Ga naar inhoud

Cestlavie : 20 maart 2015 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben cestlavie, midden 20 en mama van 2 kindjes,

Op 20 september 2013 heb ik mijn borstvergroting ondergaan. 400 cc anatomische prothese voor de spier. Bij een vrij bekende kliniek. Helaas kreeg ik al snel klachten. Oa draaiende prothese en een verharde prothese. Na een jaar aanmodderen en steeds de melding kom over 3 maanden maar terug is het toch niet goed gekomen. November 2014 ruim een jaar later doorverwezen vanuit de huisarts naar het ziekenhuis voor een mammografie ivm knobbel in borst, het blijkt al snel dat de prothese gevouwen is & ook gedraaid ingekapseld met teveel kapselvorming.

Mijn gevoel zat dus de hele tijd goed. De linkerkant kan nog steeds wat draaien bij veel druk, recht is steeds harder geworden en het verschil tussen de borsten wordt zichtbaar.

Terug naar de kliniek en praten over een herstel operatie & de afspraak teruggebeld te worden over de gereduceerde prijs. Dat telefoontje kwam niet. Zelf maar bellen en toen kregen we een curator aan de telefoon. Helaas kliniek is failliet.

Op zoek naar een andere. Dit werd Bergman kliniek, dr koopmans. 20 maart mijn prothese wissel, dit keer 415 cc rond duel plane. Brr de zenuwen komen nu op. Wat eng om dit nogmaals te gaan doen.

Daarom maar opnieuw aangemeld op dit forum voor hopelijk wat steun.

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een vervelend verhaal zeg!! En super spannend dat je binnenkort voor een wissel gaat!

Ik ga dinsdag voor het 1e consult dus ben ook wel zenuwachtig!

Kost het veel geld om dit weer te laten doen of word het nu vergoed?

Mag ik vragen welke maten je had en wat je nu heb? Ik ben beetje aan het onderzoeken haha

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag bh maat 70F maar zo groot oogt het naar mijn mening niet hoor :) ik had vooraf een c? Geen idee precies na de zwangerschappen was er niet meer zoveel volume in de borst, vooraf had ik een D, daarna nooit gemeten behalve gezeurd dat het lelijk was ;)

Helaas weer volle prijs moeten betalen nu, heeeel jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is wel jammer ja! Maja je doet het vast zodat het weer mooi word!

vriendin van me was bij velthuis gegaan, wilde van een aa naar een volle C... nu draagt ze DD en soms E... Beetje vaag he? Zelf heb ik een B? Ik ben het een beetje kwijt sinds ik zwanger ben geweest.. ik draag C maar denk dat het eerder een volle B is... ik kwam overgens van een kleine B dus heb nu wel iets meer maar door het zwanger zijn is het meer aan de onderkant hahaha dus het hangt een beetje... Miss dat het daarom meer lijkt dan ervoor..

Ik kan iig niet wachtten op dinsdag!!! En hopelijk 2e week april de operatie!

Groetjess!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid

heb je bij het ziekenfonds wel geprobeerd om in ieder geval de operatie en het verwijderen van kapsel en prothese vergoed te krijgen?!

Ik heb ook kapsel en slechte protheses en ik heb toch bij het ziekenfonds vergoeding aangevraagd en ik heb akkoord voor het verwijderen van kapsel en prothese en nu zelfs voor het vervangen ervan!

Ik moest het wel via het ziekenhuis of door hun gecontracteerde klinkiek doen van het ziekenfonds ma dat maakt niet uit.

Ik had hem eerst bij een particuliere kliniek aangevraagd toen kreeg ik alleen verwijderen van kapsel en prothese en vervangen zelf betalen.

Via ziekenhuis dus wel mooi alles vergoed.

Probeer het gewoon!
Wie niet waagt wie niet wint

Ik zit trouwens bij CZ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.