lovely-boobs Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Hallo dames, Ik heb even een vraagje, misschien dat iemand hier wat meer ervaring mee heeft. Ik heb 23 febr mijn borsten laten liften met een prothese. Alles geneest op zich goed, alleen mijn rechterborst zit vanaf het begin meer vocht in. Sinds gister in het 3landenpunt ook een beetje open gegaan, een klein gaatje. En vandaag lekt er roze achtig vocht uit met een niet al te lekkere geur, beetje raar zoetig. Het is ook wat dikkere vloeistof, soort slijm. Net viel het me op dat de huid van de onderkant van me borst iets rood is. Is dit een teken van onsteking? Of komt het omdat er gewoon te veel druk op staat? Ik ga morgenochtend gelijk me pc bellen, maar misschien kan ik voor het slapen gaan oets gerust gesteld worden Groetjes stephanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Hoi hoi Beetje lastig te beoordelen zo op papier.. Bij een lift gaat het wel vaker open op het drielandenpunt, maar het ligt er dan maar net aan hoe rood het is, hoe het wondvocht eruit ziet idd en of je verhoging hebt.. Als je nog paracetamol slikt dan dempt dat evt. de verhoging, dus dat zou je wel even moeten vermelden aan je pc morgen.. Goed dat je morgen even belt. Hoe eerder je erbij bent, hoe beter het is. Vaak wordt er even naar gekeken en blijkt er niks aan de hand, en in de andere gevallen wordt er antibiotica gegeven, zodat een evt. ontsteking afgewend kan worden Hoop dat je straks wat kunt slapen. Maar wel gewoon ff bellen morgen. Goed dat je je dat al voorgenomen hebt xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 12, 2015 Author Share Posted March 12, 2015 Hey BB, Thanks voor je berichtje en de paracetamol tip... want die slik ik nog wel maar dat komt omdat ik ook al 2 weken met griep rondloop. Maar dat ga ik sowieso ook zeggen dan. Ik hang morgenochtend gelijk aan de tel bij de pc. En probeer ondertussen maar niet teveel te piekeren Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Succes!! en houd ons maar ff op de hoogte als je wilt Hopelijk is er niks aan de hand!!! Ja en proberen niet te piekeren.. Volgens mij is dat ongeveer het lastigste dat bestaat hihi... Maar geruststellen is ook moeilijk in dit soort situaties.. Een pc is toch diegene die verantwoordelijk is, en die heeft meer kennis dan wij xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 12, 2015 Author Share Posted March 12, 2015 Haha ja dat is zeker waar Ik zal morgenff laten weten als ik gebeld heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Ik moet kwart voor 2 naar de pc. De verticale litteken is nu ook open gesprongen en er komt alleen maar ellende uit hopelijk is het niet al te erg ontstoken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Oei.. Sterkte!! Hopelijk valt het allemaal mee Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeder Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Hoe is het gegaan bij de chirurg?Ben heel benieuwd,Hopelijk goed nieuws. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Het viel gelukkig mee vanmiddag. Mn huid is ontstoken, en niet de borst zelf ik moet nu elke dag gaasjes met betadine erop houden en ik heb een kuurtje gehad. Volgende week moet ik weer terug. Helaas waren er nog een paar plekjes open gegaan maar er liep nu niets meer uit. Ik hoop dat ik zondag een beetje resultaat ga zien van het kuurtje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Ja idd, na een dag of 2 of 3 zou je wel langzamerhand wat moeten gaan zien qua verbetering.. Gelukkig is het alleen maar je huid die wat onstoken is, en je bent er dus gelukkig op tijd bij!!Welke kuur heb je gekregen? Amoxicilline?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Na alle horrorverhalen die al door mn hoofd hadden gespookt, viel dit gelukkig wel mee haha. En me pc heb me ook goed gerustgesteld, dat scheelt ook weer een hoop gestress Ja, ik heb amoxicilline/clavulaanzuur gehad. Voor 7 dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Dat is in ieder geval de juiste ab hihi. Dus komt wel goed!! Misschien, maar weet dit niet zeker, zul je nog een weekje langer moeten slikken, maar dat is afhankelijk van hoe goed het geneest de komende week. Probeer gezond te eten, veel eiwitten en niet te roken en geen alcohol te nuttigen. Op die manier doe je er zelf het meeste aan om het goed te laten genezen Geef je lichaam verder rust. Dan kan alle energie naar je wondgenezing gaan. