Ga naar inhoud

Inge-is-mijn-naam : 24 maart 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Dag Dames, ik lees nu een paar weekjes mee dus hoogste tijd om mezelf even voor te stellen :) Ik ben een alleenstaand moeder van bijna 38, altijd blij geweest met mijn borsten, wel wat klein maar niets mis mee. Helaas heeft de borstvoeding mij niet goed gedaan en heb ik altijd gezegd dat als de rek er uit zou gaan ik een vergroting zou overwegen. Nou, dat is nu dus zo. Ik wordt volgende week dinsdag 24 maart geopereerd door Dr. Schiettecatte in Kliniek Amstelveen. Hier krijg ik een Dual Plane 375 CC, ik begin nu aardig zenuwachtig te worden, vooral omdat je dus niet weet hoe het gaat worden. Dr Schiettecatte vond mijn borsten mooi en zei dat het resultaat daarom ook mooi zal zijn, altijd fijn om te horen. Maar hij zei ook dat ik best 450 CC kon hebben en nu merk ik dat ik begin te twijfelen, lastig hoor. Ik ga maar weer even foto's kijken haha. Maar super fijne site, leuk hier te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een alleenstaande moeder van een zoontje van 1 jaar oud.

Volgende week dinsdag heb ik mijn BV en ga daarna twee weken bij een goede vriend logeren die mij

gaat helpen met de kleine.

Zijn er nog meer alleenstaande moeders, ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan na de BV en hoe dat is verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Geen alleenstaande moeder maar met een vriend die werkt van 7 tot 7 toch enigszins vergelijkbaar. Heb een dochtertje van net 2 en moet zeggen dat ze zich super goed heeft aangepast. Ze begreep dat mama auw had en ze daarom door andere werd geholpen en getild enz.. ik zelf had er meer last van omdat ik haar zooo graag wilde vasthouden en knuffelen :)

Het blijft lastig maar kinderen passen zich best snel aan over t algemeen denk ik. En het is gelukkig maar voor paar weekjes.

Wel heel fijn dat je bij iemand terrecht kunt voor hulp!! Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi inget!

ik lees graag met je mee!

ik wil ook een consult inplannen met schietecatte, en in kliniek amstelveen geopereerd worden.

Ben je direct naar kliniek amstelveen gegaan?

Wat je vaak leest van andere dames hier dat als alles achter de rug is ze best een maatje groter hadden gewild. Dus zou het zeker in overweging nemen om voor de 450 cc te gaan!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ben zelf ook op 20maart geopereerd. Ik heb de eerste 4dagen enorm afgezien. Mijn twee kindjes (4jaar en 11maand) zijn al sinds 20maart bij mijn mama (hun oma). Ze komen hier en daar wel opbezoek... Ik heb het toch erg moeilijk... Vooral met de kleinste. Ze begrijpt er helemaal niets van. Ze wil gepakt worden, maar ze begrijpt nog helemaal niet dat dat niet lukt... :-( ik voel me best schuldig! Vandaag ben ik 5dagen PO. Ik heb vandaag voor het eerst geen pijnstillers moeten nemen. Mijn man werkt tot 19.00 dus het is absoluut geen optie om de kindjes hier thuis te laten slapen. Ik kan absoluut ons kleinste spruit nog niet uit bed tillen... Hoop dat het snel betert, want dit is echt niet fijn...

Vraag me ook echt af hoe andere vrouwen dat doen... De meeste hun man zullen wel thuis zijn. Ik ben onverwacht vervoegd omdat er een annulatie was, hier door kon mijn man geen vrijaf meer regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ben zelf ook op 20maart geopereerd. Ik heb de eerste 4dagen enorm afgezien. Mijn twee kindjes (4jaar en 11maand) zijn al sinds 20maart bij mijn mama (hun oma). Ze komen hier en daar wel opbezoek... Ik heb het toch erg moeilijk... Vooral met de kleinste. Ze begrijpt er helemaal niets van. Ze wil gepakt worden, maar ze begrijpt nog helemaal niet dat dat niet lukt... :-( ik voel me best schuldig! Vandaag ben ik 5dagen PO. Ik heb vandaag voor het eerst geen pijnstillers moeten nemen. Mijn man werkt tot 19.00 dus het is absoluut geen optie om de kindjes hier thuis te laten slapen. Ik kan absoluut ons kleinste spruit nog niet uit bed tillen... Hoop dat het snel betert, want dit is echt niet fijn...

Vraag me ook echt af hoe andere vrouwen dat doen... De meeste hun man zullen wel thuis zijn. Ik ben onverwacht vervoegd omdat er een annulatie was, hier door kon mijn man geen vrijaf meer regelen.

Hey Kevertje, wat vervelend dat je je zo schuldig voelt, ik kan me dat heel goed voorstellen, zo'n kleintje wil op deze leeftijd zo graag lekker tegen je aan kruipen, echt rottig dat dat nu niet kan. Ik heb gisteren mijn zoontje heeeeel voorzichtig een knuffeltje gegeven, toen stak hij zijn armpjes omhoog en kon ik hem niet optillen, krak ging mn hart.

Ik verblijf nu de eerste twee weken PO bij een goede vriend die mij dus helpt maar vrijdag ben ik dus overdag alleen met mijn zoontje.

Ik heb een campingbed die aan de zijkant open kan waardoor hij zelf in zn bedje kan kruipen, ik hoop dat het til probleem hier mee opgelost is, in ieder geval voor het slapen dan. misschien dat dat ook iets voor jou is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi inget!

ik lees graag met je mee!

ik wil ook een consult inplannen met schietecatte, en in kliniek amstelveen geopereerd worden.

Ben je direct naar kliniek amstelveen gegaan?

Wat je vaak leest van andere dames hier dat als alles achter de rug is ze best een maatje groter hadden gewild. Dus zou het zeker in overweging nemen om voor de 450 cc te gaan!

Liefs.

Hoi Pipa, ik heb ondertussen mijn BV gehad en ik ben idd voor een maatje groter gegaan :) nu al tevreden en blij met mijn keuze.

Ik heb inderdaad meteen contact opgenomen met de kliniek en gezegd dat ik door Schiettecatte geopereerd wilde worden. Een week later had ik mijn consult en drie weken later onder het mes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.