Ga naar inhoud

Peertjow : 26 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen en meteen met de deur in huis vallen! Ik ben Vera, 25 jaar en heb nu eindelijk doorgezet om een borstvergroting te nemen. Het grote nieuws is: ik ben AANSTAANDE maandag al aan de beurt!! BIBBER! Ik ben echt ontzettend zenuwachtig! Ik heb 16 april een consult gehad met Dr. van Onselen en heeft mij een 380cc, anatomisch, onder de borstspier aangeraden. Eenmaal thuis ben ik alleen maar aan het zoeken geweest op internet voor vergelijkenissen... en nu ben ik toch wel bang dat het te groot wordt... Iemand ervaring? Ik ben 58 kilo en ben 1.68 lang, ik heb wel redelijk brede heupen en heb nu een a cup. Wie kan mij geruststellen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vera,

welkom....

staar je niet blind op de cc,s hoor,ik bedoel,vergleijk jezelf niet al te veel met anderen,want echt waar....het pakt bij iedereen anders uit.

als je arts dit heeft aangeraden dat zal het totaalplaatje bij je passen,vertrouw erop.

en nu aftellen maar naar 26april....

sucses

greetzzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Vera,

Die cc's... Dat is bij iedereen anders.. Ik heb een anatomische prothese, 310 cc, voor de borstspier en kom nu na 4 dagen uit op 70D.. Het blijft nog wel een beetje groeien, dat merk ik heel goed, mijn sportbeha zit elke dag strakker. Maar je moet ook op de PC vertrouwen.

In mijnalbum kun je mijn foto's zien die gisteren zijn gemaakt, ik ben afgelopen vrijdag geopereerd. Ww via PB.

Ik maakte me van tevoren juist druk dat ik het misschien niet groot genoeg zou vinden. Maar het ziet er bij mij errrug mooi uit vind ik zelf. Ik ben 1.70, 57/58 kg, had een 75B en nu prachtige volle borsten :).

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee gezellig nog een Vera!

Ik zou zeggen, vertrouw op je pc. Misschien kan je hem nog een foto laten zien van een resultaat van iemand dat je mooi vindt op de dag van je operatie? Dan weet je zeker dat jullie allebei hetzelfde doel hebben, en anders kan hij altijd nog ter plekke het aantal cc aanpassen. Ik twijfelde ook namelijk, ik word 2 dagen na jou geopereerd en hij zei dat ik dan nog maar even een foto mee moest nemen voor de zekerheid.

Succes meid! Krijgen we daarna een verslagje?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Vera,

ik ben 170 cm en 59 kg en heb 350 cc rond dual plane gekregen....en ik moet zeggen dat ze perfect passen op mijn brede heupen, want die heb ik ook :) Ik ben nu van een A75 naar een volle D75 gegaan. Ik ben pas een week PO, de maat kan nog kleiner maar ook groter uitvallen. Ik denk dat 380 dual plane een goeie maat voor je zal zijn, als je pc het zelf heeft geadviseerd. Waar hoop je zelf op uit te komen?

Succes !

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Ik ben Moniqueje en ik ben net als jij bij edwin van Onselen geweest heb ook 380cc achter de spier gekregen en ben er super blij mee ik had 75 a heb nu 75 E maar t staat heel mooi en is niet overdreven ik zal als ik 6 mei naar pc ben geweest en heb een album gemaakt jou mijn ww ook geven.

Ik vind accz super en de pc ook geen spijt van dat ik daar naar toe ben gegaan.

Liefs Mniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meiden...

sorry day ik nu pas reageer, maar ik dacht dat ik automatisch een mail zou krijgen als iemand een bericht achter laat. Ik heb alweer een paar keer naar de kliniek gebeld, omdat ik me toch wel zorgen maakte. Nu gaat het wel weer, omdat ik me er bij neer heb gelegd. Hij is de dokter en hij zal het wel weten! Ik vind het nog steeds erg ongeloofwaardig dat ik maandag al moet. Het is zo snel gegaan allemaal. Ik ben zeer blij dat ik van de zomer 'borsten' heb! :D

Uiteraard krijgen jullie verslag! Daar zullen de aankomende meiden veel aan hebben, net als ik van jullie. Wat een uitvinding zeg dat internet!

Ik hoopte op een volle B, kleine C, maar ik weet nu al dat het wel wat groter gaat worden als ik al die andere meiden bekijk met ook 380cc. Als ik er nu weer aan denk word ik toch wel weer een beetje bang... Ik ben de laatste dagen ook zo moe door de stress... Dat herkennen jullie ook wel toch?

AFTELLEN!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Die cc's... Dat is bij iedereen anders.. Ik heb een anatomische prothese, 310 cc, voor de borstspier en kom nu na 4 dagen uit op 70D.. Het blijft nog wel een beetje groeien, dat merk ik heel goed, mijn sportbeha zit elke dag strakker. Maar je moet ook op de PC vertrouwen.

In mijnalbum kun je mijn foto's zien die gisteren zijn gemaakt, ik ben afgelopen vrijdag geopereerd. Ww via PB.

