Ga naar inhoud

studentje1 : maart 2015


Aanbevolen berichten

na jaren dromen heb ik vorige week een borstvergroting 'ondergaan'

265cc, HP, rond, onder de borstspier. Ben van kleine B naar hopelijk een volle C gegaan (denk/ hoop ik) ? Iemand ervaring?

nu 3 dagen PO en helaas enorm veel pijn...

Alle tips zijn welkom...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst gefeliciteerd meid!

Als je graag "vergelijkbare" situaties zoekt zou je rechtsboven in de zoekbalk het merk prothese of je chirurg in kunnen typen,maar ik weet zeker dat na mij nog meer dames zijn die graag reageren,helàas kom ik uit een andere situatie(wissel met kapselvorming)

Ik wens je een heel fijn herstel en rustig aan!

Gr Wimper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst gefeliciteerd meid!

Als je graag "vergelijkbare" situaties zoekt zou je rechtsboven in de zoekbalk het merk prothese of je chirurg in kunnen typen,maar ik weet zeker dat na mij nog meer dames zijn die graag reageren,helàas kom ik uit een andere situatie(wissel met kapselvorming)

Ik wens je een heel fijn herstel en rustig aan!

Gr Wimper

Dank voor je reactie. Begin door rond te lezen op dit forum nu alleen te twijfelen aan het feit dat ze volledig onder de spier geplaatst zijn, ze zouden hierdoor ver uit elkaar staan en minder soepel zijn ed..? Hopelijk is dit niet in mijn geval :( wou een zo natuurlijk mogelijk uitzicht, vandaar mijn keuze voor een 'matige' 265cc... En enig idee wanneer autorijden terug mag? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.