Ga naar inhoud

Wendelin :10 september 2010 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal!

Even voorstellen! Ik ben een jonge meid van 26 jaar oud en heb besloten om een borstvergroting te laten doen. Ik heb altijd gevonden dat ik kleine borsten had (cup 75 A) en vind grotere gewoon mooier. Dus vandaar dat ik de knoop heb doorghakt en dit jaar een borstvergroting wil. Ik heb 14 Mei mijn eerste intake gesprek in het Velthuiskliniek Rotterdam bij Dr M Bos. Heb er helemaal zin in! Ik wil de operatie pas in september plaats laten vinden ivm met mijn werk. Heb het al met mijn locatiehoofd over gehad en kan gewoon geheel in de ziektewet. Dus dat is wel zo fijn. Maar om hun dan een beetje tegemoet te komen gaat het pas in september plaats vinden. Ik werk met verstandelijk gehandicapten met gedragsproblematiek dus zal mijn rust nodig hebben na de operatie..

Ik kan niet wachten tot het zover is!

Groetjes W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Patries!

Vooralsnog ga ik alleen bij Dr. Bos op consult. Heb veel goede verhalen over de Velthuiskliniek gehoord, dus heb er eigenlijk alle vertouwen in. Wanneer het niet goed aanvoelt kan ik altijd nog een ander consult aanvragen. Aangezien ik in September pas geopereerd wil worden heb ik nog even tijd...Vind het wel spannend!

En ik ben idd heel erg blij met mijn baas. Ze reageerde heel positief en doet voor me wat za kan doen.

Gr. Wendelin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal!

Gister mijn eerste gesprek gehad bij Dr. Bos in het Velthuiskliniek! Ik was superzenuwachtig, maar toen ik eenmaal binnenliep viel alle spanning van me af! Ik heb er een super goed gevoel van overgehouden. Dr. Bos is een rustige man en de consulente was heel duidelijk.

Het passen van de protheses voelde nog wat vreemd aan...Ik had opeens een voorgevel! De 300 cc vond ik erg mooi. De 375 vond ik te groot voor mij. Ik heb aangegeven graag de porthese op de spier te willen hebben en dit was goed mogelijk volgens Dr. Bos. Ik zat nog erg te twijfelenen of ik een anatomische of een ronde prothese moest nemen. De angst voor de anatomischie is dat ze kunnen gaan draaien. Volgens Dr. Bos is dit niet mogelijk bij hun protheses. Voor het meest natuurlijkste effect raadde hij dus de anatomische aan, maar mijn voorkeur ging toch lichtelijk uit naar de ronde protheses. Op foto's lijk je het verschil niet altijd goed te kunnen zien.

Dus voorlopig ligt mijn keuze bij 325 cc rond op de borstpier. Nog een kleine twijfel voor 345 cc anatomisch op de spier..

Ik heb nog genoeg tijd om te beslissen want mijn operatie datum is 10 september ivm met mijn werk. Spannend!

Gr. Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je gesprek zo goed is verlopen.

Moeilijk hè kiezen.

Ik was zo bang voor een te rond effect dat ik ook voor anatomisch ben gegaan.

Dr Bos was het daar toen mee eens, dat is het meest natuurlijke.

Omdat ik met name van boven zo mager ben heb ik ze ook nog eens dual plane.

Ik ben er erg tevreden mee.

Maar ook van rond protheses zie ik mooie resultaten, dus ik begrijp je twijfel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Ja ik moet er nog even over nadenken, maar hij zei dat ik ook wel ronde kon hebben.. De consulente zei ook dat Dr. Bos zoiets niet voor niets zei. Zei willen immers ook dat de client tevrede is..Dus ik ga gewoon ook even nog wat meer fotos bekijken. Niet dat dat alles zegt want elke borst is weer anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wendelin,

Zat net even je topic door te lezen.

Goed om te lezen dat je gesprek zo goed is gegaan!

en voor je het weet is het september.

Ik zit zelf ook sinds kort op dit forum,en heb ook besloten om in sept een BV te doen.

Ik wil zelf deze maand of juni mijn 1ste gesprek laten plaats vinden.

Maar het idee dat ik ga bellen voor en 1ste afspraak maakt mij best al zenuwachtig :blush:

Ik heb zelf voor Boerhaave ge :146: kozen in A dam

Wat super zeg dat je baas zo reageert!

Nou ik blijf je volgen hier!

liefs lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lis!

Ja het is ook allemaal heel spannend! Maar je moet gewoon die telefoon pakken en bellen!Want waarschijnlijk heb je al lang het besluit genomen dat je een bv wil. En hoe langer je wacht hoe zenuwachtiger je wordt...Succes met je 'reis' naar een bv.

;) Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Wendelin

Fijn dat je gesprek goed is gegaan!

en september zit je zo hoor haha de tijd gaat zo snel!

besef wel dat anatomische prothesen niet goed mee bewegen.

ze ogen natuurlijker maar de beweging is minder dan bij ronde prothesen

heel veel mensen twijfelen over de cc's maar je kan de dag van de operatie altijd

nog even voor de zekerheid passen

ook fijn dat er iemand is op het forum die ook dor dezelfde pc is geopereerd

dan kan je ook ervaringen delen.

veel succes! en ik volg je topic :131:

groetjes yasje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Vandaag een gesprek met mijn leidinggevende gehad en ik ga 6 weken niet werken op de groep waar ik nu werk ivm met de agressie. Heel fijn. Ze reageerde echt heel goed. Waarschijnlijk krijg ik andere klusjes te doen haha..

@ Yasja; Ik denk eigenlijk dat ik er wel overuit ben dat ik ronde protheses wil. Ook omdat ik toch een beetje bang ben voor het draaien van de anatomische...Ik denk dat 325 cc wel mooi is voor mijn lichaam. Niet te groot en niet te klein. Maar ja het blijft moeilijk een keuze te maken!

liefs Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Wendelin fijn dat je leidinggevende zo meegaant is !

ja het is idd altijd moeilijk om een keuze te maken.

maar als jou gevoel zegt dat je ronde wilt moet je dat doen en de pc

moet wel rekening houden met jouw wens.

325cc is een mooie hoeveelheid dus denk dat het heel mooi gaat worden:D

Groetjes Yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meiden!

Vandaag nog even gesproken met de consulente, omdat er pas geleden epilepsie (Abscences) bij mij is ontdekt. Had trouwens wel al het idee dat ik dit had hoor, dus geen grote schok voor mij. Maar omdat ik nu medicatie slik moest het wel even doorgegeven worden aan de kliniek. Zijn er trouwens mensen met epilepsie die wel eens onder narcose zijn geweest? Voor mij is het helemaal nieuw en weet dus ook niet hoe mijn lichaam erop zal reageren. Maar gelukkig was allemaal geen probleem!

Heb zelfs al een voorlopige tijd gekregen! Zoals het er nu naar uit ziet wordt ik om 9.30 uur geholpen en mag ik rond 13 uur weer naar huis! Lijkt me helemaal prima!

Tijd gaat nou wel super snel! Nog maar 4 weken! Mag nog sneller gaan wat mij betreft want ik heb er erg veel zin in!

Liefs Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendelin,

Geen idee wat je vraag ivm epilepsie en narcose betreft, maar als de consulente zegt dat het geen probleem zal zijn zou ik me niet te veel zorgen maken.

Spannend, je bent al bijna aan de beurt nu, nog maar effe aftellen en 9u30 is inderdaad een mooie tijd voor de operatie! Kan me voorstellen dat het nu niet snel genoeg kan gaan hihi, veel aftelplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ja wij vrouwen(die ene bv ondergaan) hebben volgens mijn menig meer borsten gezien en bekeken op internet dan een standaard man hahaha

ben je al helemaal aan kant?en er klaar voor,snap ik,want het is al bijna he,spannend he

wel grappig,je word door een arts geholpen die zelfde achternaam als me manneke heeft :2:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ja ik ga vandaag mijn medicatie ophalen en de sportbh's heb ik al een maand in huis :D Ik heb er maar gelijk 4 gehaald 2 in C en 2 in D.

Verders nog grote boodschappen doen dat we al veel in huis hebben en volgende week nog even goed het huis schoonmaken...

Dus nog een paar kleine dingetjes en op naar mijn grote Jopen! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

PPFFFFFF Wat ben ik zenuwachtig! Vandaag nog even naar de kapper geweest, zo even het huis schoonmaken en grote boodschappen doen en dan ben ik er helemaal klaar voor....Wordt morgen gelukkig al om 9.30 uur geopereerd dus dat is wel erg prettig..

De voor foto's staan al in de galerij nu nog even afwachten op de nafoto's.

Hoe staat het met de zenuwen bij jou Mandy??? Jij ook heel veel succes morgen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 1 dagjeee !! :43:

Spannend!

Snap dat je zenuwachtig bent!

Maar gelukkig is alles op orde thuis en zijn de boodschappen zo gehaald!

Dan kun je nu even relaxen..

Ik wens je alvast heel veel succes en sterkte voor morgen!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.