Ga naar inhoud

Kikib : 1 juni 2015 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Mijn naam is Kiki, ben 21 jaar, weeg 59 Kg en ben 1.72 lang.

Ik ben al een aantal keer op consult geweest bij de Bergman clinic in Bilthoven.

Mijn operatie staat gepland op 1 juni. Hebben jullie ervaring met dokter van Engeland??

Zoals ik laatst gepast heb zit ik nu op 275cc, toch hoor ik overal om me heen dat het erg klein is.

Ik heb nu zelf een kleine A, graag zou ik naar een volle C willen gaan. Is het dan toch niet beter om voor 300cc te gaan?

Het zouden ronde protheses dual plane moeten worden, ziet dat er natuurlijk uit ?? Ook hoor ik iedereen over 'profile', wat houd dat precies in?

Hebben jullie voor mij nog extra info en tips waarin goed naar moet kijken en op moet letten, het is voor mij allemaal nieuw dus ben er erg onzeker over. Alle hulp is welkom!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Mijn naam is Kiki, ben 21 jaar, weeg 59 Kg en ben 1.72 lang.

Ik ben al een aantal keer op consult geweest bij de Bergman clinic in Bilthoven.

Mijn operatie staat gepland op 1 juni. Hebben jullie ervaring met dokter van Engeland??

Zoals ik laatst gepast heb zit ik nu op 275cc, toch hoor ik overal om me heen dat het erg klein is.

Ik heb nu zelf een kleine A, graag zou ik naar een volle C willen gaan. Is het dan toch niet beter om voor 300cc te gaan?

Het zouden ronde protheses duel plane moeten worden, ziet dat er natuurlijk uit ?? Ook hoor ik iedereen over 'profile', wat houd dat precies in?

Hebben jullie voor mij nog extra info en tips waarin goed naar moet kijken en op moet letten, het is voor mij allemaal nieuw dus ben er erg onzeker over. Alle hulp is welkom!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heet Kiki!

Ik lees toevallig nu een topic van xjojo en die had haar eerste consult ook bij van Engeland! Zij had ook weinige cc's geadviseerd gekregen en is voor haar tweede consult naar Nio in het slaz gegaan. Daar heeft zij meer cc's geadviseerd gekregen.

Als jij de kt dat het te weinig is zou ik nog een consult wrgens anders plannen.

Ik denk dat van Engeland niet dat stapje extra durft te zetten. Bovendien van 275 naar 300 cc is maar weing. Een shotje zeg maar ;)

Ik ben te onervaren om te kunnen zeggen of jij wel een C zal krijgen k. Weet ook niet welke protheses je gaat krijgen. Low, moderate of high profile?

Profile is zeg maar wat de "dikte" van de prothese is... Dus hoeveel cm je borsten naar voren komen.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

Ja zoals Kim zegt ben ik idd ook bij van Engeland geweest.

Ben hier niet over te spreken maar dat is natuurlijknieder voor zich.

Mij werd 240cc geadviseerd dus ik was enorm teleurgesteld.

Heb toen dankzij dit geweldige forum een consult ingepland bij dr Nio en kreeg bij hem 500cc 85% gevuld aangeraden. Alles verliep een stuk fijner en soepeler bij hem en het voelde gewoon goed. Ik word 30 april geopereerd dual plane.

Kijk anders bij mijn onderwerp voor het complete verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was ook Bergman wat ik heb gelezen! Staat ook in de handtekening van xjojo

;)

Ik zou een consult bij Nio in het slaz inplannen! Volgens mij ben je dan ook veel minder geld kwijt dan bij Bergman! In het slaz betaal je volgens mij 3100 euro!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook nog een ander consult inplannen als ik jou zo lees... Zeker als je er niet echt zeker van bent en twijfel hebt...

En ook een ronde prothese kan er natuurlijk uitzien hoor! Zeker als deze dual plane wordt geplaatst. Dan zit de bovenste helft onder je borstspier zodat je de rand niet zo ziet en je geen 'ballen' krijgt.

Verder is lastig om wat te zeggen over de cc's en je uiteindelijke maat. Heeft ook te maken met je omvang en de projectie van de prothese.

Een 80C is een 75 D en 70E en 65F qua inhoud van de bh zeg maar. Ik heb zelf een 80aa nu. Dus om een 80D te creëren zal ik waarschijnlijk meer cc's nodig hebben dan iemand die van een 75aa vandaan komt...

En ik zou je aanraden om je niet dood te staren op de cc's maar meer op de passessie. Als jij bij een bepaalde pasprothese een grote glimlach op je gezicht krijgt dan zit je goed toch? En dan is het aantal cc's een bijzaak. Het gaat erom dat jij blij wordt met hoe het eruit gaat zien!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen jaar ben ik geholpen door dokter van Engeland. Aardige en kundige arts maar helaas ben ik niet tevreden. Ik heb 240cc dual plane geplaatst gekregen. Ik ben van een 70 aa naar een 70D a 75 C gegaan. Toch oogt het niet zo en daar baal ik heel erg van. Ik was al bang dat het te klein zou worden en helaas is dit ook gebeurd.... Helaas is het geld er niet zomaar om het ooit nog eens te doen. Wel adviseert dokter van Engeland echt wat natuurlijk oogt. Dit is wat ik ook van mijn omgeving terug hoor. Maja zelf moet ik tevreden zijn en helaas voel ik mij er soms nog ellendiger nu dan ervoor.

Ik ben trouwens 1.59 en woog tijdens te operatie ca. 49 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik zou als ik jou was idd ook ergens anders nog een gesprek inplannen, naast dat er buiten bergman nog ontzettend veel plastisch chirurgen zijn die mooie natuurlijke borsten kunnen plaatsen ben je bij bergman ook nog eens een hoop meer geld kwijt omdat die kliniek meer "luxe" heeft, op tv bekent is etc en je dus voor de naam betaald waardoor de prijs enorm kan stijgen, neemt niet weg dat zij hun werk ook goed kunnen uitvoeren!

Op dit forum staan een hoop goede chirurgen!! Ik zelf ben in kliniek amstelveen geweest bij dr Schiettecatte, lees over hem veel goede verhalen zo ook op dit forum! anatomisch kost dan 3200 en rond 2600, net als een collega van hem, dr Koeijers die ook heel goed schijnt te zijn! Zelf kan ik er nog geen oordeel over geven omdat ik nog niet geopereerd ben! 7 april ga ik voor Mentor 400cc dual plane rond, moderate plus profile... de arts vertelde mij dat 150cc ongeveer 1 cupmaat is.. dus als jij 275cc krijgt ga je net niet 2 cupmaten groter, en idd je moet eigenlijk niet op de cc letten maar ik snap dat dat automatisch gaat ;) het is ook meer een indicatie en blijft altijd afwachtten.. Als jij dus van een kleine A komt ga je ong naar een kleine C, misschien zelfs maar een volle B omdat het net geen 300cc is.. Als je twijfeld: Plan gewoon een gesprek in bij een andere... 1 juni is nog ver weg ;) Bij vele is een consult dus ook gratis.

Succes!!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.