Ga naar inhoud

Dayy : 2 maart 2015 : Dr. Bakker : Fraaii Cosmetiek


Aanbevolen berichten

hallo dames ,

Ik heb 10 dagen geleden mijn borstlift gehad met 200 cc impl. bij fraaii dr bakker :)

hiermee ook zeer tevreden ..

de eerste week best wat pijn ook gehad maar vanaf maandag ging het beter .

Gisteren begon alleen mijn linker borst onderin meer pijn te doen en nu is zelfs de sportbh teveel

ook komt er weer vocht uit en als ik alleen maar op mijn rib druk doet het al pijn .

De pleister zitten er nog steeds op dus ik kan niets zien ,as maandag moet ik voor controle terug maar ik maak me

nu toch wel beetje ongerust.

Iemand ervaring ?

liefs dayy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey dames,

Morgen is het precies 3weken geleden dat ik geholpen ben mijn borsten zijn gelift.

Vanaf eerste week al pech met mijn linkerborst constant kleine ontstekingen bij de incisie.

Nu ben ik vorige week nog op controle geweest en hoef pas 7 april terug...terwijl het nog niet genezen is en ik al bezig ben met mn 2e antibiotica kuur ook steken er nu her en der hechtingen uit touwtjes die naar buiten komen op verschillende plaatsen

Ik heb een foto bij mn profiel geplaatst wie herkent dit? Ik vind het best een grote plek en tis geel en mn verbandje blijft er steeds vast aan zitten Ook begint mn rechter borst nu te irriteren onder en zat daar ook net een geel blaasje😭 maak ik me teveel ongerust ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees is het idd ontstoken en kan je ip niet anders doen dan wachtte tot de antibiotica aanslaat... Je moet iig je temp in de gaten houden, zodra je koorst heb (38,5) gelijk bellen... De touwtjes komen naar buiten waarschijnlijk omdat je lichaam het afstoot wat heel normaal is en dan groeit het naar buiten.. Dat gele pussige hoort bij ontsteking.. Bij twijfel altijd bellen!! k ben geen arts, wel verpleegkundige..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net even gekeken en het is niet super ontstoken.. Wel in de gaten houden of het niet heel rood/warm word en natuurlijk je temp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon je pc bellen dat je er eerder heen kan. Dat hoort bij de nazorg.

Ik heb zelf ook lift gehad (met protheses) en bij mij is het na 3 weken ook gaan ontsteken. Wel veel erger dan bij jou hoor. Had ff naar je foto gekeken.

Ik was afgelopen vrijdag nog bij mn pc voor controle. Ik heb toevallig nog gevraagd voor die hechting knoopjes want daar heb ik ook een beetje last van. Maar die moesten bij mij blijven zitten totdat ze eraf vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.