Ga naar inhoud

Oriënteren in België


Jits

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Al sinds de puberteit wil ik grote borsten. Helaas kom ik maar tot een 75A in de officiële metingen (en 75B/70C qua pushup bh in de praktijk). Nou ben ik wel gezegend met een groot achterste en brede heupen, waardoor ik me helemaal uit verhouding voel.

Na de zoveelste opmerking over m'n kleine boezem, ben ik het gewoon beu. Ik wil ook grote borsten, zodat truitjes leuker staan. Dat ik fatsoenlijk bikini's pas. Dat m'n boven- en onderlichaam in verhouding zijn.

Ik heb al wat rondgeneusd hier op het forum en zag dat de meesten zeer tevreden zijn met dr. Plovier. Maar er zijn vast meer goede plastisch chirurgen in (oost)België. Hebben jullie nog aanraders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik helemaal niet van die kanten ben (maar wel uit België), heb ik gekozen voor Dr. De Meyere uit Gent.

Deze naam zal je veel zien voorbij komen op dit forum, en net als ik is iedereen vol lof. Dus zeker een aanrader :1: .

Maar van Dr. Plovier is hier inderdaad ook een hele fanclub dus zeker ook een goede keuze.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.