Ga naar inhoud

Mamsie < prothesewissel ...


Aanbevolen berichten

Hey, tuurlijk mag je dat vragen. Ik was niet tevreden omdat ik dus niet eens een cupmaat vooruit was gegaan, ik zag bijna geen verschil. Want ik werd wakker uit de narcose, keek omlaag en dacht gelijk, ik kan weer beginnen met sparen. En ik wilde juist meer bolling bovenin hebben en nu heb ik het volume onderin. Ik denk persoonlijk dat het komt door de anatomische vorm die ik dan heb gehad. Maar juist omdat dat iets was wat ik met de arts had afgesproken en dat dat niet is gebeurd, hebben we samen een oplossing kunnen vinden. Ik moet helaas wel weer iets bijbetalen, maar gelukkig niet het gehele bedrag weer opnieuw. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff dan baal je wel joh... :( en vooral omdat het allemaal al zoveel geld kost he!! Gelukkig hoef je deze keer niet het hele bedrag opnieuw te betalen..Hopelijk heb je na deze operatie straks wel het gewenste resultaat en hoef je voorlopig even niet meer opnieuw... :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga ook voor de 3de keer onder mes(helaas) en heb toch wel goed uitgezocht hoe dat kwam,bij mij verdrinken me cc,s een beetje ,alles drukt bij mij naar achter,waardoor ik projectie mis,ik heb het echt in de breedte zitten,had zelf liever in projectie meer gewilt,helaasss dus voor mij.

ga nu nog 1x en dan heb ik wel mooie borsten vlak bij elkaar,brede borsten ook,wat ik dus ook echt bewust wou en heb nu(beetje) en straks volledig ga krijgen,helaas wel 3x onde rmes,deels korting,want tenslotte kan de arts er ook niks aan doen.

ja ik kan super goed op me zij en buik slapen,en dat kon ik juist niet bij dual plane,had alles tegen en leken wel stenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.