zoomit Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Hoi allemaal,Na het een paar weken te laten bezinken, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik toch echt een BV wil. De afstand mag niet doorslaggevend zijn, maar ik zou eerst een paar consults in de buurt willen doen. Ik woon in Antwerpen centrum en ben helaas afhankelijk van openbaar vervoer en fiets :-)Heeft iemand tips voor goede pc's in en rond het Antwerpse? Goed advies gekregen? Tevreden van resultaat? Hoeveel betaald?Bedankt voor jullie reacties!xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascha Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 hey zoomiter zijn er verschillende in Antwerpen hoor, zoals Dr Van Look, Dr Van Rentherghem (ben ik al op consult geweest, lieve man)Mocht jij er nog andere in de buurt van antwerpen kennen, speel ze je ook maar aan mij door, ook op zoek naar een PC :-)veel succes Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martie Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Hey Zoomit, dokter De Mulder in Antwerpen - Berchem. Zeer goede en vriendelijke PC. Ik ben 7 weken geleden door hen geopreerd in Malle. Resultaat is heel mooi. Hij opereert in Malle en in Duffel. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wantnewboobies Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 D'r verstraelen, opereert in Wilrijk en voor medium hoog ronde prothesen kost het 2900€ Mijn zus is paar jaar geleden door hem geopereerd en is zeer tevreden !! Ik ga zelf op consultatie in mei Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoomit Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Hey Zoomit, dokter De Mulder in Antwerpen - Berchem. Zeer goede en vriendelijke PC. Ik ben 7 weken geleden door hen geopreerd in Malle. Resultaat is heel mooi. Hij opereert in Malle en in Duffel. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoomit Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Hey Zoomit, dokter De Mulder in Antwerpen - Berchem. Zeer goede en vriendelijke PC. Ik ben 7 weken geleden door hen geopreerd in Malle. Resultaat is heel mooi. Hij opereert in Malle en in Duffel. GroetjesHey Martie, heb je toevallig foto's van het resultaat? Hoeveel cc en welke prothesen heb je gekozen? Hoeveel heb je betaald? Grts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lomi Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Hoi, ik kan je Dr. Peeters aanraden Klina Brasschaat, prive praktijk in Eekeren.Heel tevreden van het resultaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martie Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Dr De Mulder werkt met protheses van Natrelle. Ik heb anatomische protheses Natrelle 410 style MF ( medium height full projection). 295 cc. 3800 euro voor de anatomische protheses en 3500 voor ronde had hij gezegd. Je voelt je bij hem direct op je gemak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amaryllis Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Heeft iemand hier ervaringen met Katrien Lagey? Ik heb volgende maand een consultatie bij haar, maar lees er heel weinig over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verschilletje Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Dag Zoomit, ik ben net geopereerd door Dr. Coenen (St. Augustinus - Wilrijk) en ben echt zeer tevreden over hem. Als je voor een natuurlijk resultaat gaat (hij houdt niet van héél groot), raad ik hem zeker aan.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leni-15 Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Hoi,Ben je intussen al geweest?Ik ben bij Van Renterghem geweest en heel tevreden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.