peppen

Peppen: 26 november 2010: Dr. Scholtens: Groene Hart Ziekenhuis: Gouda

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vrijdag morgen vroeg om 6 uur eerst nog thuis onder de douche geweest

. Daarna richting ziekenhuis. Daar gemeld moest ik naar de afdeling. Een leuke intake gehad en mocht toen richting mijn kamer en bed. Spulletjes strategisch neerleggen ( wist ik dankzij het lezen hier
) Zo'n mooi operatie hemdje aan en vervolgens met bed en al naar de verkoever kamer. Infuusnaaldje in de hand voor de narcose ed.. Toen naar een aparte kamer om het geheel af te tekenen door de pc. Vervolgens door naar de ok. Daarna ben ik een hele tijd kwijt. Weet niet dat ik wakker geworden bent op de verkoever kamer maar weet alleen dat mijn man om half twaalf gebeld is. Ik weet ook dat hij op visite geweest is. Had een paar mooie drains in elke borst en het geheel was helemaal stevig bedekt met een soort stevig schuimverband. Het genezen kon beginnen zou je denken. Helaas een nabloeding en weer onder narcose. Het geheel verlopen en weet nu wel dat ik wakker werd op de verkoever. Tijdje gebleven en toen weer riching mijn kamer alwaar ik uiteindelijk 3 nachten zou doorbrengen.

Als pijnstiller kreeg ik paracetamol te slikken, kan nl niet tegen diclofenac ed. Heb ik wel eens rare reacties op gehad. Tevens een heerlijke spuit ter voorkoming van trombose gehad en toen een embarmelijke nacht ingegaan. 's Nachts flauwgevallen op de po stoel. Was een behoorlijke klap volgens mijn buurvrouw. Weet dat ze zeiden dat ze me op bed zouden liggen heb daar heerlijk gelegen. De dag daarna rustig bijkomen en tegen de avond voorzichtig op het rand van het bed gezeten. De dag daarna ging ik met drains wat aan de wandel maar 1 kant was steeds heel pijnlijk door die drain. Dag daarna drains eruit het geheel zag er mooi uit. Het bewegen ging tenmiste ook weer heerlijk en sindsdien geen pijnstillers meer genomen.

Gisteravond jeukte het op de plekken waar mijn tepels zaten. Was echt verschrikkelijk lastig om eraf te blijven maar het is gelukt. Ook weer heerlijk op mijn zij geslapen maar kan niet wachten tot ik weer op mijn buik kan liggen. Maar goed dat komt wel.

Overigens is het nog nooit zo makkelijk geweest om rechtop te kunnen blijven. Ook de pijn tussen de schouderbladen behoord tot het verleden zo te voelen. Nek is helaas anders maar dat had de neuroloog ook voorspeld. Alle winst daar is meegenomen.

Hoop dat het verhaal de mensen niet afschrikt door die bloeding want dat lijkt erger dan dat het is en komt vermoedelijk ook doordat ik voor de operatie al een spuit moest hebben ter voorkoming van trombose omdat ik een verhoogd risico daarvoor hebt. Verder snel ingrijpen van verpleegkundig personeel en pc was het snel verholpen.

Groetjes, Peppen

Hoi Peppen

Fijn om te lezen dat het nu helemaal goed met je gaat.

Toch wel wat pech gehad met die nabloeding.

Zelf ben ik 28 december aan de beurt. Heb vanmoergen PO gehad bij anastesist en verplaagkundige.

Het aftellen is begonnen!

Geniet van je nieuwe Boobs!!

groetjes van Bianca

Hoi Bianca,

Spannend allemaal he, dat aftellen. Als je eenmaal zover bent wil je immers zo snel mogelijk geholpen worden. Had ik in ieder geval wel.

Maar ben er echt super trots op. Slik helemaal geen pijnstillers meer en het jeukt al als een gek. Ben benieuwd wat ze as maandag in het ziekenhuis gaan zeggen.

Als het goed is gaan de hechtingen eruit, maar is wel eerder dan normaal. Dus wie weet moet ik de week daarna terugkomen.

Jij, sterkte met aftellen!

Groetjes, Peppen

Hallo allemaal,

Het jeukt verschikkelijk en probeer er zeker af te blijven.

Het ziet er verder schitterend uit

. Ben tot nu toe nog erg tevreden!

Groetjes, Peppen

Hi Peppen, goed dat je de operatie door hebt gezet en nu kan herstellen met je nieuwe boobs. Ik herken die jeuk.... Ik wreef over mijn borsten om er vanaf te komen, want krabben dat gaat en mag echt niet. Jeetje meid, je operatieverslag liegt er niet om, heel erg vervelend voor je. Maar gelukkig gaat het nu goed met je, en echt , de 1e week is het vervelendst, daarna word het alleen maar beter !!

Hoi Peppen, ondanks de bloeding is het volgens mij allemaal goed gegaan. Oke dat flauwvallen was ook niet zo'n pretje lijkt mij. Zelf had ik dat ook dat ik 's nachts op de wc zat en mega duizelig werd. Ik ben niet flauw gevallen maar ik zat er wel lekker bij (niet dus). Lekker uitrusten he!

Hoi Donna,

Ja het jeuken is heel vervelend, ik probeer maar afleiding te zoeken. En rustig aan doen.

Hoi Patricia,

Bedankt!

---

Nog een vraagje, hadden jullie dat je ook snel voelde dat je tepels samentrokkoen door de kou? Kan dit nl. niet terugvinden en voelt heel raar.

Groetje, Peppen

Hallo allemaal,

Desondanks de pc ziek was zijn de hechtingen er gelukkig toch uitgehaald. Je merkt op een gegeven moment dat juist waar die hechtingen je huis uitkomen war rood gaan zien. Nu voor 10 dagen steri strips erop en over 6 weken nog een keer terugkomen. Alleen bij problemen eerder contact opnemen.

Groetjes, Peppen

Oh Peppen, de eerste weken !! GEVOELIG dat mijn tepels waren !! Terwijl ik dat anders nooit zo had, ik heb juist het omgekeerde, heb meer gevoel in mijn tepels na de operatie...... Maar het gaat echt over hoor... verpleegkundige vertelde dat het komt door de zenuwen die in de tepels zitten. die zoeken steeds kontakt....... het word echt beter, ze zijn nu echt gewoon super sensitief

Ben blij dat ik niet de enige ben met overgevoelige tepels

.

Lijkt met toch ook een goed teken dat overgevoeligheid. Maar het mag wel ietsje minder worden.

Hoi peppen,

ik had dat ook heel erg zunne, zelfs in de frigo-afdeling van de winkel werden mijn tepels zo hard dat het pijn deed ( je kan het lezen in het forum van Kandy) En, ik moet zeggen, nu, bijna 8 weken na de ingreep zijn ze nog gevoelig en jeuken soms. Ben gisteren op controle geweest, en alles is heel normaal op dit moment en gaat allemaal nog goedkomen.

groetjes,

Kandy

Hallo allemaal,

Heeft iemand de gouden tip om mijn hechtpleisters te verwijderen zonder dat ik mijn huis meetrek?

Ga het in ieder geval nog onder de douche proberen.

Groetjes, Peppen

*** Hoi Peppen, Ik heb een lift gehad, en heb er lauwwarme natte washandjes opgelegd, een kwartiertje laten losweken en dan kon ik ze er goed aftrekken zonder dat er korst/huid meekwam. Succes ermee,

Groetjes van Ingrid.

Hoi Ingrid,

Bedankt voor de tip. Ga het zodadelijk proberen. Zal het laten weten of het gelukt is.

Groetjes, Peppen