Ga naar inhoud

DotjevanAtotE : 3 april 2015 :Dr. Verdonck : Dijkhof Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik word op 03 april geopereerd door dr Verdonck te Weert. Ik heb tijdens consult besloten om voor de 320 cc te gaan, van hele kleine A wil ik op D uitkomen. Echter ben ik bang dat 320 cc te weinig is voor dit resultaat. Iemand ervaring hiermee ? Ik wil nog wel een natuurlijk resultaat en heb een smalle taille en ben 161 cm met 53 kg. (foto zie profiel).

Iemand tips? Ik denk dat 350 cc beter is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curly_87

Hey ik ben 1m68 en weeg zo rond de 56kg had een a/b 75 en heb van dr verdonck 330cc rond monobloc gekregrn, dual plane en kom nu op een 75d uit. Kleine tip :-) ze vallen wel kleiner uit in kledij dan naakt. Ik heb wat spijt dat ik niet iets groter ben gegaan. Je mag me gerust toevoegen zie foto's van 330cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van dr verdonck 380 xhp gehad ben van 80a naar 80D gegaan.

Ze vallen idd snel klein uit. Ik wou eigenlijk ook een maatje meer, maar dat had niet mooi geworden. Ze zien er bloot wel mooi uit. Maar ik kleding valt het wat tegen.

Ik zou niet alte voorzichtig zijn daar ga je spijt van krijgen!

Het is echt waar het went snel!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een 75A ga je niet naar een 80D..

Je omvang verandert namelijk niet.. alleen de cupmaat..

Dus van een 75A kun je naar een 75D gaan (wat dan te vergelijken is met een 80C) of naar een 75E (wat dan te vergelijken is met een 80D)

De 320 is een high profile prothese, zo ver ik kan zien (als het tenminste om monobloc prothesen gaat) daarmee haal je geen 75E (in bh)

De 350 is een extra high profile met een projectie rond de 5 cm, dat zou wel moeten net moeten lukken.. In ieder geval een volle 75D

Of met welk merk prohtese werken ze in Dijkhof? :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dit is ook een reminder, maar je zat nog in mijn hoofd haha.

Pb kun je trouwens sturen door naast je naam, op het envelopje te duwen. Dan vul je de naam van het lid in, naar wie je een pb wilt sturen (dan komen de keuzemogelijkheden ook tevoorschijn en druk je op de goede) en dan een onderwerp (zoals bij een mail)

Dan kun je een bericht typen :)

Nou.. ik heb eens even in de catalogus gekeken, en ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat de 320 cc te klein wordt. Ik moet er even bij vermelden, dat Sebbin 1 van de merken is, die bij een smallere prothese, toch een hele mooie projectie hebben.

Ik zal even een paar maten onder elkaar zetten, maar of deze geplaatst kunnen worden is afhankelijk van je pc. De breedte van het implantaat moet namelijk wel binnen je eigen borstbreedte passen. Dus stel de de pc zegt, dat 350 cc het maximum is, dan komt dat in de meeste gevallen door de breedte van het implantaat :)

De 320 is 10,3 cm breed en heeft een projectie van 5,7 cm

De 350 is 10,6 cm breed en heeft een projectie van 5,8 cm

De 385 is 10,9 cm breed en heeft een projectie van 6,0 cm

Dit zijn drie elkaar opvolgende maten binnen de catalogus van sebbin ;)

Met alle drie deze prothesen ga je uitkomen op een D/E. Je ziet hoe weinig verschil in projectie er tussen zit.. Kijk maar eens op een liniaal, hoeveel 0,3 cm is.. dat is in een borst, op het blote oog, haast niet te zien, als je het naast elkaar zet :) De breedte neemt in verhouding dus meer toe (van het implantaat) dan de projectie.. En juist daarom ga je het verschil sowieso al niet heel goed zien.

Ik zou uitgaan van wat je pc adviseert, zodat je geen randen gaat zien van je prothese.. Als hij zegt dat 320 cc het maximum is, wat natuurlijk wordt, dan bedoelt hij dat je dan geen randen gaat zien.

Overleg het dus ff goed met je pc, maar probeer niet te denken is: bigger is better. Zoals je ziet, scheelt het heel weinig in projectie (volume naar voren)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets in huis!!! gebeld meerdere malen. Ge-e-maild en nog steeds niets. Morgen me in allerlei bochten wringen om het recept op tijd op te halen. Daar baal ik ontzettend van.

wat betreft de prothese heeft hij mij aangegeven dat ik monobloc krijg. Ach ik vraag het vrijdag nog wel een keer.

Vind het wel slordig heb tijdig het hele bedrag overgemaakt en bevestigd gekregen en dan heb ik nog geen info in huis.

Dat mag de pret niet drukke! Ben vrijdag vast super blij met me nieuwe boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.