Ga naar inhoud

lisavdkerkhof : 28 april 2015 : Dr. Verstraelen : Overpelt


Aanbevolen berichten

Hey! en welkom!

ik zelf ben 1.70 en zelfs iets zwaarder dus ook best wel flink hahah,

ik heb 75/80 aan omvang en kwam van een 75B (wat meer een AA leek) en heb 425cc extra high profile van monobloc

Verder weet ik nog niet wat voor een bhmaat ik op uit kom, maar waarschijnlijk word het een E/F/FF

als je zou willen mag je me wel toevoegen dan kun je mijn foto's bekijken, heb je een beetje een idee hoe groot je wilt dat het lijkt? want bij nepboobies is het wel altijd zo dat ze kleiner lijken dan ze zijn :P

Van welk merk protese zou je dan krijgen? dan kun je op internet kijken hoeveel cm de protese's breed zijn en hoeveel projectie ze hebben, dan kun je beter inschatten wat beter bij jou past alsware.. mits het dan ook kan natuurlijk

En ik zou er sowieso rekening mee houden wat jij bij je figuur vind passen.. Ik wou graag behoorlijk groot (had eigenlijk nog wel maatje meer gemogen maar dat paste niet) omdat ik best een dikke kont alsware heb en het nu mooier in evenwicht is alsware :P & ik neem aan dat je proteses dan een behoorlijk verschil aan cc's gaan hebben sowieso?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen! gister was het eindelijk zo ver ik heb eindelijk me bv gekregen alles is helemaal top verlopen ik heb 385cc medium voor de borstspier gekregen, maar nu zegt de dokter dat morgen mijn verband er al af mag dat lijkt me nog al snel en vrijdag moet ik alweer terug voor controle en om de hechtingen er uit te laten halen is dat niet al ontzettend vlug? want een vriendin van me is afgelopen zaterdag bij vanstraelen geopereert en die moet ook vrijdag terug voor de hechtingen en controle dus bij haar zit er veel meer tijd tussen de bv en de controle, kan het kwaad dat de hechtingen er zo snel al uitmogen ?

Alvast bedankt voor jullie tijd! :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn gisteren de hechtingen er uit gehaald. Dat was ook gelijk tevens de controle.

Moet nu 31 juli weer terug komen voor de tweede/laatste controle.

Ik ben 13 april geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen de 8 en 10 dagen moeten de hechtingen eruit hoor ik net. Dan snap ik alleen niet waarom ik pas na 2 weken op nacontrole moet komen...

ligt ook aan het soort hechtingen.. bij oplosbare zeggen ze vaak 2 weken dat er alleen knoopjes geknipt worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.