Ga naar inhoud

letsdothis : 23 maart 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. Ik ben 19 jaar en denk er al lang over na om mijn borsten te laten liften. (E)
Ik heb me aangemeld op dit forum om rond te kijken voor informatie enz.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Even voor de duidelijkheid.. je wilt alleen en lift? Of is het een verkleining van je borsten dat je graag wilt?

Er zijn namelijk ook meiden die laten liften en willen dan een prothese erin, zodat er ook weer volume in hun borsten zit :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

Als je iets zoekt, kun je de zoekfunctie rechtsboven gebruiken, en heb je vragen waar je geen antwoord op vindt, dan stel ze gerust in dit topic :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Heey Dames!

24 Maart is het dan zo ver, ik krijg mijn borst verkleining
Ik vind het super spannend en heb er ook heel veel zin in, ben ook heel blij dat het nog voor de zomer is qua herstel!
Kan niet wachten om een nieuwe lingerie garderobe te kunnen uit kiezen:)!

Ik heb al veel rond gekeken en rond gelezen over dat het heel veel dames is meegevallen, na hoelang zijn jullie weer gaan werken? En hoe is het herstel bij jullie gegaan? Hebben jullie goed overlegd hoe jullie de borsten het liefst hadden gewild of alles aan de chirurg over gelaten?

Alle antwoorden en vragen zijn welkom!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

hallokes ,

ik heb vorige week dinsdag mijn operatie gehad . van f naar c .

ik was helemaal niet zenuwachtig ofzo keek er zelf naar uit :44:

woensdag mocht ik al naar huis maar omdat ik er alleen voorstond en regelmatig een bloeddrukval had mocht ik een dagje extra blijven .

eens thuis goed gerust nu kan ik denk ik al redelijk veel vandaag nog gekookt ( ja sta er alleen voor )

douche heb ik zittend gedaan . mijn haren heb ik laten wassen bij de kapper .

vandaag terug geweest het verband eraf gehaald ja amaai dat deed niet goed maar ach dat is maar eventjes . nu het eraf meer bewegingsruimte . ik heb 6 weken gekregen .

als er vragen zijn vraag maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ondertussen bijna 1 jaar geleden dat ik een Bvk heb gehad .

En heb er totaal geen spijt van ..ben heel erg blij hoe mijn borsten eruit zien .

Pijn heb ik zo goed als niet gehad , alles is me 200% mee gevallen .

Na 2 weken ben ik weer gaan werken , maar heb dan ook een leidinggevende job .

Een definitieve cup maat heeft de PC vooraf niet gegeven .

Wel een borst die bij me past , en op mijn wens eerder in de kleine dan grote richting .

En ..past perfect ...

Ik ben van 85F naar 85B/80C gegaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen dinsdag mijn bvk gehad. Ik mocht dezelfde dag nog naar huis en ik voel me super. Ik slik geen pijn bestrijding meer en moet oppassen dat ik niet te veel doe. Het is me zo mee gevallen kan het echt aanraden. Ze hebben gekeken naar mijn lichaamsbouw. Ik draag nu een 75 C en ben van een G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties :)

Ik heb nu momenteel 75E ( misschien wel een kleine F) en wil graag naar een volle D cup. Ik doe het

vooral omdat ik mijn borsten nu niet mooi vind. Ik lees dat veel dames van E/F naar een C zijn gegaan.

Maar ik heb daar zelf toch wel het meeste inspraak over bij de PC?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hebben ze gevraagd welke cup ik in gedachte had. En dat was een grote C kleine D en dat adviseerde ze zelf ook. Toch heb ik besloten om liever voor een C t gaan omdat je op jonge leeftijd nog kunnen aankomen van zwangerschap of aankomen en dan zit je met een kleine D toch alweer gauw op een DD. Ben van een G naar een C gegaan en ben er echt bij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat heb ik wel besproken alleen ik kon veel eerder terecht met dan de geplande datum ivm de verzekering, maar het moet goed komen allemaal inderdaad!

Ik ga naar Boerhaave bij Dr. van der Weij

Ik zit nu niet op mijn gewenste gewicht dus wil ook nog afvallen, dus een D zal het beste zijn

Bedankt voor de reacties xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een dagje eerder geworden:)

Hier een verslagje:

Ik moest om 9:00 aanwezig zijn, waar ik ook erg blij mee was omdat je vanaf 00:00 niks meer mocht eten. Met de zenuwen viel het super mee, omdat ik die avond ervoor nog even afscheidsfoto's had genomen en dacht ja ik ben er echt klaar mee en kijk er naar uit.

Ik werd ontvangen door de zuster en mocht me uitkleden en een ziekenhuisjurk aan. Toen kwam de dokter alles aftekenen, heel precies. Om 10 uur liepen we naar de operatie kamer en ik had eigenlijk nog steeds geen zenuwen.

Personeel was heel vriendelijk en stelde me op mijn gemak.

Toen de narcose werd toegediend voelde ik me even alsof ik al een paar flessen wijn op had.

Ik werd wakker in de uitslaapkamer toen was het alweer half 3, mijn ouders waren er maar van de gesprekken weet ik niet meer zoveel ( stoned als een kanarie). Ze hadden lekker fruit voor me meegenomen en de Linda om te lezen.

Om 5uur werd ik naar mijn kamer gereden en voelde me eigenlijk prima. Ik heb geen drains en heb geen verband dus ik kon meteen het resultaat zien! Super blij natuurlijk, kleine tepel en mooi rond.

Rond 8 uur kreeg ik een sport bh aan (D!) die ik de komende 6 weken moet dragen.

Ik heb behalve paracetamol geen medicijnen meer genomen. Ook heb ik gewoon avond gegeten en geen misselijkheid gehad.

Het enigste is dat het af en toe een beetje branderig voelt maar niet pijnlijk, en in het begin durfde ik mijn armen niet te bewegen maar dat is ook al minder geworden.

Ik mag straks alweer naar huis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat fijn dat je een dag eerder mocht! Eet valt allemaal echt mee hoor. Ik dacht dat ik mijn armen niet op zou kunnen tillen en dat hoesten pijn zou doen maar gelukkig nergens last van. Hopelijk heb je net zo'n goed herstel als ik. Ik maak elke week foto's van mijn borsten zodat je het verschil goed kan zien. Laat je maar goed verwennen de aankomende weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve berichtjes

Het gaat goed, eigenlijk helemaal geen pijn en ik heb ook goed geslapen.

Durfde eerst me armen bijna niet te bewegen maar dat is nu ook voorbij!

Ben maar begonnen met een serie te kijken om de tijd een beetje te doden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.