Ga naar inhoud

Sunnyshine : 1 oktober 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik kijk en lees sinds een paar weekjes mee dus tijd om me even officieel voor te stellen.

Ben vandaag voor mijn eerste officiële consult geweest bij Frans van Straten via Diana Gabriels. Bij haar ben ik 4 weken geleden geweest en zij wilde me eigenlijk bij een andere PC plannen maar heb toch mijn eigen voorkeur doorgedrukt. Nu heel blij dat ik dat gedaan heb, ontzettend aardige man en hij nam uitgebreid de tijd. Mijn huidige situatie is niet zo dat je gelijk denkt; "dit kan echt niet meer!" Maar ook niet bepaald dat je zegt "die heeft vooraan gestaan". Heb nu een vrij slappe 70 B, in een maximizer ziet het er best oke uit maar als die uit is....PLOEP! Weg zijn ze.....

Frans raadde 375cc aan de ene kant en 400cc aan de andere kant aan en dan dual plane, waar ik al wel vanuit was gegaan aangezien hij volgens mij bijna niet anders plaatst.

Tja en nu....ik moet echt nog heel goed nadneken, met passen wordt ik dolblij maar ik twijfel soms heel erg vanwege mogelijke complicaties, hoe klein de kans misschien ook is, ik wil m'n ogen er niet voor sluiten.

Ook wil ik nog een consult bij Dr. Nio gaan plannen aangezien ik twee vriendinnen heb die door hem geopereerd zijn met ook prachtig resultaat. Wat ook heel lastig is, dat ik alleen ben met een nogal aanhankelijk, maar heerlijk klein kaboutertje van 6 jaar, maar dat is iets praktisch. Nou meiden ik heb al veel aan jullie en dit forum gehad, dus alvast dank daarvoor! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Goed dat je doorgedrukt hebt en zo toch bij de pc van je keuze terecht gekomen bent. Straten plaatst idd vaak dual plane, en misschien is het wel goed om idd dat consult bij Nio nog in te plannen. Nio kijkt echt heel goed naar je situatie en misschien kan bij jou ook wel voor de spier. Dat zou qua herstel, zeker met een aanhankelijk kaboutertje (hihi) wel eens een erg groot voordeel zijn :)

Heel veel succes met overwegen of je het wel of niet gaat doen.. Ik kan je zeggen.. er zijn hier ook meiden geweest die wel complicaties gehad hebben, maar zelfs zij vonden het achteraf gezien echt alles waard, voor zover ik weet.. Het is zo fijn om mooie boobies te hebben :)

Veel leesplezier nog en heb je vragen, stel ze gerust in dit topic!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik wordt 7april door van straaten geopereert voor de spier,450cc en 500. Ik heb het zelf aangegeven dat ik dit graag wil, ik heb twee kleine kindjes en een kapsalon dus kan er ook niet lang uit liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik wordt 7april door van straaten geopereert voor de spier,450cc en 500. Ik heb het zelf aangegeven dat ik dit graag wil, ik heb twee kleine kindjes en een kapsalon dus kan er ook niet lang uit liggen...

Hoi, fijn dat je al een datum hebt! Moet zeggen dat hij ook zei dat het voor de spier kon maar dat het naar zijn idee met dual plane iets natuurlijker zou worden. Maar eerlijk gezegd zou ik ook liever voor de spier hebben dus ik denk er gewoon nog even over na...bij jou schiet het al op, ik ga je volgen! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Goed dat je doorgedrukt hebt en zo toch bij de pc van je keuze terecht gekomen bent. Straten plaatst idd vaak dual plane, en misschien is het wel goed om idd dat consult bij Nio nog in te plannen. Nio kijkt echt heel goed naar je situatie en misschien kan bij jou ook wel voor de spier. Dat zou qua herstel, zeker met een aanhankelijk kaboutertje (hihi) wel eens een erg groot voordeel zijn :)

Heel veel succes met overwegen of je het wel of niet gaat doen.. Ik kan je zeggen.. er zijn hier ook meiden geweest die wel complicaties gehad hebben, maar zelfs zij vonden het achteraf gezien echt alles waard, voor zover ik weet.. Het is zo fijn om mooie boobies te hebben :)

Veel leesplezier nog en heb je vragen, stel ze gerust in dit topic!

xx BB

Bedankt BB! Komt goed, ga gewoon nog naar Nio en van Starten zei dat het op zich ook voor de spier kan maar dat het niet zijn voorkeur heeft omdat het dan in zijn ogen iets minder natuurlijk zou worden. Ik ga gewoon verder met verrdiepen en overwegen, ik heb geen haast....

Fijne avond nog! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Even een update!

Ik ben inmiddels op consult geweest bij Dr. Nio, wat een hilarische man!

