Ga naar inhoud

Silies : 21 augustus 2015 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast Silies

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

even voorstellen, ben hier nieuw en weet nog niet hoe het allemaal precies werkt.

Ik ben 41 jaar, getrouwd, moeder van 2 dochters van 10 en 12 en werk full time op kantoor.

Al vanaf dat ik gestopt ben met borstvoeding geven van onze jongste dochter denk ik er over om een borstvergroting te laten doen.

Voor de zwangerschappen had ik een mooie volle B-cup, na de borstvoedingen is dit geslonken naar een magere A/B-cup.

En dus voor mezelf niet meer tevreden. Waarom dat ik het nog niet gedaan heb ik toch een beetje bang, en niet weten welke kliniek het beste is.

Bang voor de gevolgen zoals, lelijke borsten, kapselvorming, scheve borsten, lekkende vulling. Je weet het wel, eigenlijk wel de meest voorkomende verschijnselen.

Ieder heeft natuurlijk zijn voorkeur voor een bepaalde kliniek, en arts. Maar het moet ook echt goed gebeuren, je laat je wel in een gezond lijf snijden.

En er iets in zetten wat er niet in hoort. Maar goed ik wil er ook nog vrouwelijk uit zien, voor mezelf en voor mijn man. Ik sport 6 dagen in de week en dat doe ik ook niet voor niets.

Na een gesprekje met mijn collega die met dezelfde twijfels zit, hebben we nu samen een afspraak gepland in Gent.

Dus ik laat me verrassen wat het ons brengt. Door haar heb ik me nu ook hier aangemeld.

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jaaaa.... ik heb 6 mei een consult bij Dr. De Meyere. Ik ben zo benieuwd wat hij te vertellen heeft, met name dan wat hij voor me kan doen.

Ik zou het liefste voor de spier willen maar weet niet of ik genoeg weefsel heb. Kan je dat trouwens zelf "meten" of zien?

En hoeveel cc er zou kunnen. Wat ik zo lees is dat een bv toch wel een hele impact op je hele lijf heeft. Ik dacht dat ik wel zou kunnen gaan wandelen na de PO.
Maar volgens mij mag ik blij zijn dat ik naar het toilet kan en terug naar bed zonder moe te worden... haha...

Wie heeft er nog meer goede ervaringen met Dr. de Meyere en mag ik de foto's van zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn bv gehad bij De Meyere, maar dat wist je al ;)

Voeg me gerust toe als vriend, dan kan je m'n foto's bekijken, al is het allemaal nog vers. Hij is absolute voorstander van plaatsen voor de spier, maar indien het niet anders kan, zoals bij mij, plaatst hij ook achter de spier.

Mocht voor de spier mogelijk zijn voor jou, zal het herstel ook veel minder pijnlijk zijn, als dat een geruststelling mag zijn :).

Veel succes binnenkort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb mijn boobs te danken aan de Meyere en ben daar heel blij mee. Ik vind het naast een goede pc ook iemand waarbij je je snel op je gemak voeld en dat is natuurlijk ook belangrijk. Hij is inderdaad voorstander van voor de spier en als er geen andere mogenlijkheid is zal hij dual plane plaatsen. de Meyere is ook iemand die van natuurlijke borsten houd en ook niet zo snel risico zal nemen om de max er in te proppen zeg maar. Ik weet zeker dat je je consult prettig zal ervaring, maar het is belangrijk om eerlijk te kijken wat je wensen zijn. Iedere pc werkt anders en heeft andere ideeën en het is dus ook kijken welke pc er het beste voor jou is en jou de boobs kan geven die je wil.

Je moet nog even geduld hebben voor je consult, maar ondertussen kun je hier lekker rondsnuffelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend :)

Ik zelf ben 4 maanden geleden door hem geholpen

Zoals Esmiralda al zegt een hele rustige man waarbij je je snel op je gemak voelt.

