Jump to content

nieuw, 18 jaar Limburg 180 cm cup b

ashleydubbeld

Recommended Posts

Hallo meiden, ik ben 18 binnenkort 19 en ben 1.80 en een slank postuur 34/36. Ik heb momenteel een cup B draag altijd maximazer bh's. Ik wil graag naar een mooie volle dubbel D.

Ik ben opzoek naar een Golie kliniek die mooie natuurlijke Borsten geven en geen harde pompoenen. Ook een kliniek die de goed gekeurde protheses gebruiken zoals naturel en mentor.

Ik ben al bij valkenhorst kliniek geweest 4600,- voor druppel.

En ik ben al geweest bij ACCZ kliniek 3800,-

Druppel

Beide goed gesprek gehad maar vind ze best prijzig tegenover in duitsland.

Natuurlijk is het resultaat belangrijker als het bedrag maar ik ben nog niet genoeg gever tuigd.

Heb ook wat over Diana gabriels gehoord dat ze goed zou zijn.?!

Een vriend zei dat zijn ex ronde had en dat ik ook het beste rond kon pakken omdat ik nu altijd maximazer bh's draag zodat ik een mooie hartjes vorm boven mijn Borsten krijg en dat wil ik ook graag hebben dus wat raden jullie aan ?!

Graag zou ik een paar duidelijke meningen horen over meiden die EGT tevreden zijn over hun Borsten en die ook van een A/B cup naar een D/E zijn gegaan.

Graag kliniek naam en naam Door wie je geholpen ben geweest en welk merk prothese en of het druppel of ronde was en de prijs

Alvast bedankt voor jullie moeite maar ik ben bang dat ik de verkeerde kliniek pak en ik wil de perfecte Borsten hebben ivm. Modellen werk haha

Xxxx kusjes

Hallo meiden, ik ben 18 binnenkort 19 en ben 1.80 en een slank postuur 34/36. Ik heb momenteel een cup B draag altijd maximazer bh's. Ik wil graag naar een mooie volle dubbel D. Ik ben opzoek naar een Golie kliniek die mooie natuurlijke Borsten geven en geen harde pompoenen. Ook een kliniek die de goed gekeurde protheses gebruiken zoals naturel en mentor. Ik ben al bij valkenhorst kliniek geweest 4600,- voor druppel. En ik ben al geweest bij ACCZ kliniek 3800,- DruppelBeide goed gesprek gehad maar vind ze best prijzig tegenover in duitsland. Natuurlijk is het resultaat belangrijker als het bedrag maar ik ben nog niet genoeg gever tuigd.Heb ook wat over Diana gabriels gehoord dat ze goed zou zijn.?!Een vriend zei dat zijn ex ronde had en dat ik ook het beste rond kon pakken omdat ik nu altijd maximazer bh's draag zodat ik een mooie hartjes vorm boven mijn Borsten krijg en dat wil ik ook graag hebben dus wat raden jullie aan ?!Graag zou ik een paar duidelijke meningen horen over meiden die EGT tevreden zijn over hun Borsten en die ook van een A/B cup naar een D/E zijn gegaan.Graag kliniek naam en naam Door wie je geholpen ben geweest en welk merk prothese en of het druppel of ronde was en de prijs Alvast bedankt voor jullie moeite maar ik ben bang dat ik de verkeerde kliniek pak en ik wil de perfecte Borsten hebben ivm. Modellen werk hahaXxxx kusjes

Hallo meid,

Ik zelf ben ook op concult geweest in valkenhorst kliniek .

Ik koos voor ronde prothese. '€3100

Ben bij 2 verschillende artsen geweest.

Ik heb nog geen datum, maar hoor dat de nazorg super goed daar is.

Ik heb ook een b cup en wil ook graag een d cup.

1 arts zei 250 cc deel achter de spier en deel ervoor,

En de andere arts 380 achter de spier.

Succes met je keuse maken groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.