Ga naar inhoud

Tjiklit : 16 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ja snap t ook wel een beetje. Stel dat ik ineens weg ben en ompleur en niemand weet waar ik ben :D.

En slapen, tja... Geen feestje maar toch zo'n 4 uurtjes meegepakt. It's something! Maar dat rugslapen is gewoon niet voor mij weggelegd en uiteindelijk doet alles zeer van t gespannen liggen. Gaat ook wel weer over!

De pijn in t algemeen valt nog steeds mee! Tuurlijk, het doet zeer. En daar bovenop nu t idee dat ik gisteren een uur te hard m'n bovenlijf heb getraind in t krachthonk. Rechtop komen begint ook een uitdaging te worden. Maar het valt me tot nu toe allemaal zó mee! Geloof dat ik één van de lucky ones ben. Zie wel op tegen de autorit straks maar dat is ook omdat ik dat de eerste keer echt hel vond. Beetje doorrijden en daarna me laten vertroetelen :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Fijn dat alles zo goed gaat! Ik vond het ook allemaal wel meevallen. Achteraf zeg ik wel, de 1e week was wel zwaar, maar de pijn is me reuze mee gevallen. Ik wist ook totaal niet wat ik moest verwachten.

And there's no place like home, dus hup hup, lekker naar huis en je inderdaad lekker laten verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Fijn dat het zo goed gaat zeg, en het is wel een mooie voorgevel geworden zeg !!!

Hoop dat de pijn zo matig blijft bij jou.

Die vrachtwagen is er nog niet bij jou? Toen ik vanmorgen wakker werd leek het alsof ie bij mij euh op mij en over mij rijles had gehad vanacht :45: helemaal naar de klote whahah

xxkusx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldig leuk verslag vrachtwagen in de file en mvr gaat naar huis haha big smile tijdens het lezen!

Hoop voor je dat het zo super blijft gaan tijdens je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Sjeetje, wat vlieg jij er uber relaxed doorheen zeg! Alsof je even een prikje bent gaan halen voor een vakantie... Wel een goede prik als je zulke ballen ervan krijgt! Hahahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit vanaf na de kapper netjes op m'n krent serietjes te kijken met m'n man als oppas.

Kapper was heerlijk, lekker schone en gestylde haartjes + de afspraak dat ik t de komende week ff 2x laat wassen. Beviel goed :D.

Ramoon om m'n foto's te zien moet je 2 rondjes draaien en op een toeter blazen!

Whaha nee ik zal je vriendjesverzoek accepteren!

Qua pijn gaat t top. Echt weinig last! Kan haast niet geloven dat t dual plane is maar heb t 2x laten checken door de verpleging :45: dus het zal vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lautje ik zou t zo doen weet je dat? :45:

Heb wel zin in een borrel hahaha.

Het is dat m'n man me nog een beetje in toom houdt want ik wilde al uit eten, 'want de kids zijn nog een nachtje bij opa en oma'. Gelukkig is hij dan zo heerlijk nuchter dat ie zegt je bent niet goed, ik ga patat halen, tot zo. Haha. Ik weet dat ik rustig aan moet doen maar het is puur verstand, qua gevoel kan ik best een nachtje stappen.

Beetje van dat spul erbij wat ik net voor de narcose kreeg en dan wordt t een top nacht :45:. Weet iemand wat dat spul is trouwens? Heel zware pijnstiller zei de anesthesist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.