Ga naar inhoud

Twijfelaar1205 : 30 maart 2015 : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik ben nieuw hier maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mn twijfels.

Een half jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan met 245 cc anatomisch dual plane

Meteen na de operatie had ik een ontevreden gevoel, had ze veel groter gewild!

Pc vertelde mij dat ik de drie maanden moet afwachten omdat ze door de operatie de goede vorm nog niet hadden. Nu bijna een half jaar verder met een blijvend ontevreden gevoel heb ik ervoor gekozen me opnieuw te laten opereren na vele onderlinge discussies met mn chirurg en pc. Uiteindelijk zijn hun ook akkoord gegaan met een nieuwe operatie. Ben al op consult geweest en twee maten gepast.

Ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik 325 cc of 370 cc moet doen.

Bij 325 cc denk ik dat het verschil te weinig is, maar bij 370 cc denk ik dat het inneens te opvallend wordt.

Ik ben een enorme twijfelaar en Mn pc heeft diidelijk gemaakt dat ik nu zelf de keuze moet maken omdat het de eerste keer niet goed is gegaan.

Is er ook iemand die tussen deze twee maten aan het twijfelen is? Of zou ik voorbeelden mogen zien van 325 of 370 cc anatomisch dual plane

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik ben gisteren bij velthuis rotterdam geweest en ik krijg 325, 370 kon ook maar dat werd platter en ik heb 370 gepast maar vond ik echt veel te groot voor mij.

Ik ben 1.65 en weeg 48 a 49 kilo.

had de pc jou 245 aangeraden? wat wou je zelf?

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook by velthuis in rotterdam!

Ja ik had mezelf niet goed laten informeren bij mn eerste keer en niet goed nagedacht wat ik nou echt wilde, veel spijt van gehad dus! Ze zeiden dat ik met 245cc van 70 a naar een 70c zou gaan maar dat was niet zo! Zelf ben ik 1,66 en weeg 57

Schijnbaar komt je borst met 325 cc 5,6 cc omhoog en met 370 cc 6 cm.

Niet echt een enorm verschil maar 370 cc klinkt zo huge haha

Ben er nog steeds niet over uit.

Ze hebben allebei de maten voor mij besteld en over 2 weken is de operatie dan moet ik beslissen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik zou met 370 plattere krijgen want bij mij zou de projectie minder zijn maar dat komt misschien door mijn borstbreedte. Die is 13 cm. Heb je 325 en 370 niet gepast? Ik vond 370 echt veel te groot, zag je eerst mijn tieten dan pas mij. .hahah. Maar hier zit ook iemand die bij van der meulen in velthuis rotterdam is geweest en die is wel met 225 van a naar c gegaan. maar elk lichaam is ook anders natuurlijk. Ik heb me sinds een paar minuten echt pas bij mijn keuze neergelegd. Ik twijfelde ook echt enorm. Wordt het niet te groot, of niet te klein.

Maar jeetje weer zoveel geld voor een nieuwe operatie

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischien kun je hier bij andere foto's bekijken hoe je het graag zou willen hebben en meenemen eventueel naar je pc.

Ik heb hier ook gekeken bij de meiden hoe 320 of 400cc eruit ziet ( wel btje op lengte en gewicht gelet) omdat ik dus ook zo onzeker was en bang dat het net als jou niet naar mijn zin zou zijn. Hierdoor weet ik wel wat ik echt wil na het zien ervan.

mischien voor jou ook een idee om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oke ik zou met 370 plattere krijgen want bij mij zou de projectie minder zijn maar dat komt misschien door mijn borstbreedte. Die is 13 cm. Heb je 325 en 370 niet gepast? Ik vond 370 echt veel te groot, zag je eerst mijn tieten dan pas mij. .hahah. Maar hier zit ook iemand die bij van der meulen in velthuis rotterdam is geweest en die is wel met 225 van a naar c gegaan. maar elk lichaam is ook anders natuurlijk. Ik heb me sinds een paar minuten echt pas bij mijn keuze neergelegd. Ik twijfelde ook echt enorm. Wordt het niet te groot, of niet te klein.

Maar jeetje weer zoveel geld voor een nieuwe operatie

xxkusxx

Bedankt voor je prive berichtjes melissa! ik kan ze alleen niet beantwoorden omdat ik minimaal 5 berichten gepost moet hebben.... maandag wordt ik geopereerd super spannend!! ik ga toch maar voor 370 cc omdat ik een tweede operatie met maar 80 cc extra zonde vindt van het geld, maar ook weer de pijn die erbij komen gaat. Voor jou is het ook bijna zover, blijf je nog steeds bij je keuze? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhahah neeeeeeeeeeeeeeee, ik ben zoo aan het twijfelen niet normaal. word er helemaal gek van.

heb net nog een mail naar de consulente gestuurd maar krijg na het weekend natuurlijk pas antwoord maar ik het in ieder geval van me afgeschreven haha.

heb jij anatomisch of rond? ik hoor hier dat anatomisch heel hard voelt en dat ze rechtop blijven staan als je op je rug ligt. is dat zo?

heel veel succes!!!