Ik zou me niet zo blind staren op het aantal cc's

Ik had wel voorbeeldfotos mee hoe ik ze graag had en dat kon

Met z'n ervaring weet hij wel hoeveel cc hij moet steken haha ;)

Veel succes alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Silies

hallo,

vandaag op consult geweest bij dr. de Meyere. Wat is dit een sympathieke man. Hij legt alles goed uit, dus de meeste vragen die ik had opgeschreven waren hiermee meteen beantwoord. Het voelde meteen goed, ook heel belangrijk.

Toen we gingen kijken wat de mogelijkheden waren, was ik heel blij met wat hij zei. Ik heb voldoende borstweefsel, dus weinig kans op rimpeling, en dat je de randen gaat zien. Ik zou ook nog heel veel kunnen afvallen en dan was het nog niet te zien. Dus dat was al 1 zorg minder. Door het vele weefsel komt de implantaat dus ook voor de borstspier! Dus sneller herstel, geen martelband nodig!

Gelukkig al na 4 weken kunnen gaan sporten, bepaalde oefeningen dus.

Merk Mentor en waarschijnlijk 350 cc. Al met al tevreden.

Een voorlopige datum geprikt 21 augustus om 12.30u.

Dit valt in mijn vakantie, dus nu eerst even kijken wat de planning wordt.

Maar blij...het komt eraan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

woensdag 6 mei op consult geweest bij dr. De Meyere.

Een hele sympathieke dokter. Hij legt alles super goed uit, zodat er na afloop weinig vragen overbleven.

De datum ligt nu dus vast en vrijdag 21 augustus is het zover. Heel erg spannend.

En wat gaat het worden, de mentor, tussen de 325-350 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,,

ik ben hier helemaal nieuw, maar ik volg graag mee!

Ik heb volgende week dinsdag 19 mei een afspraak bij Dr. De Meyere! Ik ben zo benieuwd hoe het zal verlopen en of ik hierna direct al een stap zal durven zetten en een datum prikken voor een operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!! En vooral ook fijn dat je zo'n goed gevoel bij hem hebt, dan kun je er met meer vertrouwen naar toeleven :)

Vandaag nog 101 dagen tot je datum en nieuwe boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof! Heb je zelf de datum gekozen of was dit het eerste dat paste?

Ik ga zelf 19 mei op consult bij hem en ik hoop als het meevalt ergens begin augustus te kunnen (valt ook in verlof), want met 2 kleine kindjes is dit toch wel moeilijk te plannen... Ik hoop dus dat het herstel meevalt en dat ik snel terug de kindjes kan brengen naar de opvang en kan autorijden...

Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk...

PS: stomme vraag, maar hoe kan je zien dat er iemand op je berichtje heeft gereageerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

allemaal bedankt voor het meeleven.

@Abarasa, ik krijg ronde en dan voor de spier. Ik heb voldoende borstweefsel. Dus dat scheelt weer in het herstel, begrijp ik uit de verhalen hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esmeralda!... goede vraag, ik zie nu ook pas dat jullie gereageerd hebben op mijn bericht! Ondertussen ben je al geweest en ben je bezig met herstellen. Ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Mijn datum komt ook al aardig in de buurt....

@Itsme.... spannend hoor, op dezelfde dag......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

nog zo'n 3 weken en dan is het zover.....spannend! Wat ik me ook nog afvraag is, mijn rechter borst is iets "leger" dan de linker. Dus daar moet qua volume meer in. Weet iemand hoe ze dat meten? Want ik kan met het blote oog niet echt zien dat er verschil is. Dus hoe zie ik achteraf dan dat het echt gelijk is, als dat überhaupt gelijk te krijgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ruitje, niet 2 verschillende protheses maar qua volume verschillend. Ik dacht namelijk ook dat dat iedere vrouw heeft. Net als met je voeten er verschil in grootte is. Of je benen in lengte. Maar dr. de Meyere had het wel over verschil in volume.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

soooo spannend, morgen is het zover, vandaag nog een bevestigings telefoontje van de secretaresse gekregen. Ook ter herinnering en nog tips qua kleding, dus iets makkelijks, en herinnering aan nuchter zijn, en de anti biotica. Wel goed hoor, je zou het maar vergeten!....Om 12.30u. is het zover! Ik meld me zodra ik kan na de PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.