder dan dag 1. Maar ze glimmen nog van de spanning zeg maar... herkennen jullie dat?

Voor zover ik dat nu al kan zeggen lijkt de maat prima bij mijn postuur passen. Wel gek hoor! Zeker onder de douche! Dan voelt het nog totaal niet als mijn eigen lichaam! Er zitten ook nog best wat gevoelloze plekken in dus dat speelt ook wel mee.

Ben heel benieuwd naar over een week of 3, 4!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.