Ik maakte me van tevoren juist druk dat ik het misschien niet groot genoeg zou vinden. Maar het ziet er bij mij errrug mooi uit vind ik zelf. Ik ben 1.70, 57/58 kg, had een 75B en nu prachtige volle borsten :).

:116:

Hi Blonde Dollie,

ik begrijp uit veel verhalen dat de cc's bij iedereen anders uitkomt, maar toch. 380cc klinkt ook zoooo veel!! Ik moet het inderdaad los gaan laten en me zelf over gaan geven aan de dokter, hij zal het vast allemaal wel weten. Ik heb trouwens nog nooit ergens gelezen dat iemand ze echt te groot vond.

Zou ik je WW mogen? Kan ik nog ff bij jou spieken, voordat ik moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Ik ben Moniqueje en ik ben net als jij bij edwin van Onselen geweest heb ook 380cc achter de spier gekregen en ben er super blij mee ik had 75 a heb nu 75 E maar t staat heel mooi en is niet overdreven ik zal als ik 6 mei naar pc ben geweest en heb een album gemaakt jou mijn ww ook geven.

Ik vind accz super en de pc ook geen spijt van dat ik daar naar toe ben gegaan.

Liefs Mniqueje

He Moniqueje

Heb jij ook anatomisch? Of heb je ronde? Dan zullen we misschien wel een beetje hetzelfde hebben :) Wat is jou gewicht en lengte? Als je foto's hebt dan wil ik ze dolgraag zien, ook al ben ik dan ondertussen al onder het me geweest.

Tot nu toe ben ik ook zeer tevreden over ACCZ! Lieve en leuke mensen en eeuwig geduld (niet heel onbelngrijk aangezien ik al een paar keer heb gebeld omdat ik zo twijfel :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha maar je bent niet de enige! Ik had dan wel niet vooraf gebeld, maar na de tijd heb ik best vaak gebeld :blush: Maar ik denk dat zij continu zulke vragen krijgen, dus waarschijnlijk zijn het hele lieve mensen met engelengeduld whahahaa

Maar natuurlijk ben je zenuwachtig! Het is ook niet niks. Als je ECHT niet heel groot wil, zou ik toch vragen of het kleiner kan, maar ik denk zelf dat het aantal cc's meevalt. Toen ik van mijn A/B naar een D ging schrok ik me kapot, ik dacht 'nee ... te groot!! D klinkt huge'. Maar mijn borsten zijn geeneens heel groot :blink:

Denk zelf dat het mee zal vallen, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor! Ik snap dat je niet van die supergrote nep ballen wil hebben, het moet wel natuurlijk blijven, maar Van Onselen weet wat ie doet! Als je hem vraagt wat natuurlijk is, zou hij het eerlijk zeggen. Ik wou het namelijk ietsjes groter en toen zei hij 'dan kan het nep gaan lijken'. Dus hij nam niet gewoon over wat ik zei, hij gaf zijn advies.

En denk maar zo, hij is arts en heeft er voor geleerd en super veel ervaring. Hoorde toen in de kliniek dat hij een paar 100(!) borstvergrotingen per jaar doet. Nja, dan moet je maar gewoon echt vertrouwen hebben in zijn kennis. Het is en blijft eng en een gok, want je gaat onder narcose en hoopt dat het er maar mooi uit komt te zien, maar ik denk dat als je er eenmaal 100% achter je keuze staat, je het gewoon moet doen.

Ik heb veel foto's gezien, maar zie dat de meeste borsten die Van Onselen gedaan heeft super mooi zijn, en vind ze eignelijk ook 't mooist geworden.

Dus don't worry, en als je dat wel doet, gewoon nog een keer bellen :4:

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Ik herken je verhaal :) . Bij mij ook twijfel over het aantal cc en ook over low profile en high profile. Ik ben 158 en weeg 52 kg. Wil ook niet naar een D cup toe want ik ben niet zo groot en hoop ook dat het wel bij mij lichaam gaat passen. Dr. Stevens zei dat ik met 350cc high profile ongeveer wel uit zou komen op een volle C cup ... B). In eerste instantie had ik 325cc low profile afgesproken en dat werd een gewone C cup. Haha schiet mij maar lek, ik weet toch niet waar het over gaat met mijn nu nog AA cupje! :P Wil alleen, wanneer het kan, geen corrigerende/push up bh's meer nodig hebben na de operatie. Dus vandaar toch de high profile. Hihi en dan toch nog blijven twijfelen, twijfelen.. :4:

Ben nu ook weer best nerveus aan het worden. Ik zou eigenlijk 20 april jl worden geopereerd, maar werd de avond van tevoren gebeld dat de anestestist in het buitenland vast zat door de aswolk. Nu nieuwe datum 27 april, 1 dag na jou. Heel veel succes toegewenst! Het wordt vast prachtig!

