Ga naar inhoud

Nieuw hier: vragen over monobloc hydrogel


Littlelady1983

Aanbevolen berichten

Happy, je conclusie klopt niet. In de tekst die je quote blijkt niet dat je van Hydrogel auto-imuunziekte kunt krijgen. Er staat alleen in dat enkele vrouwen die Hydrogels hebben, toch een auto-imuunziekte gekregen hebben, maar dat niet bewezen kan worden waar dat aan ligt (en dus ook niet of het aan die Hydrogel ligt). Kan ook toeval zijn, m.a.w. je kunt dat ook krijgen zonder borstvergroting. Er zijn meer gevallen bekend van vrouwen die een auto-imuunziekte gekregen hebben na het plaatsen van siliconen, maar ook dan is dat niet bewezen of dat echt daardoor kwam. Die klachtensite word je sowieso niet blij van. Als je echt een BVG wilt zou ik daar niet teveel gaan lezen.

Daarbij, Monobloc is het merk en Softone is de benaming van het type, maar het blijft silicone.

Ik heb Hydrogels gekozen omdat het mij veiliger leek, zeker weten doe je het toch nooit. Er is idd een beperktere maatvoering en de projectie is niet zo groot (ze zijn wat platter dan de meeste siliconen). Ze gaan wel tot 600CC maar dat moet je lichaam dan wel kunnen hebben qua breedte, want die zijn 13,5 cm breed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat over het algemeen bij iedere implantaten wel risico's zitten, sommige mensen voelen zich beter om dan met hydrogel te kiezen.. Maar ook daar zijn genoeg klachten over.

Ik zelf heb softone (dus gewoon met siliconen), omdat ik graag een wat grotere maat wou, en me er ook wel goed bij voelde.

Succes! laat je niet te bang maken hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 jaar geleden door dr. van Selms geopereerd en erg tevreden. Toendertijd ging ik erheen omdat ik eigenlijk ook de monoblocs wilde, maar toen ik hoorde dat er dan gegarandeerd een moment komt dat ze scheuren en leeglopen heb ik me toch bedacht en voor Natrelle siliconen gekozen.

Gek genoeg is onlangs een collega van mij bij hem op consult geweest en daar raadde hij de monoblocs weer wel aan als je zoveel mogelijk risico wilt uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en voor zover ik weet kan het lochamelijk geen kwaad als de softones van monobloc scheuren dat is ook een vd hoofredenen dat ik voor de softone ga en uiteraard de grote e.d

De softone is de silicone prothese van monobloc. In dit topic gaat het over de monobloc hydrogel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en voor zover ik weet kan het lichamelijk geen kwaad als de softones van monobloc scheuren

Ummm volgens mij ben je verkeerd ingelicht meis

De softtones van monobloc zijn hetzelfde als de andere prothese namelijk met een silicone inhoud. Als deze scheuren, kan de siliconen zich verspreiden door het lichaam wat wel degelijk kwaad kan. Maarja dat is het risico wat we nemen heh voor mooie boobs ;-)

De Hygrogel hebben als vulling water en een verdikkingsmiddel.

De Softones gewoon siliconen.

Als je het dus veilig wil spelen dien je voor de Hygrogel te gaan ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.