Jump to content

325 en 350 Cc dual plane

Hartje1

Recommended Posts

Hallo allen,

Ik volg al maanden de onderwerpen, maar nu zelf een vraag.

Over 1 week krijg ik een BV.

Nu draag ik 70a (volgens de tabellen)

Links krijg ik 350 Cc en rechts 325 cc. Er zit iets verschil in m'n borsten.

Ze worden dual plane geplaatst.

Zijn er meer die deze bh maat hadden en deze BV hebben gedaan?

Ik ben zo benieuwd waar ik ongeveer op uitkom.

Word met de dag nerveuzer.

Hey meiden! Ik had 75A en heb 350cc! Wilde uitkomen op een volle C/D, zo oogt het ook. Alleen ik heb van de week mijn eerste bh gekocht en dat is een 75 E van de hunkemoller. Het oogt wel gewoon als C/D alleen omdat de omvang smal is word de cup snel groter. Er staat een foto in m'n galerij als jullie me toevoegen kun je hem zien.

xx

Ik heb ook 325 en 350 cc gekregen en kwam van een slappe Acup. Heb nu een volle C kleine D. Je mag me toevoegen dan kan je de foto's zien.

Hoooi, ik had een 70b en heb 3 weken geleden 325cc dual plane gekregen. Sommige bh's moet ik nu een 70e of 70d ligt er maar net aan of er iets in zit ja of nee. Ze ogen wel gwn als een kleine D zoiets denk ik. Maar naakt vind ik de maat perfect bij mijn lichaam. Succes nog!

Oh ik krijg 325 cc ben zo benieuwd waar ik op uitkom, en dan zie ik al die foto;s van mooie borsten in jullie galerijen en dan denk ik oh dadelijk heb ik hele lelijke en kleine hahah

Hee,

Ik ben heel nieuwschierig hoe het bij jou is gegaan ik moet namelijk over 2 weken ook bij jaques van der meulen! Wat is jou ervaring?

Heey lilly,

Nou ik was eerst bij bergman geweest bij dr. verduijn en daarna bij dokter van der meulen.

Wat een superlieve, super leuke man was dat zeg. Ik kan zeggen dat ik hem aan iedereen zou aanraden. Ik ging met een super gevoel weg. Hij legt alles goed uit en is heel erg geduldig.

Heb je al ergens anders een consult gehad?

xxkusxx

Hoi hoi! Ik heb eergister mijn bv gehad bij boerhave kliniek, 350cc high profile voor de spier van mentor. Ik ben geopereerd door M.C Schuringa, wat een onwijs fijne pc is dat zeg! Hij begreep prescies wat ik wilde en heeft me dat ook gegeven, nog geen idee op welke maat ik zou uitkomen.. je kan even bij me fotos kijken als je me een vriendenverzoekje stuurt!

Spannend meid!

Xx

ik ben ookal f aan het meekijken.. Twijfel ook nog steeds!
Ben ook bang dat 325cc erg klein word na mijn idee wat ik voor ogen heb nog steeds ondanks dat ik toch lees dat vele op een D/E uitkomen
zit ik te denken om 400 te vragen.. :unsure:

Hey ik had a/b 75 en heb nu een 75d met 330cc. Ze ogen wel kleiner.

Hier idem: lege 75B cup en nu met 305/320 zit ik op 75D (of 80C).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.