Ga naar inhoud

doorslag borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hayhay,

Ik ben zoals vele van jullie al lang over een borstvergroting na aan het denken maar er nu pas echt over nadenk dat ik het serieus wil laten doen. Ook ben ik al op 2 consulten geweest, een bij aesthetic beauty clinic in veldhoven en ATS kliniek in vlijmen. Maar toch blijf ik twijfelen of ik het echt moet laten doen. Het is toch iets voor je hele leven en niet zomaar ongedaan kan worden gemaakt. Daarbij zitten er ook veel risico's aan verbonden waar ik veel aan denk en als laatste het wisselen van de prothesen na zoveel jaar wat ook weer een hoop geld kost. Maar het is wel iets wat ik graag zou willen. Lastig..

Kan iemand me hier mee helpen? Voor degene die een borstvergroting heeft gehad, wat was jullie doorslag om het uiteindelijk te doen.

Hoop dat er mensen zijn die me wat van mijn twijfel af kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ook heel lang getwijfeld zeker zo'n jaar of 10.

Was nog nooit geopereerd geweest, zelfs nog nooit een he hing gehad dus vond opereren een heel eng idee, maar toen ik eenmaal de knoop doorgehakt had en m'n man er eindelijk achter stond maakte de angst plaatst voor flinke enthousiasme en had ik er zelfs zin in!

Nu ben ik 4 weken Po, en is t me uiteindelijk zo meegevallen en vond ik het zelfs een hele leuke en bijzondere gebeurtenis, heb zelfs een beetje heimwee naar een maand geleden.

Het ernaartoe leven is echt heel erg leuk.

Kortom, ik, de angsthaas, zou het zo weer over willen doen!

Ik ben zo ontzettend blij met m'n prachtige voorgevel:)))

Ik kan het alleen maar aanraden, gewoon doen!!

Succes:)

He hing=hechting;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Girlyy,

ik liep ook jaren te twijfelen,
toen ik 16 was druipte het zelfvertrouwen van me af maar toen ik echt vrouwelijke vormen kreeg,
Heupen beetje uitgezet, zelf beginnen veranderen.
En mn borsten bleven hetzelfde ...
Nu ben ik 24 en ik heb ook de knoop door gehakt. Ik heb het de periode tussen het vastleggen van mn operatie en operatie zelf waren een hel.
Ik liep constant te twijfelen en vaak te huilen.
Zou ik het wel doen? Zo lelijk zijn ze toch niet? Ik ben gezond en waarom risico's nemen?

Nu 3maand later, ben ik reuze blij.
Ik kan mooie lingerie kopen, vol zelfvertrouwen een sexy setje aantrekken en mn vriend verassen, mooie nachtjurkjes aan, bikini's shoppen is super ipv altijd zoeken achter voorgevormde cups kan ik nu genieten van mn lichaam in het pashokje.
Alles komt zo mooi tot zn recht, alles is mooi in proportie nu.
In kledij is er niemand die wat opmerkt, ik droeg hiervoor altijd maximizers dus nauwelijks verschil te merken.

Ik kijk zo uit naar de zomer, mooie jurkjes kunnen aandoen waar niet perse een bh onder moet.
Die dikke warme maximizers niet meer aanmoeten, en in bikini paraderen en stralen ipv met gekrulde schouders uit het water komen.

Dat zijn de dingen die mij hielpen, mn vriend zei altijd : "voor mij moet je het niet doen, ze zijn mooi zoals ze zijn"
Maar nu is hij zo blij dat ik zoveel zelfvertrouwen heb gekregen in het dagelijkse leven maar ook tussen de lakens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een fijne reacties! ik herken me in sommige dingen wel. Ik heb inderdaad ook nog nooit een grote operatie gehad, en daarbij ben ik echt iemand die altijd veel twijfelt. Maar zijn jullie dan niet bang voor de risico's of dat er iets fout kan gaan uiteindelijk?
Het is ook meer dat ik nu bijna 22 wordt, wat misschien nog niet zo oud is om een borstvergroting te laten doen. Dus met de gedachte dat ik nog moet wachten tot ik een paar jaar ouder ben en dan kijken hoe ik er over denk. Al denk ik aan de andere kant,waarom wachten en er nu zo onzeker er over blijven als ik er ook iets aan zou kunnen doen toch? Ik weet niet of iemand dit herkent?
In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Girlyy,

Ik heb ook lang getwijfeld, maar nu ik ga ik er echt voor. Je moet je goed informeren over de risico's zodat je van alles op de hoogte bent, maar het mag je niet tegenhouden. Je bent inderdaad nog jong, maar dat zou ook betekenen dat je er nog lang van kan genieten. :141: Bij mij was het mijn man die na een borstencrisis van mezelf zei dat het nu maar eens tijd wordt dat ik zou beslissen om er iets aan te laten doen of te aanvaarden wat het nu is. Wel het is dus het eerste geworden! :131:

Op 2 april ga ik onder het mes en ik probeer heel hard om niet te vaak na te denken over wat er allemaal mis kan gaan, je hebt meer kans om een ongeluk met de wagen te hebben, maar dat risico nemen we dagelijks zonder nadenken...

Dus ik zou zeggen: denk er vooral over na of je kan aanvaarden wat het nu is, hoe belangrijk is het voor jou en houdt de huidige situatie je tegen om leuke dingen te doen of om je goed te voelen? Op basis daarvan moet je een beslissing nemen, niet op basis van je leeftijd of de risico's.

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie! Ik moet zeggen dat ik inderdaad wel niet snel hoor dat mensen er uiteindelijk spijt van hebben gehad maar dan nog. Ik weet in ieder geval dat ik dit puur voor mezelf doe omdat ik me er niet fijn bij voel hoe het nu is. Misschien moet ik ook nog maar nog een consult gaan plannen, want bij beide consulten zeiden ze op sommige vragen het tegenovergestelde zoals over borstvoeding, wissel, weer gaan werken etc.. Dat vond ik wel raar. In ieder geval veel succes 2 april dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.