Ga naar inhoud

DotjevanAtotE : 3 april 2015 :Dr. Verdonck : Dijkhof Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb niets in huis!!! gebeld meerdere malen. Ge-e-maild en nog steeds niets. Morgen me in allerlei bochten wringen om het recept op tijd op te halen. Daar baal ik ontzettend van.

wat betreft de prothese heeft hij mij aangegeven dat ik monobloc krijg. Ach ik vraag het vrijdag nog wel een keer.

Vind het wel slordig heb tijdig het hele bedrag overgemaakt en bevestigd gekregen en dan heb ik nog geen info in huis.

Dat mag de pret niet drukke! Ben vrijdag vast super blij met me nieuwe boobies

Wat bedoel je ? Medicijnen ?

Daar wist ik ook niets van hoor :) tot daarstraks zodus geen zorgen ,

Allebei veel succes morgen !

Als je zenuwen hebt dan zullen ze snel verdwijnen Verdonck is zo ne spontane da je gewoon ni mer denkt van this voor de borsten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow zoveel projectie! wel super hoor hahah :P

heel veel succes morgen! :)

Ik heb volgensmij 5,4 projectie met monobloc xhp 425 cc

en ik ben van 90 cm naar 100 cm op de borst gegaan..

ga morgen opnieuw bh's passen toevallig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was om kwart over 4 pas weg. Ik was super suf. Ze waren alleen op een gegeven moment zo drukkend dat we weg moesten. dus toen was ik het ook zat en dacht dan slaap ik wel in de auto. wat duurde de weg naar de auto lang haha.

Das ook niet echt netjes dan?!

Ik was ook enorm suf, vervelend he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het vocht is zal het er na goed drinken wel uit verdwijnen en zwelling natuurlijk ook. vertrouw je het echt niet dan stuur je een mail met foto naar verdonck. Hoop dat je er iets aan hebt. Je bent nog niet zo lang po en er gaat nog genoeg veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, ik lees dat jullie ook door Dr Verdonck geholpen zijn geweest..

Ik heb a.s vrijdag mijn borstoperatie (vergroting). Ik wil van een kleine A cupje naar een volle C cup, kleine D cup. Nu is de vraag.. De chirurg heeft eigenlijk geen ronde borstprothesen voorgesteld. Ik had ze echter wel graag rond gewild, omdat ik de vorm gewoon mooier vind. Hij stelde anatomische protheses voor die hij achter de borstspier gaat plaatsen, omdat m'n huid dun is. Mochten jullie wel zelf kiezen? Maakt het kwa prijs veel verschil uit? Ik moet ong 2600 betalen (incl sportsbeha). De operatie is al a.s vrijdag en ze hebben m'n mail nog niet beantwoord. Ik word trouwens ook geopereerd in het Dijkhofclinic in Weert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs is bij Verdocnk gelijk.
Hij gaf bij mij aan dat ik ook een dunne huid heb en heb ze idd ook dual plane.

Alleen ik heb ronde en heb een maat groter dan zijn advies gedaan. Ben gewoon met hem in overleg gegaan.

Ik wilde namelijk ook een mooie bolling aan de boven kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok. Ja ik vind dat ook het mooist, als ze rond zijn en je die bolling hebt. Is ook mooier met kleding etc.

Heb je veel last gehad na de operatie?? Mijn operatie is a.s vrijdag! Ik vind het zo ontzettend spannend. Ik ben zelfs nog nooit onder narcose geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.