Ga naar inhoud

Geadviseerde sportbh vs. de uiteindelijke maat


Aanbevolen berichten

Hallo,

Wat ik me dus afvroeg (al gevraagd in mn status maar hoop zo meer reacties te krijgen)

Nio heeft mij een 75E sportbh aangeraden. is dit ook de maat die meteen na de operatie heb, en in hoeverre verschilt de maat na bijvoorbeeld 3 maanden.

wat misschien handig is, is een lijstje te creëren waarin de geadviseerde maat staat vs de uiteindelijke maat.

ben enorm benieuwd wat ik kan verwachten, kleiner/groter dan 75E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het sport bh's wisselen gebleven.... na de operatie (geadviseerd) een 70D, na een dag of wat al te klein.... had ook een 70E in huis, die aangedaan.... heerlijk! Maar ook die werd weer te krap. uiteindelijk een 75F ( hunkemoller met rits ) geworden, en die draag ik nu 's nachts en met sporten nog steeds. Mijn bh maat nu na 6 weken, een 70F..... terwijl ik zelf had gedacht een D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks girls!

Ik wist niet dat het zo verschilde met het geadviseerde haha. Wordt even inkopen vlak voor m'n operatie om de goede maat te vinden denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.