Ga naar inhoud

Natasja1994 : 8 april 2015 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Goedemorgen Dames,

Ik ben Natasja, ben 20 jaar en heel erg ontevreden over mijn borsten.

Ik word 8 april geopereerd aan mijn borsten,

ze zijn nu Een A cup en ik krijg 470 CC, en volgens de behandelende arts word het een volle D cup.

Ik wil dit al vanaf mijn 12e en vind de operatie zelf (jaja komt nu wel dichtbij) heel spannend! hopelijk komt alles goed :$!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, toen ik begon te puberen zag ik dat klasgenootjes wel al borsten kregen, en ik was de enige die niks had, en namate ik ouder werd, zijn mijn borsten niet gaan groeien.
Ik droeg grotere BH's om het een beetje te verbergen, maar toch voelde dit niet fijn.
Ik werd er steeds onzekerder van. en toen ik een relatie kreeg (ja dan willen jongens verder..) en ik werd als maar tegen gehouden door mijn onzekerheid.

Als ik het er met familie (me moeder, zus enz) over had zeiden ze: Meid je bent nog jong, ze groeien nog!
Maar nu ben ik uitgegroeid en mijn borsten zijn klein gebleven (nog steeds een kleine A.

Mensen om mij heen zeggen; meid je hoeft niet te veranderen je bent perfect zoals je bent enzo en nja ik kan het zelf gewoon niet accepteren want die kleine cup past gewoon niet bij mijn lichaam.
(ik ben 1.70 en weeg 70 kilo, ben slank van lichaamsbouw) en vind het gewoon niet fijn om naar mezelf in de spiegel te kijken enzo.

Wauw, de 23e, dat is al dichtbij, het komt vast goed. welke cup heb je nu?? en welke wil je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee melissa, wat fijn dat jij ook geholpen word! hoeveel cc krijg je?

Ja 8 april is best snel maar de dagen gaan zo sloom haha. ik vind vooral de narcose het spannendst. En ja ben een stresskip:$. hahah.

Ik ben eerst na de huisarts geweest en die heeft mij vervolgens doorgewezen naar het ziekenhuis, maar mijn gevoel daarbij was niet goed
, ik heb dus een kliniek bezocht en voelde het allemaal heel goed, aardige arts enzo en ook kwa advies geven enzo.

Dankjewel meid, ik hoop dat het goed komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey natasja,

Jij een stresskip? hahah ik was al zenuwachtig vanaf het moment dat ik belde voor een consultafspraak, heb er al twee keer over gedroomd en heb barstende hoofdpijn omdat ik het allemaal niet meer weet hahah.

Gister eerste consult gehad en woensdag de tweede. Dacht dat ik moest overgeven van de zenuwen. En heb al buikpijn van de zenuwen sinds ik twee weken geleden belde....

Ik kreeg als advies 310 cc medium profile dual plane van natrelle, ben benieuwd wat de ander pc woensdag zal zeggen, maar vind het zo moeilijk, worden ze niet te groot, te klein, vind ik ze mooi?

Hoe weet ik of ik de juiste keuze maak? Word er gek van ....

Kusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, toen ik begon te puberen zag ik dat klasgenootjes wel al borsten kregen, en ik was de enige die niks had, en namate ik ouder werd, zijn mijn borsten niet gaan groeien.

Ik droeg grotere BH's om het een beetje te verbergen, maar toch voelde dit niet fijn.

Ik werd er steeds onzekerder van. en toen ik een relatie kreeg (ja dan willen jongens verder..) en ik werd als maar tegen gehouden door mijn onzekerheid.

Als ik het er met familie (me moeder, zus enz) over had zeiden ze: Meid je bent nog jong, ze groeien nog!

Maar nu ben ik uitgegroeid en mijn borsten zijn klein gebleven (nog steeds een kleine A.

Mensen om mij heen zeggen; meid je hoeft niet te veranderen je bent perfect zoals je bent enzo en nja ik kan het zelf gewoon niet accepteren want die kleine cup past gewoon niet bij mijn lichaam.

(ik ben 1.70 en weeg 70 kilo, ben slank van lichaamsbouw) en vind het gewoon niet fijn om naar mezelf in de spiegel te kijken enzo.

Wauw, de 23e, dat is al dichtbij, het komt vast goed. welke cup heb je nu?? en welke wil je?

xx

Ja ik weet precies wat je bedoelt ik wil ook nooit naar mijn eigen kijken in de spiegel.

En idd als jongens verder willen hou ik me shirt aan. Nu bij mijn vriend niet maar voel me er niet prettig bij en bij mij zeiden me ouders oke als je maar niet te ver gaat verder niets Hhahaha. Ik had een hele preek verwacht maar die kreeg. Ik gelukkig niet.

Ik heb nu een b en er komt325cc in en het word een d.

Maar twijfel of ik iets groter wil. Ook omdat ik gelezen heb dat er beetje cc kwijt gaat als die onder de borstspier komt.

Ik be. 1.72 weeg ong 64.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaii,,

Jaa haha, kan je de hand schudden:P.

Spannend, heb je al protheses gepast om te kijken wat je mooi vond?

Ik krijg ook Dualplane, 470CC druppelvorm. En word echt gek van de zenuwen haha. Nog 24 daagjes volhouden! hopelijk laten ze me die dag ook niet superlang wachten en word ik vroeg geholpen.
Eindelijk komt ook mijn grootste droom uit.
Dit is het enigste dat ik aan mijn lichaam wil, en eindelijk ook ga veranderen.