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ! Jammer om dit zo te lezen. Komt me een beetje bekend voor, 2 weken geleden borstvergroting gehad en toch het idee dat ik voor "te safe" ben gegaan. Nu wacht ik natuurlijk de herstel periode af, en mij. Mening kan nog veranderen (hopelijk). Hoe is/wordt dit opgelost bij Velthuis kliniek? Zelfde operatie? Zelfde kosten? Ik hoor graag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhahah neeeeeeeeeeeeeeee, ik ben zoo aan het twijfelen niet normaal. word er helemaal gek van.

heb net nog een mail naar de consulente gestuurd maar krijg na het weekend natuurlijk pas antwoord maar ik het in ieder geval van me afgeschreven haha.

heb jij anatomisch of rond? ik hoor hier dat anatomisch heel hard voelt en dat ze rechtop blijven staan als je op je rug ligt. is dat zo?

heel veel succes!!!

xxxkusxxx

Ik heb anatomische protesen met een projectie van 6 cm!

Nee mijn vorige proteses waren ook anatomisch en die bleven absoluut niet rechtstaan bij het liggen. Ben je er al uit welke maat je neemt? Als je nog twijfelt tussen twee maten, neem de grootste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

6 cm wow hahah, en van welke cup kom je af en denk je nu e hebben?

ik had alleen 310 en 370 gepast 370 vond ik te groot, krijg nu 325 met 5,7 projectie soms ben ik bang dat ze te klein zijn,soms bang dat ze te groot worden maar beter wat te groot dan te klein

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

6 cm wow hahah, en van welke cup kom je af en denk je nu e hebben?

ik had alleen 310 en 370 gepast 370 vond ik te groot, krijg nu 325 met 5,7 projectie soms ben ik bang dat ze te klein zijn,soms bang dat ze te groot worden maar beter wat te groot dan te klein

xxkusxx

Ik denk dat je de juiste keuze maakt met 325 cc! Ik had ook veel twijfels

Maar op een gegeven moment heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt en niet meer verder gezocht of naar andere verhalen geluisterd! Projectie van5,7 of 6 cm scheelt niet veel haha die 0,3 mm. Idd wat je zeg beter op t begin iets te groot dan te klein wat ik bij mijn eerste keer had want daar word je ook niet gelukkig van!

Bij mijn eerste borstvegroting ging ik van 70 a naar 70c maar ik denk dat ik nu wel een 70 D ga hebben wanneer ik weer een mooie bh mag uitzoeken. Heb nu ook een 70d sportbh aan die je ven velthuis mee krijg. Gaat het een beetje met je spanning? En heb je verder nog vragen die ik miss wel kan beantwoordem hihi.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ! Jammer om dit zo te lezen. Komt me een beetje bekend voor, 2 weken geleden borstvergroting gehad en toch het idee dat ik voor "te safe" ben gegaan. Nu wacht ik natuurlijk de herstel periode af, en mij. Mening kan nog veranderen (hopelijk). Hoe is/wordt dit opgelost bij Velthuis kliniek? Zelfde operatie? Zelfde kosten? Ik hoor graag..[/quota]

Vervelend om te horen! Voor hoe veel cc ben je gegaan? Ja ik moest sowieso mijn 3 maanden herstel afwachten omdat ze dan nog kunnen verandere van vorm maar na die drie maanden was ik niet overtuigd. Uiteindelijk heb duidelijk gemaakt dat ik ze groter wilde en toen ging velthuis ook akkoord. De operatie blijft hetzelfde en de kosten waren iets minder maar nog steeds hoog helaas! Ik had me de eerste x gewoon niet goed verdiept in de verschillende opties en te snel oke gezegd... Maarja dat is altijd achteraf haha

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook niet heel veel verschil van c naar d wees maar blij dat je voor de 370 hebt gekozen dan.

Nu ik dit zo lees van jou ben ik bang dat ik te klein uitkom met maar 325cc........... Ik wou een volle c op het oog maar dan moet ik na de bv dus cup d aan omdat het altijd een maat kleiner oogt. Dat ga ik niet redden met 325 cc denk ik :102: :102:

Nee gaat niet meer van de spanning, hoofdpijn, buikpijn, slapeloze nachten, twijfels ,gevoel dat ik moet overgeven hahah. verschrikkelijk.

Heb je ook drains gehad? en doet het pijn als het eruit gaat?Lijkt me zo akkelig maar ze zeiden dat ze dat altijd wel doen daar.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 10 dagen krijg ik ook m'n nieuwe borsten😃

Ook ik heb heel erg getwijfeld over de maat. Ik wil niet te klein maar zeker niet te groot.

Bij het passen bij de pc vond ik het lastig te zien hoe het er echt uit komt te zien. De protheses zijn nogal puntig, dus niet dezelfde vorm als in het echt.

Nu heb af en toe thuis een grotere bh (75d) aan met zakjes rijst, om er een beetje aan te wennen zeg maar. Nou t went echt heel snel, als ik daarna weer m'n gewone bh (push up) aan doe, voelt t leeg en raar. Dus ik ga nu toch voor de 370 cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 10 dagen krijg ik ook m'n nieuwe borsten😃

Ook ik heb heel erg getwijfeld over de maat. Ik wil niet te klein maar zeker niet te groot.

Bij het passen bij de pc vond ik het lastig te zien hoe het er echt uit komt te zien. De protheses zijn nogal puntig, dus niet dezelfde vorm als in het echt.

Nu heb af en toe thuis een grotere bh (75d) aan met zakjes rijst, om er een beetje aan te wennen zeg maar. Nou t went echt heel snel, als ik daarna weer m'n gewone bh (push up) aan doe, voelt t leeg en raar. Dus ik ga nu toch voor de 370 cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.