Heel fijn gesprek gehad en besloten mij door hem te laten opereren. Ik had ook een hele goede indruk van Frans Straten maar Nio wil de prothese voor de spier plaatsen en dat heeft al vanaf het begin mijn voorkeur, indien mogelijk met mijn voorsituatie. Het worden 85% gevulde ronde prothesen, 325cc en 350cc. Ik vond het bij de passessie nog wel wat aan de grote kant lijken maar inmiddels heb ik van de meeste meiden begrepen hier op het forum, bij twijfel de grootste, dus niet meer nadenken en gewoon doen. Het wordt 1 oktober in het SLAZ, heb er super veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Dank je Fynic, voor jou schiet het al zag ik, leuk en spannend hoor!

Goed dat je voor de spier kiest, vind ik zelf veel mooier! Tenminste... van alles wat ik hier aan foto's heb gezien!Succes

Hoi Sanneke, jij bent bij Straten geweest zag ik, ben je tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Spannend :D

Juist als je genoeg bedekking hebt voor voor de spier is dat veel natuurlijker! Ik heb ze zelf ook voor de spier en kom van 70C en vind ze er heel natuurlijk uitzien!

Ben heel benieuwd naar je resultaat xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Spannend :D

Juist als je genoeg bedekking hebt voor voor de spier is dat veel natuurlijker! Ik heb ze zelf ook voor de spier en kom van 70C en vind ze er heel natuurlijk uitzien!

Ben heel benieuwd naar je resultaat xx

Hey Romina, thanks voor je berichtje! Zou ik jou mogen toevoegen zodat ik je foto's kan zien? Ben heel benieuwd naar jouw resultaat omdat jij ze ook voor de spier hebt....

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Yes! Over 2 weken ben ik al een dag PO!

Deze week de operatie betaald en uiteindelijk na veel wikken en wegen besloten om eerlijk tegen mijn kabouter te vertellen wat mama nou gaat doen over 2 weken....dat was nog even wat! Ik zei; lieverd mama wordt binnenkort geopereerd. Waaraan? Aan m'n borstjes. Waarom? Omdat ze een beetje leeggelopen zijn en mama daar niet zo blij van wordt. Het lijken nu een beetje theezakjes en de dokter gaat ervoor zorgen dat ze weer wat dikker worden. Kabouter; oh oke mam!

Volgende ochtend samen in bed; laat mij eens even kijken naar jouw borstjes mam, tja het zijn inderdaad een beetje euh, lege servetjes nu!!

Whahaha ik kwam niet meer bij, heerlijk wakker worden zo! En bedankt kind, nu weet ik dat ik de juiste keuze maak en over twee weken heeft mama geen lege servetjes maar gevulde ballonnetjes!

Nu nog even de laatste dingen voorbereiden en dan op 1 oktober in het bezit van Nio- boobs! Kan niet wachten.... En mijn kabouter ook niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt voor de berichtjes dames!

Vanmorgen om 6:50 was ik op de afdeling, ik werd opgevangen door een hele gezellige mannelijke verpleegkundige ;) Eerst even een kort opnamegesprek gehad en daarna moest ik me gelijk omkleden. Ik had speciaal voor de gelegenheid een mooi degelijk boxershortje aangetrokken, nee hoor die moest uit en geruild worden voor een foeilelijke doorzichtige operatieslip van het ziekenhuis, foek wat was dat ding lelijk! Vriendin en ik kregen er vreselijk de slappe lach van! Gelijk gevraagd of ik er ook nog eenjt mee mocht nemen voor thuis.....hihi

Toen stond 7:15 Dr Nio al naast me om af te tekenen, nog even wat korte instructies en gevraagd of hij gelijk een wijnvlekje tussen m'n borsten kon weghalen, ook dat was geen probleem en toen op naar de OK. Ineens gierden de zenuwen door m'n lijf maar gelukkig ging het allemaal heel snel en lag ik om 8:15 op de OK. Om 9:30 werd ik weer wakker, klein beetje pijn maar gelukkig niet misselijk en om 10:15 had ik lekker 2 boterhammen, banaan en 3 kopjes thee op, hihi. Ik vind de grootte nu nog meevallen al zie ik ze met het uur opzwellen. Ik was om 13:45 weer lekker thuis en hang nu op de bank en in bed afwisselend. Pijn nog steeds goed te doen, alleen een beetje stijfjes en hoofdpijn verder voel ik me prima. Vriendin blijft gezellig een nachtje slapen en tot woe heb ik lekker elke dag hulp. Kleine kabouter komt ook pas maandag eind van de dag weer thuis dus even lekker een paar dagen rust!

Nu ben ik in alle zenuwen vergeten het mailadres van Nio te vragen, zou iemand mij dat in een PB willen mailen voor het geval er morgen of in het weekend wat is? Alvast superbedankt! Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.