studentje1 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 na jaren dromen heb ik vorige week een borstvergroting 'ondergaan' 265cc, HP, rond, onder de borstspier. Ben van kleine B naar hopelijk een volle C gegaan (denk/ hoop ik) ? Iemand ervaring? nu 3 dagen PO en helaas enorm veel pijn... Alle tips zijn welkom... Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimper Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Allereerst gefeliciteerd meid!Als je graag "vergelijkbare" situaties zoekt zou je rechtsboven in de zoekbalk het merk prothese of je chirurg in kunnen typen,maar ik weet zeker dat na mij nog meer dames zijn die graag reageren,helàas kom ik uit een andere situatie(wissel met kapselvorming)Ik wens je een heel fijn herstel en rustig aan!Gr Wimper Link to comment Share on other sites More sharing options...
studentje1 Posted March 11, 2015 Author Share Posted March 11, 2015 Allereerst gefeliciteerd meid! Als je graag "vergelijkbare" situaties zoekt zou je rechtsboven in de zoekbalk het merk prothese of je chirurg in kunnen typen,maar ik weet zeker dat na mij nog meer dames zijn die graag reageren,helàas kom ik uit een andere situatie(wissel met kapselvorming) Ik wens je een heel fijn herstel en rustig aan! Gr Wimper Dank voor je reactie. Begin door rond te lezen op dit forum nu alleen te twijfelen aan het feit dat ze volledig onder de spier geplaatst zijn, ze zouden hierdoor ver uit elkaar staan en minder soepel zijn ed..? Hopelijk is dit niet in mijn geval wou een zo natuurlijk mogelijk uitzicht, vandaar mijn keuze voor een 'matige' 265cc... En enig idee wanneer autorijden terug mag? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.