Ga naar inhoud

*JustMe* : 29 januari 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vorige week ben ik op dit forum terechtgekomen en vandaag me maar eens als nieuw lid aangemeld. Vandaar dat ik me even voorstel :). Ik ben 25 jaar, 1.63m, weeg 57 kilo en heb als cupmaat 75B.

Al heel lang overweeg ik een borstvergroting maar vorige week toch maar eens een eerste stap gezet in de vorm van een consult bij van der Weij (Boerhaave). Hier heb ik een heel goed gevoel aan overgehouden! Kundige en vriendelijke arts. Ik wil graag een natuurlijk resultaat. Na passen en meten stelde hij stelde daarom 300cc (mentor protese) anatomisch voor. Hij kon moeilijk iets zeggen over een cupmaat. Hebben jullie een idee waar ik dan op uitkom?

Alvast dank voor jullie reacties! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik kan je helaas niet helpen wat cupmaat betreft want ik ben ook nieuw.

Ben vandaag ook voor een eerste consult geweest, ook een heel fijn gesprek gehad en tevreden met het advies. Ga wel nog een ander consult plannen maar dat is alleen voor het vergelijken en kijken bij wie ik me het beste voel....Succes jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi justme !

Fijne kliniek he :D ik word er 27 maart geopereerd door m.c schuringa, heb ook super veel goede verhalen gelezen over dr van der weij. Had jij ook zo'n aardig meisje erbij ??

Ik zou niet weten op welke cup je uitkomt... dat is bij iedereen ook weer anders!

Ga je nog meerdere consulten plannen ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties, ik voel me helemaal welkom op dit forum!

@Rominaa: Dat is al snel 27 maart, spannend zeg :D Ben je zenuwachtig? En waar heb jij voor gekozen? Rond of anatomisch? Ik had inderdaad ook een heel aardig meisje erbij. Vond het een top consult.

Ik zit er inderdaad aan te denken om nog een consult ergens anders te plannen om toch even te vergelijken. Hebben jullie nog tips waar ik dat het best zou kunnen doen?

@fleurtje, ik zie dat jij je bij Dr de Meyere laat opereren. Ik neem aan dat dit consult goed is bevallen? Ik ga ook wel even op die site kijken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd. Ik heb eerst een consult gehad bij dr vd Weij en daarna heb ik een consult gehad in dr de Meyere. Eens per maand heeft hij consulten in Naarden. De operatie is in Gent. Voor mij was de keuze heel snel gemaakt. Ondanks dat mn eerste consult heel fijn was hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa heel zenuwachtig haha, ik heb een topic daar kun je mijn verhaal in lezen :D

Zelf heb ik geen ander consult gepland bij een andere pc, omdat ik mezelf dan alleen maar in de war zou maken :P

Maar ik snap het dat veel mensen het wel doen! Ik heb hier heel veel goede Verhalen gelezen over dr nio en dr plovier ook over dr meyere trouwens!

Heel veel succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo JustMe, hier nog een Van der Weij klantje. Nog een verse want ik ben vandaag onder het mes geweest! Heb 340 cc anatomisch op de spier gekregen, super tevreden tot nu toe. Ben, net als Cynt benieuwd of jij inmiddels ook geopereerd bent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Cynt90 en nlgreef2,

Ik lees jullie berichtjes nu pas! Wat erg, sorry! :103: Kreeg geen melding van een nieuwe reactie en het was even stil rondom de bv. Ik zou eigenlijk 5 december geopereerd worden door van der Weij. Maar onverwachts een nieuw huis gekocht per 1-dec dus dat was niet heel handig met klussen en verhuizen. Nu mag ik 29 januari, spannend!! Ik heb jullie foto's bekeken, wat mooi zeg! Met zo'n resultaat mag je heeeel blij zijn. Hoe is de bv jullie bevallen? Heb je erg pijn gehad?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.