Ik twijfelde ook of ik de juiste keus wel had gemaakt, maar dr kruppa (Aklinieken) zegt dat dit ontzettend mooi gaat worden en in verhouding heel mooi bij mijn lichaam gaat passen,

Ben echt heel erg benieuwd..
SPANNEND:$:$

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet precies wat je bedoelt ik wil ook nooit naar mijn eigen kijken in de spiegel.

En idd als jongens verder willen hou ik me shirt aan. Nu bij mijn vriend niet maar voel me er niet prettig bij en bij mij zeiden me ouders oke als je maar niet te ver gaat verder niets Hhahaha. Ik had een hele preek verwacht maar die kreeg. Ik gelukkig niet.

Ik heb nu een b en er komt325cc in en het word een d.

Maar twijfel of ik iets groter wil. Ook omdat ik gelezen heb dat er beetje cc kwijt gaat als die onder de borstspier komt.

Ik be. 1.72 weeg ong 64.

Meid, mij is verteld dat je beter iets groter kan nemen dan wat je ingedachten hebt, dat hebben ze mij aangeraden, want veel meiden zeggen na herstel: ik had ze toch liever ietsje groter gewild. Maar je krijgt nog een consult? dan zou ik voor ietsje groter gaan.

Jij krijgt hem dus onder je borstspier? ik krijg dualplane (half onder half boven de borstspier)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, mij is verteld dat je beter iets groter kan nemen dan wat je ingedachten hebt, dat hebben ze mij aangeraden, want veel meiden zeggen na herstel: ik had ze toch liever ietsje groter gewild. Maar je krijgt nog een consult? dan zou ik voor ietsje groter gaan.

Jij krijgt hem dus onder je borstspier? ik krijg dualplane (half onder half boven de borstspier)

x

Ik ga ze nog mailen om te vragen of ik daar voor nog een ander maat mag proberen.

Toen de 1e keer dacht ik van wow das groot maar nu denk ikaar anders over.

Dus de maat en het prikje zit ik mee verder ben ik ook niet zenuwachtig. Wil dit eigsnlijk al zooo lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 30 januari geopereerd en was ook zo zenuwachtig vanaf het moment dat ik belde voor de afspraak tot na de operatie. Ben al licht van gewicht maar viel toen nog meer af en hartkloppingen van de stress. Toen ik me moest omkleden voor de operatie zweten ik me kapot van de stress zelfs op de ok waar het maar 16 graden was. Ik heb 330cc gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 30 januari geopereerd en was ook zo zenuwachtig vanaf het moment dat ik belde voor de afspraak tot na de operatie. Ben al licht van gewicht maar viel toen nog meer af en hartkloppingen van de stress. Toen ik me moest omkleden voor de operatie zweten ik me kapot van de stress zelfs op de ok waar het maar 16 graden was. Ik heb 330cc gekregen

Ben jij dat op je foto? Ziet er mooi uit. Welke maat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ze nog mailen om te vragen of ik daar voor nog een ander maat mag proberen.

Toen de 1e keer dacht ik van wow das groot maar nu denk ikaar anders over.

Dus de maat en het prikje zit ik mee verder ben ik ook niet zenuwachtig. Wil dit eigsnlijk al zooo lang.

daarvoor ben ik ook heel zenuwachtig. De pijn zelf na de operatie heb ik er echt voor over hoe erg het ook gaat zijn.

Het is gewoon even wennen aan het idee hoor meid, dat had ik ook maar inmiddels ben ik heel erg zeker voor mij word het de 470 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames,

Over 10 dagen krijg ik mijn nieuwe boobs.
Ben al zo gespannen dat ik er al paar dagen misselijk van ben en slecht slaap.
En angst voor het resultaat, ik wil het zo graag maar wat als het tegen gaat vallen?
En toch houd het me niet tegen, ik wil het en doe het.
8 april is de grote dag. en ik kan aan niks anders meer denken. ben er helemaal bezeten van,

het dwaald de hele dag door mijn hoofd :139:

Hebben jullie tips voor mij, tot me borstvergroting?

xx
Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Over 10 dagen krijg ik mijn nieuwe boobs.

Ben al zo gespannen dat ik er al paar dagen misselijk van ben en slecht slaap.

En angst voor het resultaat, ik wil het zo graag maar wat als het tegen gaat vallen?

En toch houd het me niet tegen, ik wil het en doe het.

8 april is de grote dag. en ik kan aan niks anders meer denken. ben er helemaal bezeten van,

het dwaald de hele dag door mijn hoofd :139:

Hebben jullie tips voor mij, tot me borstvergroting?

xx

Natasja

Hallo Natasja,

Ik heb 9 april mijn operatie ik snap wat je bedoeld super spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de 13e aan de beurt! en snap precies wat je bedoelt!

vooral ook omdat ik de heletijd twijfel of 450cc niet te veel is...

Ik ben de heledag hier forums aan het lezen en plaatjes kijken haha

succes nog even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de 13e aan de beurt! en snap precies wat je bedoelt!

vooral ook omdat ik de heletijd twijfel of 450cc niet te veel is...

Ik ben de heledag hier forums aan het lezen en plaatjes kijken haha

succes nog even!

ik ben juist bang dat ik ze na mijn borstvergroting toch te klein nog ga vinden:( (480cc)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.