Ga naar inhoud

welke volgorde?


Aanbevolen berichten

Sorry als het verkeerd staat. ..

hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum. Nu ja, als lid. Ik heb al veel informatie kunnen lezen en ben daar erg dankbaar voor.

door dit forum is mijn keuze gevallen op dr nio of dr demeyere. Ik wil graag bij hen beiden een oriënterend gesprek. Ik heb echter het bedrag voor de operatie nog niet bij elkaar, dit zal nog zeker een jaar duren (tenzij ik toch besluit een krediet af te sluiten..... iemand dat gedaan? ). Is het verstandig om dan al op gesprek de gaan of raden jullie aan dit pas te doen als ik daadwerkelijk direct onder het mes zou kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Welkom!

ik weet niet precies hoe dat gaat maar er zijn wel meer dames die nog een half jaar ofzo moeten wachten op de operatie en die het consult al hebben gehad! Ik heb veel gelezen over diana gabriels, die doet geloof ik ook op afbetaling, weet niet wat de voorwaardes zijn... Weet alleen niet of zij ook samen werkt met de artsen die jij opnoemt.. Maar je kan altijd informatie opvragen toch?

Mag ik vragen wat je wensen zijn qua bv?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Gabriels heeft hier idd ook goede referenties, maar wil echt graag door 1 van deze artsen geopereerd.

Ik heb 2 zwangerschappen gehad. Eerste ruim 33 kilo aangekomen, toen bijna een jaar borstvoeding gegeven. Netjes afgebouwd en Nog nette borsten. Wel wat slapper, maar de potloodtest doorstond Ik nog prima. Na de tweede zwangerschap (15 kg aangekomen), weer een jaar borstvoeding gegeven. Weer slapper, potloodtest haalde ik niet meer, maar wel gevuld. Nu eindelijk weer op het gewicht van voor de zwangerschappen, ruim 10 kg eraf. En nu. ... Nu lege slappe theezakjes. Van boven helemaal plat, onderin Nog wel wat, maar zelfs de tepelhof is leeg.

Ik weet dus echt niet wat het advies zal zijn. Rond of anatomisch, op, onder of tussen de spier. Hopelijk geen lift erbij. Resultaat zo natuurlijk mogelijk, geen enorme borsten. Cup D is genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je graag bij hun wilt moet je daar voor gaan natuurlijk! Je kan even nagaan of die ook via diana gaan??

Ik zelf ben ook zwanger geweest en heb borstvoeding geprobeerd voor een maand maar het lukt niet helaas, waardoor ik ook niet echt kon afbouwen, ook niet met kolven, wel beetje kunnen afbouwen maar niet zoals het hoort!

Ik ging van een kleine B naar volle DD en was ook 20kg aangekomen, nu een jaar later is dat er allemaal weer af maar die kleine b is eigenlijk nog steeds een kleine b alleen dan is al het volume wat er al zat gewoon naar beneden gezakt haha en dus begint de volume ong bij de tepel en die zit dan ook in een 'relaxed" stand op me tiet, onderuit gezakt dus.. en dan lijkt het ook nog alsof ze zielig kijken.. kortom het ziet er niet uit!!

Ik weet dat mijn pc zei dat als je faalt voor de potlood test en geen kids meer wil de voorkoor uitgaat naar voor de spier, mits je te weinig weefsel heb natuurlijk.. Ik had ip genoeg weefsel maar hij wilde liever achter de spier omdat ik niet 100% zeker kon zeggen geen kinderen meer te willen..

Ik dacht altijd dat anatomisch natuurlijker was maar dat blijkt dus niet zo te zijn, het ligt echt aan je voorsituatie en idd dan moet je afwachtte tot je een consult heb :D

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Beide pc zijn een goede keuze en liggen qua prijs rond 3000e

Weet niet wat er bij jouw mogelijk is.

Demeyere plaatst vrijwel altijd voor de spier tenzij het echt niet kan.en is wat voorzichtiger.

Hij geeft als één vd weinige ook garantie indien je kapselvorming krijgt. Verhelpt hij kosteloos.

Nio heeft lichte voorkeur voor vóór de spier en is niet bang om grotere protheses te plaatsen.

Persoonlijk zou ik zoiets niet op afbetaling doen.kom dat hier ook bijna tegen.

Ook moet je je realiseren dat indien er eerder geen complicaties optreden, je over 10a15 jaar protheses moet vervangen.

Als je pas over 1 jaar geopereerd kan worden zou ik nog half jaartje wachten met consult.

Anders ben je straks een jaar lang alleen maar met borsten bezig :63:

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verschillen die jij noemt had Ik idd gelezen. Het gaat mij erom dat het bij mijn lijf past en zo natuurlijk mogelijk is. Bij demeyere vind ik het fijn dat mijn man mee mag kijken, hij weet exact wat ik mooi vind en hoe ik het wil.

geld lenen zal maar voor korte duur zijn. Zo snel mogelijk inlossen. Dit wordt het ws wel als ik de operatie in nl laat doen, ivm de btw vanaf 2016. Dan komt er weer zo'n 700 euro bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Diana doet idd op afbetaling..

MAAR trap er niet in...

Ik ben ook via Diana bij Frans straten terrecht gekomen...

En heb een heel goed gevoel over Frans en Diana!!!

maar je sluit een lening bij van lent.. 2600 euro..

Vervolgens vragen hun 200 euro aan kosten, voor het werk wat ze voor je doen.. dus je leent 2800euro.. met een rente van 13.1%

Laat ik nou net Bank en verzekeringswezen gestudeerd hebben... 200 euro voor kosten??? REALLYY voor wat dingen in pc zetten? BULLSHIT

daarboven op komt een rente van 13.1 % .. niet op die 2600 die je leent nee op die 2800... dus ze verdienen nog veel meer

dan die 200euro...

Nooit raad ik je aan om een lening aftesluiten.. maar toch ik kon niet meer wachten

en heb heb bij de Rabobank afgesloten.. daar leen je gewoon 2600 en is de rente 11.6 per jaar

uiteindelijk betaal ik wat meer dan 2600.. lenen kost geld... maar bij van lent was dit dan veel meer...

Gewoon bij een bank doen als je het doet.. en ohja altijd erbij vermelden dat je boetevrij wilt aflossen..

stel er komt een groter bedrag binnen kun kun je mooi aflossen..

mijn vriend gaat in januari weer op uitzending, zijn we er dan ook mooi vanaf

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Nobody,

Kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een borstvergroting wil.
Maar waarom niet sparen? Je betaald zo veel geld extra, daar kan je een hele hoop mooie bh's voor kopen toch?
Ik kan me heel goed voorstellen heb precies de zelfde situatie als jij.. 2 kindjes borstvoeding etc... maar ik kan nog een consult inplannen omdat ik fulltime werk en studeer.
Ik hoop dat je een beetje kan sparen en nog even kan wachten..
xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.