Ga naar inhoud

Tjiklit : 16 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
Zo lekker naar huis van m'n werk, even nog met m'n kids knuffelen en ze naar opa en oma brengen en dan vanavond 't huis even op orde maken en de laatste dingetjes aan mezelf doen :45: en dan nog ff chilltijd met m'n man en dannnnnn is 't alweer zo ver :D!

Ben zo benieuwd of ik hier morgen nog kan lachen :P.

Hahaha laatste dingetjes aan jezelf doen :152: Dat kan straks inderdaad even niet :P

Morgen heb je je mooie grote boobs! :43: Heel veel succes morgen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you ladies!!!

Vanavond m'n kindjes naar opa en oma gebracht, daarna samen met man t huis een laatste grondige poetsbeurt gegeven, alle was ligt gewassen en gevouwen in de kast, m'n tasje hangt klaar, wenkbrauwen zijn netjes geëpileerd, alles netjes glad gegillette..:

Laat de bevalling maar beginnen!!! Oh nee wacht :45:.

I'm ready!!!!! Nu nog proberen een nachtje goed te slapen :D.

Morgen eens een paar originele Nio-tetsers laten installeren B)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sucsesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u dames! Ik zit mezelf te pijnigen (want niet eten en drinken) in het restaurant met m'n man. Lig op A3 en daar moet je je aan het bezoekuur houden, dus mag m'n man niet bij me blijven. Sterker nog, hij mag pas om half 5 bij me vanmiddag, ook als ik eerder geholpen word en dus voor half 5 wakker ben. Beetje jammer weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé dat is vervelend maar ik vind het raar hoor ik heb daar vorige week ook gelegen en mijn man mocht gewoon de hele tijd bij mij blijven.en wanneer toen ik weer op zaal was werd mijn man gebeld en mocht hij gewoon weer bij mij.

Weet je al hoe laat he geholpen wordt?

Ik zal er wat van zeggen.

Heel veel succes en ik hoop dat de pijn als je wakker wordt meevalt.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes straks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.