Ga naar inhoud

Wie heeft ervaring met lipofilling?


menl

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn borsten laten vergroten, maar is helaas niet zo geworden als ik hoopte.

Vooral aan de bovenkant vind ik dat het wel wat gevulder kan.

Er is eventueel een optie van lipofilling aan de bovenkant ( vet wordt uit mijn buik gehaald en wordt bovenop in mijn borsten ingespoten).

Wie heeft hier ervaring mee op korte en lange termijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bv gehad, maar is veel te klein uitgevallen. Van b naar een c cup, met 445 cc.anatomisch. Terwijl we cup d/e hadden afgesproken.

Ze wil niet groter gaan nu, dus was nu de oplossing misschien om bovenop mijn borsten er vet bij te spuiten.

Thanks voor de link, maar nog niet heel veel wijzer geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb een lipofilling zonder bv gehad, dus is wel wat anders dan wat jij wil natuurlijk.

Maar als je vragen hebt waar ik eventueel op kan antwoorden, shoot ! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 19-3-2015 om 15:46 zei elesi:

Hey, ik heb een lipofilling zonder bv gehad, dus is wel wat anders dan wat jij wil natuurlijk.

Maar als je vragen hebt waar ik eventueel op kan antwoorden, shoot ! :-)

 

Ik heb een vraag voor je! Ik wil zelf ook lipofilling zonder bv, wat is je ervaring? Is er veel gebleven of heeft is het vet weer erg afgenomen? En hoeveel cup heb je erongeveer bij kunnen krijgen?

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
Op 30-1-2018 om 11:57 zei Steffie:

Ik heb gisteren een lipofilling ondergaan en er is in elke borst 300cc gegaan,...vorige jaar lift met klein implantaat maar waren mij veel te klein.

Nu maar hopen en duimen op mooi resultaat.

Nu bont en blauw en gezwollen .

Heel veel succes met je herstel. Ook ik heb interesse in deze behandeling. Mag ik vragen waar je bent geweest en welke arts de operatie heeft gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2015 om 15:46 zei elesi:

Hey, ik heb een lipofilling zonder bv gehad, dus is wel wat anders dan wat jij wil natuurlijk.

Maar als je vragen hebt waar ik eventueel op kan antwoorden, shoot ! :-)

Ik heb interesse in deze behandeling maar kan er ook niks over terug lezen. Hoe is jouw ervaring? Waar ben je geweest en ben je blij met het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Steffie hoe sta je inmiddels tegenover deze ingreep? Ben je blij met het resultaat? @elesi voor jou eigenlijk hetzelfde, heb je het idee dat een groot deel van het vet na langere tijd nog aanwezig is? :) 

 

Ik zit in dubio tussen lipo en prothese.. 25 mei 2e consult. Na toch veel wisselende verhalen over implantaten op fora/youtube/etc. ben ik toch een beetje voorzichtig merk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.