Ga naar inhoud

Sammi stelt zich voor


Sammi

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb al het één en ander zitten lezen haha

Ik heb een klein vraagje tussendoor, zit namelijk heel erg te twijfelen tussen Dr Nio en dr Verdonck.

Als ik hier sommige foto's bekijk spreekt vooral Verdonck me aan, maar klopt het dat hij geen anatomische protheses doet? Ben vrij slank (1,70m en 52 kilo) en ben bang dat ronde prothesen te bol (vooral aan de zijkant) worden :67:

Heb nog geen idee hoe ik een nieuw topic maak dus laat hier even een berichtje achter

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb je even een eigen topic gegeven, dat is wat makkelijker :)

Welkom op het forum trouwens :P

Over je vraag.. Verdonck plaatst idd geen anatomische prothesen. Nio ook niet, maar hij plaatst wel ronde prothesen die maar voor 85% gevuld zijn. Deze 'vallen' als anatomische prothesen, heel natuurlijk.

Mocht je bang zijn zoals je zegt, voor te veel bolling, dan kun je best eens naar Nio gaan voor een consult. Hij weet heel goed wat meiden willen :)

En anders vooral nog wat lezen hier en kijken welke pc je het meeste aanspreekt :)

Bij vragen: shoot!! Mag gewoon in dit topic!

Heel veel leesplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB!

Dankjewel, ook voor de snelle reactie, wat een leuk forum dit :3:

Oh dat wist ik nog niet dat dr Nio ook alleen rond deed, heb wel gelezen dat het vaak zachter aanvoelt dan anatomisch :35:

Is dat iets wat je altijd bij elke PC kunt kiezen, een 85% gevulde prothese? Of doet echt alleen hij dat? Denk wel dat dat in ieder geval beter bij mn lichaam past.

Ik heb vandaag via internet een afspraak gemaakt met dr Nio, aangezien het zondag is zal ik van de week wel een berichtje terug krijgen. Ben erg benieuwd

xxx sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je 85% gevulde prothesen krijgt is merk-afhankelijk.. Toevallig heeft Eurosilicone, waar Nio over het algemeen mee werkt, die 85% gevulde prothese als High profile prothese in zijn assortiment. Vandaar dat je daar ook veel over leest hier (veel nio-fans ;) )

Bij de meeste andere merken, zijn de prothesen 100% gevuld, zover ik weet :)

Hoop dat je snel iets hoort, geen idee of het idd op die manier lukt om een afspraak te maken. Anders morgen gewoon ff bellen. Meestal kun je namelijk binnen een week of 2 wel terecht voor een consult bij hem :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ze ook laten doen bij verdonck en ze zien der totaal niet zo bollig uit omdat ze onder de spier geplaatst zijn , Mss eens afspraak maken bij Verdonck als bij Nio.

Heb ook al veel positieve dingen gelezen hier over Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.