lfs Cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Ik herken je verhaal :) . Bij mij ook twijfel over het aantal cc en ook over low profile en high profile. Ik ben 158 en weeg 52 kg. Wil ook niet naar een D cup toe want ik ben niet zo groot en hoop ook dat het wel bij mij lichaam gaat passen. Dr. Stevens zei dat ik met 350cc high profile ongeveer wel uit zou komen op een volle C cup ... B). In eerste instantie had ik 325cc low profile afgesproken en dat werd een gewone C cup. Haha schiet mij maar lek, ik weet toch niet waar het over gaat met mijn nu nog AA cupje! :P Wil alleen, wanneer het kan, geen corrigerende/push up bh's meer nodig hebben na de operatie. Dus vandaar toch de high profile. Hihi en dan toch nog blijven twijfelen, twijfelen.. :4:

Ben nu ook weer best nerveus aan het worden. Ik zou eigenlijk 20 april jl worden geopereerd, maar werd de avond van tevoren gebeld dat de anestestist in het buitenland vast zat door de aswolk. Nu nieuwe datum 27 april, 1 dag na jou. Heel veel succes toegewenst! Het wordt vast prachtig!

lfs Cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Hi Cootje,

bedankt voor je berichtje. Ik denk idd dat wij een beetje tegen hetzelfde aanlopen.Maar als jij met een 350cc op een volle C uitkomt dan zal het bij wel een D worden denk... SHOCKING!! Haha. Ik vetrouw volledig op dr. van Onselen, hij zal vast wel weten wat ie doet. Ik heb duidelijk gezegd dat ik geen enorme tieten wil :D Hij zal daar vast wel rekening mee houden. Beter een D dan voor altijd pushus bh's toch? Ik blijf ook twijfelen hoor. Het ene moment leg ik me er bij neer en dat gaat dan voor een uur en daarna maak ik me toch wel weer druk. En ik weet nu al dat dat tot maandag gaat blijven! :( Arme ik....

Wat balen voor jou zeg dat je nu later moet! Anders was je er nu al vanaf geweest (van de operatie bedoel ik dan he, haha) Nu 1 dag na mij...SPANNEND! Toch wel erg leuk om al die verhalen hier te lezen he? Ik hoop voor je dat je het gewenste resultaat krijgt. Het is en blijft een moeilijk gok, je weet tenslotte nooit met welke cup je wakker gaat worden...

Ik moet trouwens maandag om 18.00 uur, lekker laat dus. Kan ik me nog de hele dag druk gaan maken, haha!

Greetz, Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow 16.00 uur pas! Wist niet dat ze tot zo laat doorgingen. Tot wanneer mag je nog wat eten? Want neem aan dat je dan in de ochtend nog wat kan eten?

Nou, duik morgen nog ff lekker in 't zonnetje, misschien kun je zo iets relaxen :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

all vast sukces morgen,

ik ben met mijn anatomisch 405cc onder de spier van 75 a naar 75d heel soms 75/70E gegaan, en ze lijken echt niet zo heel groot, ben erg blij me, was erst ook onzeker, dacht ik jaaa met die 405cc worden ze veel te groot, toen was ik nog een keer op de consult geweest (kon gewoon niet van slapen) maar toen nog een keer gepast, gezien..... en nu erg blij met mijn 405cc

groetjes honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken ook veel aan je twijfels Vera! Ik ben 1 dag na jou aan de beurt (dinsdag). Ben ook bang om met enórme borsten te zitten na de operatie. Ik krijg 400 cc maar ik ga denk ik toch tegen mij pc zeggen dat ik liever iets minder heb. Ik wilde zelf voor een volle C gaan, maar mijn pc zei dat bij mij een mooie D natuurlijker staat. Ik ben 1.72 en weeg 66 kilo.

Ik ben bang dat als de D iets te groot uitvalt, ik met een Ecup zit! Tja, en omdat ik het ook grotendeels geheim houdt heb ik daar weinig trek in.

Ik herken ook dat je je er het ene uur bij neer kunt leggen, en het andere uur weer megatwijfels hebt!!! Vervelend!

Ik heb besloten dat ik bij het aftekenen, vlak voor de operatie, gewoon nog eens tegen mij pc zeg dat ik liever een C cup heb dan een E cup, dus liever iets kleiner dan groter.

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peertjow,

Ik sluit me helemaal bij Exella aan ik vind t resultaat van de bv's van van Onselen heel mooi en ik mag wel 75 E hebben t ziet er niet zo uit het past gewoon mooi bij mijn lijf. En jij veel suc6 morgen. Ik moet 6 mei terug komen en daarna plaats ik de foto's geef je ook wel mijn ww dan.

Liefs en veel geluk met de :1big_boobs: .

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey vera

heel veel suc6 vandaag

en het komt vast allemaal wel goed

als je alles achter de rug heb ben je heel blij met je borsten :D

daar geloof ik in

zou wel heel graag je verslag binnen kort willen lezen

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Sorry dat ik nu pas reageer, was nog even aan het genieten van een weekendje weg.

Maar wat ik wil zeggen is HEEEEL veel succes vandaag!! Hoop dat de uurtjes vandaag snel voor je voorbij vliegen en dat het snel 18.00 is voor je.

Ik word morgen om 08.00 uur geholpen. Morgen hebben we allebei eindelijk onze boobies! :126:

lfs Cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.