Ga naar inhoud

Tjiklit : 16 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks ladies.

Lady ik heb geluk, ik lig maar met 2 dames en die hebben bezoek dus mag m'n man ook even blijven zitten. De dames mogen nu naar huis dus dan lig ik alleen. Maar hij moet straks als ik geopereerd word wel weg en mag dan van half 5 tot half 8 terugkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zo is het normaal ook, maar ik lig op een verpleegafdeling omdat ik een nachtje niet blijven. Daar is t anders.

Ik sta op de planning voor 15u. Dus ik heb nog wel even de tijd me te vervelen ;).

ik heb ook op de A 3 gelegen en zou ook een nachtje moeten blijven maar niemand heeft gezegd dat mijn man weg moest. Ik denk dat het aan de zuster ligt die daar op dat moment werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer, ze zitten er in! Alles is goed gegaan, was nog even twijfel of t dual plane werd of op de spier maar het is toch dual plane geworden. Nu net een klein uurtje wakker en voel me prima. Soort van wachten op de vrachtwagen :45:.

Verslag volgt later even, ben nog ontoerekeningsvatbaar :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerdddd met je nieuwe boobs

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

700 cc, dual plane en nog geen vrachtwagen? Goed om te horen zeg!

Gefeliciteerd met je boobs meid! Hopelijk voor je gaat je herstel heel goed en voorspoedig!

Ben benieuwd naar je verslagje als je weer toerekingsvatbaar bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslagje!

Omdat ik me prima voel en ik me kapot verveel (tv pasje kopen bleek nogal een uitdaging), dacht ik; ik kan net zo goed vast een verslagje typen!

Dus nou... Hoi! Haha.

Vanmorgen om 9u mocht ik me melden in het SLAZ. Zelf woon ik in Amersfoort dus hadden man en ik besloten dat we om 7.30 zouden vertrekken gezien die ellendige files.

Tegen alle verwachtingen in heb ik heerlijk geslapen, vanmorgen lekker douchen en toen rond 7.40 ook echt de auto in. We waren er om 8.55, briljante timing dus B).

We kwamen op de gang Nio al tegen die ons meenam naar A3, normaal lig je op B4 maar omdat ik een nachtje moet blijven is dat dus anders. Op de kamer geïnstalleerd begon hij meteen zijn Picasso skills op me uit te oefenen, nog even gekletst en weg was ie weer.

Toen begon dus het lange wachten. Ik wist al dat ik pas rond 15u aan de beurt zou zijn dus hebben we nog wat rondgelopen, ik moest nog even naar de anesthesie en ik heb toch 'stiekem' nog een paar keer het rookhok bezocht. Foei, spank on me.

Uiteindelijk ging de tijd best vlot, ik had 2 rasechte Amsterdamse dames op m'n kamer. Lullig detail; beiden net hersteld van borstkanker. Kom je dan met je 'ik wilde graag nieuwe tieten'. Tja... Ze hadden er bijzonder genoeg beiden alle begrip voor, lekker gekletst en toen zij naar huis mochten, mocht ik mee naar de verkoever voor m'n infuus. Mooie pakje aan, onwijs sexy slip, en gaan! Infuus erin, nog even liggen ouwehoeren met de verplegers en toen werd ik naar OK 2 gereden. Even de testjes van Nio doorstaan en op de vraag 'wat gaan we doen?' uiteraard bijdehand 'mooie tieten maken' geantwoord... Toen kreeg ik een pijnstiller, dat spul moet ik thuis ook! Heerlijk spacen en daarna kwam na het bekende gezever over denken aan vakantie en cocktails de narcose er in. Top!

1,5u later deed ik m'n oogjes open en had ik boobs!! Jeeeejjj! Had nog geen BH aan dus kon uitgebreid spieken, lijkt er top uit te zien en een prima maatje. Niets te groot (waar je je toch wat druk om maakt met 700cc :45: ). Voelde me prima dus wat deed ik? Ik vroeg een ijsje :45:! Die zusters zullen wel gedacht hebben haha. Maar ik kreeg m'n raketje en 10 minuten later zei ze ik zie het al, u bent er wel klaar mee hier, ik bel de afdeling.

Teruggebracht naar m'n plekje en inmiddels zelf naar t toilet geweest, even in t restaurant geweest, broodje gegeten (en koekjes, lol) en zelfs alweer gerookt. Ja echt. Met infuuspaal alles. Whahaha Hanna Tokkie on Tour.

Nu lekker een beetje lezen en op m'n telefoon klooien.

De vrachtwagen staat in de file denk ik, die moet nog komen. Verder ook geen echte last. Wel pijn natuurlijk maar niets ondragelijks, mag absoluut niet klagen.

Dus: so far so good!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een fotootje geplaatst (wel alleen vriendinnen), met kleding gewoon. Flinke jetsers als ik t zelf zo op de foto zie :45:.

Thanks BB, en die paracetamol krijg ik netjes voorgeschoteld hoor!

Infuus is afgekoppeld maar zit er nog wel in voor t geval ik ineens niet meer zo'n grote mond heb hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof verslagje !

En hopelijk heeft die vrachtwagen een ongeluk gehad en komt ie niet meer hahahah :D

En ja dat roken he ! Heb ik smorgens ook gedaan om 7 u en ik werd om 9 geopereerd nu ja was maar 3 trekjes maarja :)

Ik had alleen last van de vrachtwagen van de rest niet zo veel !

Proficiat met je boobies !

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, grappig. Maar liever dat die venflon er nog in zit, en ze je nog aan het infuus kunnen hangen, als dat ze weer opnieuw zouden moeten prikken ;)

Was ff vergeten dat je in het ziekenhuis ligt idd, dus die paracetamol zit wel goed :)

Zeg, dat truitje, dat is wel flink gevuld he!! :35:

Hoe heb je dat truitje aan gekregen zonder je ellebogen te hoog te heffen haha! Superrek?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, er wordt goed voor me gezorgd hier!

Hahahaha dat truitje staat onder behoorlijke spanning ja. Man wat een tetten he?! Maar wat ben ik blij B).

En eh truitje aan. Tja dat ging eigenlijk best heel soepeltjes alleen m'n man heeft hem naar beneden moeten sjorren. Eigenlijk lukt alles prima alleen schoenen is een dingetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels weer bezig met m'n favo hobby; de verpleging tot wanhoop drijven. Dagteam zei dat ik gewoon mocht wandelen enz, zolang ik me goed voel en ik m'n mobiel meeneem.

Dus ik net weer aan de wandel, naar m'n nieuwe beste vrienden in t rookhok en een beetje rondspoken (want rug gaat zeer doen dus lekker bewegen). Komt de nachtzuster aangerend: mevrouw waar gaat u naartoe? 'Ik? Naar huis!'

Neeeee mevrouw dat kan niet zomaar! Hahaha nee zuster ik ga even wandelen. Oh... Dat moet u dan wel even melden he mevrouw. Ja mama :45:.

Nu nog even lezen en dan maar eens een poging tot slapen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn ze daar streng geworden zeg,ik kon met mij wissel gaan en staan waar ik wou.

Hoe gaat het met de pijn ik hoop dat je een beetje kan slapen.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.