Ga naar inhoud

algemene vragen


Snoezie

Aanbevolen berichten

Hoi, aangezien ik nieuw ben effe snel mijzelf voorstellen.

Ik ben 23jaar, woon in Brugge en ik heb een probleem met mijn borsten. Ik denk er al enkele jaren over na om een bv te nemen maar ik twijfel. Zelf heb ik snel last van depressies en hierdoor heb ik een verstoord eetpatroon, geen eetstoornis, wanneer ik Me goed voel eet ik teveel en wanneer ik mij slecht voel te weinig. Hierdoor wisselt de cupmaat wel eens tussen een b en c. Ik vroeg mij af of de inplanten konden helpen om die veranderingen op te vangen en welke maat ik ongeveer uit zou komen wanneer ik 450cc neem op een cupmaat 70 b/c. Anderzijds zou ik doodgraag willen weten welke klinieken top zijn in west of oost Vlaanderen. Iemand die Me opweg kan helpen? PS ik krijg hulp van de psycholoog dus de bv is geen overhaaste beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk persoonlijk dat je dat verschil dan toch wel een beetje zult houden.. eehm en het is vaak moeilijk te zeggen wat cc's betreft.

ze zeggen ongeveer 150 cc = 1cupmaat omhoog maar dit klopt lang niet altijd zo, en daarbij zit er ook verschil in met hoe het oogt..

ik had van mijzelf bijvoorbeeld een 75B altijd aan en qua metingen was ik een 75B/80AA. het leek daarbij meer op een AA maar qua bhs zat een 75B altijd het beste.

met 425 cc ben ik maarliefst 9cm groter aan borstomvang geworden en volgens de tabellen zit ik op een 75F/80D ik ben laatst bhs gaan passen en de 80E/75F zaten het beste, had achteraf ook de 80F nog moeten passen mja

ik wacht nu even af tot mn boos helemaal soepel zijn voordat ik echt een bh ga kopen, maar zo zie je wel dat het best verschilt per persoon.

succes met je keuze,

ik hoop dat anderen je wat beter kunnen helpen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.