xJojo Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Hallo,Wat ik me dus afvroeg (al gevraagd in mn status maar hoop zo meer reacties te krijgen)Nio heeft mij een 75E sportbh aangeraden. is dit ook de maat die meteen na de operatie heb, en in hoeverre verschilt de maat na bijvoorbeeld 3 maanden.wat misschien handig is, is een lijstje te creëren waarin de geadviseerde maat staat vs de uiteindelijke maat. ben enorm benieuwd wat ik kan verwachten, kleiner/groter dan 75E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissa1984 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Ik ben aan het sport bh's wisselen gebleven.... na de operatie (geadviseerd) een 70D, na een dag of wat al te klein.... had ook een 70E in huis, die aangedaan.... heerlijk! Maar ook die werd weer te krap. uiteindelijk een 75F ( hunkemoller met rits ) geworden, en die draag ik nu 's nachts en met sporten nog steeds. Mijn bh maat nu na 6 weken, een 70F..... terwijl ik zelf had gedacht een D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim1985 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Heey meid! Ik had een sportbh 80d en nu schommel ik qua bh's tussen een 80e en 80f! Ik heb twee voorgevormde beugelbhs en dat zijn 80f en de niet voorgevormde bh en bikini is 80e! Kortom gewoon tevreden! Kus Link to comment Share on other sites More sharing options...
xJojo Posted March 19, 2015 Author Share Posted March 19, 2015 Thanks girls! Ik wist niet dat het zo verschilde met het geadviseerde haha. Wordt even inkopen vlak voor m'n operatie om de goede maat te vinden denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rdam2015 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ja dan kan je er altijd nog 1 terug brengen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.