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Roken en drinken was ik al meegestopt voor de operatie... dus dat hou ik nog wel even vol. En ik ben nu ook echt aan het proberen elke dag voldoende water te drinken.En voor de rest doe ik zeker zo rustig mogelijk. Hou jullie nog wel even op de hoogte hoe het gaat. Met hopelijk alleen maar goed nieuws;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Eventjes een update van hoe het gaat... Mn huid is niet meer rood en de "vochtbal" die er zat is grotendeels weg. Alleen er zijn langs het verticale litteken, plekken opengesprongen en het ziet er echt heel eng uit. Vandaag is bij mn tepel ook een heel stuk opengegaan. Je ziet wel dat de wonden rustiger worden. Maar ik ben er behoorlijk van slag van. Ik weet wel dat het beter gaat, maar waarom er dan nu nog meer plekken opengaan?? Het is gwn heel frustrerend allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Hey meid.Het probleem is dat het vocht weg moet, en de delen die al verweekt zijn, die springen open... Echt balen. Hoop dat vanaf nu niks meer open springt...Komt er nog vocht of gelige prut uit je wonden? Of komen er korstjes op?Wel heel goed dat de roodheid afneemt!! Dat is al een goed begin. Hopelijk is alles ook (snel) droogXxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Het drielandenpunt is volgens mij nog open, maar helemaal schoon. De wonden verticaal, daar zit nog wat witte prut in maar er komt niets meer uit. Na het douchen kwam er een klein beetje helder vocht uit. En die wond van mn tepel was ook niet echt vies, je ziet meer gewoon roze vlees zegmaar.Vanavond ga ik weer ff spoelen en verband verschonen. Ik wil er eigenlijk niet meer na kijken, maar mn vriend zegt dat het beter is. Volgens hem zie je de onderkant wel genezen en hij vindt het ook vreemd dat het bij mn tepel dan weer fout gaat. Hij wil, als er vanavond nog meer open is, de dokter bellen en overleggen. Ik heb zelf het idee dat ze er nu toch weinig aan kunnen doen. Het lijkt mij niet dat ze het nu (of eventueel later als het beter gaat) opnieuw kunnen hechten of lijmen??X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 In principe, als de wonden open gaan door een ontsteking, wordt er niet opnieuw gehecht. Rommel die erin zit, moet eruit, en dat kan alleen als de wond open is.Roze is goed, wit ook. Dat het droog is, is ook goed. Dus wat dat betreft is het niet zo heel zorgwekkend op het moment.Het is wel zo, dat je vriend gelijk heeft. Even je pc op de hoogte stellen van het feit dat er op meer plekken nog iets open gegaan is, en even de toestand van de wondjes doorgeven.Zolang er geen gelig vocht meer uit komt, en het droog blijft, is het prima. Over een paar dagen moet er echter al een korst op zitten (wel een beetje afhankelijk van hoe diep het is natuurlijk)Dus toch beter om gewoon even met je pc te overleggen. xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Gelukkig dat wit ook goed is, dan is alle vuiligheid er denk ik wel uit. Nu maar weer hopen dat het vanavond beter is. Fingers crossed Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Ik zal duimen hihi Wit is normaal gesproken idd goed. Dat is gewoon wondbeslag.. Hoop dat ze niet te diep zijn, de wondjes en dat het snel geneest Gewoon ff bellen vanavond, hoort bij de nazorg xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 16, 2015 Author Share Posted March 16, 2015 Ik ben vanmiddag bij dokter Koeijers geweest, mijn eigen pc was er niet. Maar volgens hem zag het er niet slecht uit en zou alles wel mooi genezen. Hij heeft me nu zalf meegegeven met vetgaas zodat de wonden dicht kunnen gaan. En dan ga ik vrijdag weer naar mn eigen pc op controle. Ik zit er bijna elke dag nu haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Ben gister weer op controle geweest. Alles ziet er rustig uit en is aan het genezen. Dat gaat alleen voor mijn gevoel natuurlijk veels te langzaam haha. De zalf moet ik nog blijven smeren, en dan droog gaas erop. En als alles dan meezit is het over 3 weken dicht. Volgende week moet ik weer voor controle langs. En mn pc zei dat mocht het een lelijk litteken worden (wat hij niet verwacht) dat ie het dan wil herstellen. Maar dat zien we tegen die tijd wel weer. Eerst maar eens genezen en daarna genieten Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Super!! Dat geeft goede hoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiske1 Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Wat fijn dat het opgelost lijk!Bij mij was het drielandenpunt op een gegeven moment ook rood en geirriteerd. Het ging toen ook open een beetje naar boven toe. Dit bleek alleen de huid, daaronder was het wel dicht. Ten opzichte van de andere borst zie je er nu niets meer van.Ik hoop dat het bij jou ook zo goed geneest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovely-boobs Posted March 22, 2015 Author Share Posted March 22, 2015 Dat is fijn om te horen! Hoop dat het bij mij ook zo mooi geneest. Dat geeft in ieder geval wel goede hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.