Ga naar inhoud

Tjiklit : 16 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh wat geweldig om ff bij te lezen na gisteren! Ik zit hier met een lach op mijn gezicht :D

En hoe super voor jou dat je bijna geen last hebt joh! Helemaal top! Wat is je geheim????? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 dagen PO en ik voel me uitstekend! Vanmorgen (voorzichtig) lekker gedoucht en m'n man de roze troep eraf laten wassen.

Nu in de auto om onze zoontjes op te halen. Heb amper pijn (tuurlijk, spierpijn wel) en geen vrachtwagen of olifant gezien!

Heb trouwens ook een nieuwe foto in m'n album geknald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wwwooooeeeeeeeiiii Wat super joh dat je je zo super goed voelt!!

Gefeliciteerd met je boobies, ook geen kleine olifantjes ? Nog even en dan loop je met je boobs in een bikini op het strand :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas ook geen baby olifantje. Dat had ik wel leuke afleiding gevonden :D.

Ik heb nog steeds totaal geen pijn maar kwam mezelf vanmiddag wel even tegen. Had de hele ochtend van alles gedaan, ineens voelde ik zo alle energie wegstromen. Heb van 15u tot 19u in een halve coma doorgebracht :45:. Ook best eens lekker haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Allereerst van harte!! met je Nio's. Ik kan niet anders dan doorlezen..meid wat schrijf je geweldig. Leuk om te lezen hoe je het ervaart. En wat fijn dat het je zo meevalt.

Ook ik als trotse Nio boober, ben natuurlijk benieuwd naar jouw resultaat.

Ok..gaat die dan he...

*draaitlinks*draaitrechts*toettoet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Van harte met je nieuwe Nio boobies...!! Wat super om te lezen dat het zo meevalt! Je was er zo bang voor echt super fijn zeg! Ga zo door zou ik zeggen!! & zoals iedereen al aangeeft super leuk verslag ;)

Ga zo even in je album kijken, ben heel benieuwd!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag een uur het ketchup dansje gedaan BB, speciaal voor jou! Mag ik???

En ja ik heb echt mazzel, wat valt t allemaal mee. Vandaag voor het eerst wat pijntjes gehad, maar dat komt puur omdat m'n zoontjes denken dat mama geen nieuwe tieten, maar nieuwe boksballen heeft.

Verder is t vooral goed oppassen dat ik niet teveel doe en geen verkeerde bewegingen maak.

Saai he? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ik heb vanmiddag een uur het ketchup dansje gedaan BB, speciaal voor jou! Mag ik???

En ja ik heb echt mazzel, wat valt t allemaal mee. Vandaag voor het eerst wat pijntjes gehad, maar dat komt puur omdat m'n zoontjes denken dat mama geen nieuwe tieten, maar nieuwe boksballen heeft.

Verder is t vooral goed oppassen dat ik niet teveel doe en geen verkeerde bewegingen maak.

Saai he? :D

Nieuwe boksballen!!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tjiklit, ik ben ook heel benieuwd naar jouw Nio's :) Heb je een verzoekje gestuurd! Groetjes van een andere Nio-gangster. Wel wat minder dan jij hihi. Fijn dat het herstel zo meevalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames, vandaag alweer een week PO!

Ik voel me nog steeds prima, weinig last. Ben van de pijnstilling af ook.

Vanmiddag mag ik Nio z'n werk laten beoordelen, ben benieuwd wat ie er zelf van vindt haha. En dan lekker de pleistertjes eraf!

De marathon kan ik niet lopen, maar dat heeft weinig met m'n boobs te maken :45:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.