Ga naar inhoud

Peppen: 26 november 2010: Dr. Scholtens: Groene Hart Ziekenhuis: Gouda


Aanbevolen berichten

Hoi peppen,

ik had dat ook heel erg zunne, zelfs in de frigo-afdeling van de winkel werden mijn tepels zo hard dat het pijn deed ( je kan het lezen in het forum van Kandy) En, ik moet zeggen, nu, bijna 8 weken na de ingreep zijn ze nog gevoelig en jeuken soms. Ben gisteren op controle geweest, en alles is heel normaal op dit moment en gaat allemaal nog goedkomen.

groetjes,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Peppen, Ik heb een lift gehad, en heb er lauwwarme natte washandjes opgelegd, een kwartiertje laten losweken en dan kon ik ze er goed aftrekken zonder dat er korst/huid meekwam. Succes ermee,

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Peppen, Ik heb een lift gehad, en heb er lauwwarme natte washandjes opgelegd, een kwartiertje laten losweken en dan kon ik ze er goed aftrekken zonder dat er korst/huid meekwam. Succes ermee,

Groetjes van Ingrid.

Hoi Ingrid,

Bedankt voor de tip. Ga het zodadelijk proberen. Zal het laten weten of het gelukt is.

Groetjes, Peppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hallo allemaal.

Even een vraagje. Het is nu 6 weken geleden en mag nu 's nachts zonder bh aan slapen. Heerlijk gevoel zonder zo'n dwangbuis. Maar nu had ik afgelopen nacht toen ik op mijn linker zij lag en weer op mijn rug draaide het gevoel of er onderhuids wat scheurde. Heb in de spiegel gekeken maar kan niet zien. Het was een zeer vervelend gevoel. Dus hoop dat meer mensen dit herkenen. Van rechts naar mijn rug heb ik dit niet.

Groetjes, Peppen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Patricia,

Op de plek zit nu ook uitslag. Moet het 3 weken aankijken en als het dan niet weg is stuurt de pc me door richting dermatoloog.

Wordt natuurlijk lastig omdat die uitslag precies bij het litteken zit. Dus afwachten en hopelijk trekt het vanzelf weg.

Groetjes, Peppen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek dat alles zo verschillend kan zijn van pc tot pc hè. Ik ben de dag na mijn operatie naar huis gemogen, ik mocht pas uit bed iets voor dat ik naar huis ging. Ik kreeg geen spuitje tegen trombose maar moest een dag of 4 van die sexy Ted kousen aan. Een 3 tal dagen na mijn operatie moest ik op controle en mocht het verband eraf ( zie galerij) daarna verband waar je mee kan douchen. Nu maandag moes ik terug op controle en dan terug een nieuw verband. Ook moet ik 4 weken dag en nacht een sport bh aan. Ik heb verteerbare draadjes... Mijn volledig operatie verslag typ ik morgen.

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je soms foto 's peppen?

Sanka

Hoi Sanka,

Heb geen foto's op de computer staan.

Bij mij is bijna overal oplosbaar hechtdraad gebruikt, behalve voor mijn telels vast te zetten. Moet toegeven dat het er steeds natuurlijker uit gaan zien :1bouncingboobs: . Dus ook daar ben ik heel tevreden over. Maar het oplosbare hechtdraad kan soms ook buiten het lichaam komen en lost dan niet op. Dat moet dan verwijderd worden.

Ik heb spuiten voor de trombose gehad. Is speciaal voor mij een protocol geschreven hoe ze moesten handelen daarmee tijdens de operatie. Dit doordat ik een verhoogd risico op tronbose heb. Gelukkig hoefde ik geen kousen aan. Heb al van die onrustige benen en als ik dan nog van zulke kousen aan moest zou ik al helemaal niet meer weten waar ik het zou moeten zoeken :blink: .

Ik heb 6 weken lang dag en nacht een bh gedragen op advies van de pc. Maar het valt mij ook zeker op dat er geen standaard over is.

Jij sterkte en succes met de genezing.

Groetjes, Peppen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi peppen, fijn dat het nu je eigen gaat worden. Ik heb dat ook gehad met het hechtdraad, dat kan ook gaan irriteren en rond mijn tepelhof heb ik dus meer litteken dan de rest dus ben ik maar weer braaf begonnen met bio-oil smeren in de hoop dat het na zo'n lange tijd nog iets gaat helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.